Takže po tomto testování jsem zjistil, že přes telnet lze odeslat zprávu pouze na místní server. Ven odeslat nejde, autentizace přes AUTH LOGIN nejde. Ale zato je funkční odesílání pošty kamkoliv z outlooku. Při odesílání se ale v auth.log objeví hláška:
auth: pam_unix(dovecot:auth): check pass; user unknown
auth: pam_unix(dovecot:auth): authentication failure; logname= uid=0 euid=0 tty=dovecot ruser=postmaster@domena.cz rhost=10.200.10.2
V mail.log:
postfix/smtpd[6329]: connect from unknown[10.200.10.2]
postfix/smtpd[6329]: D6AA7120031D: client=unknown[10.200.10.2], sasl_method=LOGIN, sasl_username=postmaster@domena.cz
postfix/cleanup[6342]: D6AA7120031D: message-id=<EDA57A780D1C40858DF9E8F06A499454@vojaknb>
postfix/qmgr[3568]: D6AA7120031D: from=<postmaster@domena.cz>, size=1392, nrcpt=1 (queue active)
postfix/smtpd[6329]: disconnect from unknown[10.200.10.2]
postfix/smtp[6343]: D6AA7120031D: to=<vojak@seznam.cz>, relay=mx1.seznam.cz[77.75.76.42]:25, delay=12, delays=0.17/0.01/11/0.85, dsn=2.0.0, status=sent (250 2.0.0 Mail 1344871411 queued for delivery in session 5586000001ba.)
postfix/qmgr[3568]: D6AA7120031D: removed
Při zadání špatného hesla, se pošta neodešle.