Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Při bootování se kousne  (Přečteno 2448 krát)

Cup

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Při bootování se kousne
« kdy: 27 Ledna 2008, 22:50:16 »
Dobrý den. Jsem úplný začátečník a mám tento problém. Chtěl sem si nabootovat Ubuntu 7.10 ale instalace se vždy v průběhu kousla ... když sem zvolil češtinu tak většinou hned z počátku, když sem nechal angličtinu tak sem se dostal skoro nakonec ale stejně se to kouslo (asi to nebude jazykem, ale to je jedina věc které jsem si všiml)... nevím co s tím, vždy se to kousne přestane šlapat dvd-romka a konec ... na Danixu se mi to kouslo při načítání jazyků ... pokud víte jak na to tak prosím pomoc ...  Děkuji Cup

marshall1727

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 307
Re: Při bootování se kousne
« Odpověď #1 kdy: 28 Ledna 2008, 12:21:00 »
zkuste vytáhnout všechna USB zařízení jako externí disky a flashky. taky může být problém s grafickou kartou. jakou tám mate? s jakými volbami ubuntu spouštítě?
--
koupil jsem si nový server a ladím ho. proto to zde spamuju. (2xXeon5110; IntelServerBoard S5000PSL; 2x2x1GbECC;4xRaptor150G)

Cup

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Re: Při bootování se kousne
« Odpověď #2 kdy: 28 Ledna 2008, 12:55:06 »
grafická karta NVIDIA Go 6100, jediné co sem měl zaplé přes USB byla myš ... a s jakými volbami, jelikož sem začátečník tak nevím co máte na mysli, jediné co bych vám na to mohl odpovědět že sem zkoušel original CD, pak jedno DVD s ubuntu a nic mi nešlo ... a zkoušel sem to v EN a ČJ ... asi ste myslel jiné volby, ale bohužel nevím co. Prosil bych upřesnit a já to skusím zjistit. Děkuji Cup

marshall1727

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 307
Re: Při bootování se kousne
« Odpověď #3 kdy: 28 Ledna 2008, 13:47:09 »
--
koupil jsem si nový server a ladím ho. proto to zde spamuju. (2xXeon5110; IntelServerBoard S5000PSL; 2x2x1GbECC;4xRaptor150G)

Cup

  • Návštěvník