Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Stmivani, vypnutí displeje HP notebook  (Přečteno 10582 krát)

Antonietta

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 14
Stmivani, vypnutí displeje HP notebook
« kdy: 10 Března 2014, 12:34:59 »
Ahoj,

jsem téměř nováček a zkouším si různé nastavení prostředí mého ubuntu. Narazila jsem ale na první problém, který se mi stále (i přes používání googlu, ano) nedaří vyřešit. Chtěla bych šetřit obrazovku notebooku. V nastavení systému/jas a zamykání jsem si našla funkci vypnutí obrazovky. Když jsem si to nastavila, tak se mi obrazovka ztmavila při sledování videí sledovaných v mozille. Nevím kde pokročilejší nastaveni stmívání obrazovky najít.
Chtěla jsem se taky ještě zeptat, jestli je i klávesová zkratka, nebo možnost jak toto udělat manuálně s okamžitým výsledkem.
Předem dík za odpověď na oba dotazy. (v kapse mám pak ještě další   ;) )

janek-m

  • Host
Re:Stmivani, vypnutí displeje HP notebook
« Odpověď #1 kdy: 10 Března 2014, 13:13:27 »
Takže ak som správne rozumel, chcete zabrániť, aby obrazovka stmavla počas sledovania videí alebo filmov. Na tento účel môže poslúžiť Caffeine a najjednoduchšie sa dá  nainštalovať cez PPA

Neviem, či je v Ubuntu ešte aj nejaký iný spôsob. Ak áno, tak poradí ešte niekto iný  ;)

Dano V

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 990
Re:Stmivani, vypnutí displeje HP notebook
« Odpověď #2 kdy: 10 Března 2014, 21:24:01 »
Zadaj tento príkaz
Kód: [Vybrat]
xset q   do terminálu ctrl + alt +t a výsledok nám ukáž, stačí od screen saver (ikona # nad smajlíkom :-\ )  ja to mám takto a pri sledovaní sa mi to nezhasne ↓↓↓
Kód: [Vybrat]
Screen Saver:
  prefer blanking:  yes    allow exposures:  yes
  timeout:  0    cycle:  0
Colors:
  default colormap:  0x20    BlackPixel:  0    WhitePixel:  16777215
Font Path:
  /usr/share/fonts/X11/misc,/usr/share/fonts/X11/Type1,built-ins
DPMS (Energy Star):
  Standby: 0    Suspend: 0    Off: 0