Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Nejde mi internet (wifi) Prosím pomozte!!!  (Přečteno 8360 krát)

Anetis

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 14
Nejde mi internet (wifi) Prosím pomozte!!!
« kdy: 29 Března 2010, 12:11:23 »
Ahoj. Dříve než Vám vysvětlím problém,tak chci upozornit,že jsem absolutní laik přes počítače. Takže ve vysvětlování nebudu používat ani odborné názvy.Děkuji za pochopení :)
 
Takže: Doma jsme měli wifi a to mi fungovalo úplně normálně. Teď jsme změnili internet. Máme internet O2,ale také bezdrátový. Znám jméno i heslo a nejde se mi připojit. Zkoušela jsem úplně všechno. A navíc ještě jsem si omylem vymazala horní lištu.Takže mi tam zmizely všechny ikony. Nemám tam ani ten Network Manager.Mohl by mi prosím někdo pomoct? Internet je pro mě hodně důležitý,protože studuji. Mohl by mi třeba někdo napsat nějaký postup?

Děkuji moc za co nejdřívější odpověď. :)
Aneta

petergula

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1016
Re: Nejde mi internet (wifi) Prosím pomozte!!!
« Odpověď #1 kdy: 29 Března 2010, 12:27:33 »
O2 bezdrotovy mate cez wifi(nejaky ich hotspot), cez CDMA, cez EDGE, alebo ako? Nejak mi to nie je uplne jasne.

http://www.cz.o2.com/osobni/internet/165200-internet_na_cesty.html je linka a su tam aj zariadenia co o2 poskytuje na pripojenie ku netu. Mate nejake taketo zariadenie doma?

Jmeno a heslo mas k comu? Niekto Vam predsa musel poskytnut informacie ako a co nastavit, ked menite poskytovatela internetu.


ntbk Dell 6420 (Amd Ati, Intel i7, 4GB RAM, 256GB SSD ...)
secondary/u svokrovcov:
Xubuntu (64bit) ntbk Asus A6Je (Ati X1450, Intel Core2Duo T5500, 2.5GB RAM ...)

jm

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 21
Re: Nejde mi internet (wifi) Prosím pomozte!!!
« Odpověď #2 kdy: 29 Března 2010, 13:08:52 »