Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Problémy s Ubuntu Mate 17.04 64bit  (Přečteno 3520 krát)

DeniGo

  • Host
Problémy s Ubuntu Mate 17.04 64bit
« kdy: 11 Září 2017, 12:11:10 »
Tak jsem přešla z Windows na Linux a ouvej. 
  • Stáhnu si balík .deb a při instalaci v Gdebi mi to prostě spadne
  • Neustále dostávám informace o tom, že Ubuntu 17 zaznamenal vnitřní chybu ale když si dám podrobnosti tak mi to prostě opět spadne a nevím o jakou chybu jde
  • Nahoře mám ikonu aktualizace ale když dám zobrazit
  • Správce aktualizací nejde spustit a mě nebaví neustále restartovat jak to chce Ubuntu protože to nic nevyřeší
  • Původně jsem měla systém 16.04 ale přešla jsem na 17 protože ty chyby byly i tam. Tady jsou ale častější

Poradíte co se děje? Já jsem v Linuxu prostě amatérka.  :'(
Dala bych sem nějaky screeny ale zatím nevím jak. Než to odešlu tak se o to pokusím přes svůj facebook.
Děkuji za pomoc.

Takže vše je nasekáno z mého facebook alba. Nevím jak to zmenšit ale snad to bude ok. Ještě jednou děkuji za pomoc.









vxmery

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 537
Re:Problémy s Ubuntu Mate 17.04 64bit
« Odpověď #1 kdy: 11 Září 2017, 13:33:26 »
Citace
Původně jsem měla systém 16.04 ale přešla jsem na 17 protože ty chyby byly i tam. Tady jsou ale častější
16.04 je verzia s dlhodobou podporou, 17 je verzia s podporou iba 9 mesiacov, je menej stabilná ako 16.04.
Citace
Stáhnu si balík .deb
šlo by to upresniť? aký balík? načo?
Dobrá nálada nevyrieši všetky problémy ale naserie toľko ľudí, že stojí za to si ju zachovať.
Linux Mint 19.1 Cinnamon

vxmery

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 537
Re:Problémy s Ubuntu Mate 17.04 64bit
« Odpověď #2 kdy: 11 Září 2017, 14:42:17 »
Citace
Potom jsem chtěla spustit aktualizace a vše spadlo
navrhujem, otvor terminálové okno (ctrl+alt+T) a do príkazového riadka napíš
Kód: [Vybrat]