Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Podivné záseky  (Přečteno 725 krát)

White_Bullet

Podivné záseky
« kdy: 26 Prosince 2015, 21:06:18 »
Zdravím, v Ubuntu jsem začátečník, do teď jsem používal pouze "live" verzi na zálohu apod..
Po instalaci Ubuntu, nejdříve pracoval v pořádku, instaloval jsem pár prográmků (VLC, OBS apod..) a stále jel v pohodě. Pak jsem jej restartoval a nainstaloval Steam a Operu, proto podezřívám jeden z těchto programů. Abych popsal problém. Sleduji video na YT, nebo jen tak nemám nic zaplého a třeba nastavuji jas monitoru a najednou se zasekne obraz, ale systém stále jede, např. hudba hraje, pohyb šipkami (myší) a zapnutí programu funguje, ale nevidím co se děje.
Nebo při projíždění webu.. téměř kdykoliv se to zasekne. Pokud máte nějakou radu, prosil bych o radu ve stylu "začátečník" ;D děkuji.

Prohledával jsem forum ale na přímo stejný problém jsem nenarazil.
HW: Notebook Asus X555-XO71 - i5, GeForce 940m, 8GB ram, Ubuntu 14.04.

TIBOR

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 6529
  • Som uzivatel linuxovej distribucie, som linuxak?
Re:Podivné záseky
« Odpověď #1 kdy: 27 Prosince 2015, 00:05:10 »
Raz som na skusku instaloval steam a zda sa mi ze si steam instaloval ovladace na GK. Bolo aj teraz? Nieje problem s tymito ovladacmi?
HP Laptop 17-ca1xxx Ubuntu Mate 22.04 FF 64bit.
Asus X751LB-TY014H Ubuntu Mate 20.04.1 FF 64bit.
Linus, Lajnas, Línus, Luínus, Lajnus a je mi naozaj jedno, ako ľudia vyslovujú moje meno. Ale "Linux" je vždy "Linux". LINUS TORVALDS, tvorca Linuxového jadra.(V dokumente Revolution OS)

White_Bullet

Re:Podivné záseky
« Odpověď #2 kdy: 27 Prosince 2015, 12:02:56 »
Eh.. to zjistím kde? :D - jak? :D

TIBOR

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 6529
  • Som uzivatel linuxovej distribucie, som linuxak?
Re:Podivné záseky
« Odpověď #3 kdy: 27 Prosince 2015, 15:38:25 »