Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Kde je menu: Systém→Správa ??  (Přečteno 2040 krát)

JardaP

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 5
Kde je menu: Systém→Správa ??
« kdy: 30 Prosince 2007, 15:51:59 »
Jsem začátečník a proto začátečnická otázka:
Nějak se mi "ztratila" v menu Systém položka Správa (Administrace)

Potřebuju po instalaci Kubuntu 7.10 před týdnem nastavit pár věcí a zasekl jsem se na blbosti ;-)
V menu Systém mám jen 11 aplikací (např: Adept manager, Dolphin, Kcron, Keep ....)

Je to v přihlášení?
Kubuntu 7.10

TIBOR

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 6529
  • Som uzivatel linuxovej distribucie, som linuxak?
Re: Kde je menu: Systém→Správa ??
« Odpověď #1 kdy: 30 Prosince 2007, 16:27:52 »
System-sprava je v gnome(ubuntu) a ty mas KDE(kubuntu).
HP Laptop 17-ca1xxx Ubuntu Mate 22.04 FF 64bit.
Asus X751LB-TY014H Ubuntu Mate 20.04.1 FF 64bit.
Linus, Lajnas, Línus, Luínus, Lajnus a je mi naozaj jedno, ako ľudia vyslovujú moje meno. Ale "Linux" je vždy "Linux". LINUS TORVALDS, tvorca Linuxového jadra.(V dokumente Revolution OS)

JardaP

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 5
Re: Kde je menu: Systém→Správa ??
« Odpověď #2 kdy: 30 Prosince 2007, 16:55:49 »
OK, v mnoha návodech na Wiki je ale postup právě přes menu Správa (Administrace). Jak tedy třeba mám spustit Synaptic a dohrát češtinu např. podle tohohle návodu: http://forum.ubuntu.cz/index.php?topic=13167 ?
Kubuntu 7.10

slamozrout

Re: Kde je menu: Systém→Správa ??
« Odpověď #3 kdy: 30 Prosince 2007, 17:15:27 »
V Kubuntu je apt-manager je to to samy jako Synaptic, ale jestli chces Synaptic tak si ho musis doisntalovat.Treba pres apt-manager nebo v konsoli "sudo apt-get install synaptic".A pak muzes doinstalovat podle toho navodu v synapticu jazykove balicky.
MSI P35 Platinum, Core 2 Duo E6850 3GHz, Patriot DDR2 2x1GB 800MHz Kit, ASUS EN8600GT 512MB DDR3, Archlinux....

JardaP

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 5