Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Blog Ubuntu -- Správa "projektů" české komunity Ubuntu

Novinky: Školení nejen k OS Ubuntu pro širokou veřejnost, více informací zde.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - jeczny

Stran: [1]
1
Díky, to jsem nenašel. Nicméně jsem právě zjistil, že se to začalo (zřejmě pa nějaké aktualizaci, kdo ví) chovat lépe. Někdy to nevyskočí vůbec (a není to na škodu), jindy vyskočí jen taková zmenšená klávesnice v rohu, a s tím se už dá pracovat.

2
Ahoj,
jsem spokojen s Ubuntu 17.10 na 2v1 (Asus T302), je to pěkné a funkční. Dost mě ale otravuje klávesnice, která vyskakuje na obrazovku při dotyku na dotykovém displeji. Jak upravit tohle chování, nevíte? Já to nenašel a v Univerzální přístup ji mám vypnutou.
Stroj používám povětšinou jako ntb, ale teď jsem chtěl něco načmárat na fotku a díky tomuhle to tak trochu nejde.
Předem díky i za drobné nasměrování.

3
Obecná podpora / Re:Thunderbird nesynchronizuje účet Office365
« kdy: 23 Leden 2017, 23:23:38 »
Záhada pokračuje. Už jsem chtěl zakročit podle informací zde: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1183650
nastartoval TB a on se začal synchronizovat. Tak nevím, jestli je problém někde na straně outlook.com.
Za konstruktivní pokusy o pomoc děkuji

4
Obecná podpora / Re:Thunderbird nesynchronizuje účet Office365
« kdy: 23 Leden 2017, 22:24:14 »
Tak teď jsem to teda zkusil, ale nic. Tu citaci mimochodem nechápu, já jsem vůbec asi trochu nechápavej

5
Obecná podpora / Re:Thunderbird nesynchronizuje účet Office365
« kdy: 23 Leden 2017, 20:26:11 »
Posílám ještě screenshoty, aby bylo vidět, co to dělá. Heslo mám samozřejmě v pořádku. Na mobilu (Android) to mám nastavené obdobně, SSL/TLS, přijímat všechny certifikáty.
Fakt nikdo nevíte?

6
Obecná podpora / Re:Thunderbird nesynchronizuje účet Office365
« kdy: 19 Leden 2017, 19:04:23 »
Zkusil jsem, nedaří se mi vůbec nastavit účet, hlásí mi to chybu v hesle nebo v účtu, když to tam tak nechám, hlásí to "Failed to connect to server moje@adresa.cz" Nechápu

7
Obecná podpora / Thunderbird nesynchronizuje účet Office365
« kdy: 18 Leden 2017, 20:29:13 »
Ahoj,
měl jsem na Thunderbirdu normálně funkční nastavení via IMAP a synchronizoval jsem účet, který máme ve škole u Microsoftu (servery office365.com). Najednou se pošta přestala synchronizovat. Zkoušel jsem Thunderbird "úplně odstranit" přes Synaptic, a když jsem ho znovu nainstaloval, pošta je jednou synchronizovala a pak zase nic. Nevíte, co s tím, prosím?
Předem dík.

Stran: [1]