Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: pro evolution soccer 2010  (Přečteno 5244 krát)

ZikMAMON

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 63
pro evolution soccer 2010
« kdy: 14 Prosince 2009, 22:18:59 »
Mám ubuntu 9.10 a stáhl jsem hru pes 2010. Proběhla instalace pod wine a hra se nainstalovala. Ale hra nejde spustit. Spustí se i setup menu, ale hra ne... Někdo nějaký nápad?

NoWin

  • Host
Re: pro evolution soccer 2010
« Odpověď #1 kdy: 14 Prosince 2009, 22:49:41 »
UTFG

ZikMAMON

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 63
Re: pro evolution soccer 2010
« Odpověď #2 kdy: 16 Prosince 2009, 20:18:03 »
jsem docela začátečník... nějaký bližší vysvětlení?

ZikMAMON

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 63
Re: pro evolution soccer 2010
« Odpověď #3 kdy: 17 Prosince 2009, 22:05:07 »
dělej pošli to sem ne. Jsem lama co neumí hledat na googlu. Dobře jsem, ale alespoň jsem normální člověk a umím své názory zformulovat do vět... papa

NoWin

  • Host
Re: pro evolution soccer 2010
« Odpověď #4 kdy: 17 Prosince 2009, 22:15:51 »
dělej pošli to sem ne [NEMUSÍM, navíc se neumíš slušně chovat, takže tůdle!]. Jsem lama co neumí hledat na googlu [Tak se to nauč, já to taky neuměl]. Dobře jsem, ale alespoň jsem normální člověk [O tom pochybuju] a umím své názory zformulovat do vět... papa [Use The Fuckin' Google není věta?]

ZikMAMON

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 63
Re: pro evolution soccer 2010
« Odpověď #5 kdy: 17 Prosince 2009, 22:49:27 »
Jsi fakt machr :-D Promiň že žiju. Doteď jsem si myslel, že tohle fórum mi vždycky poradí. Ale na blba narazíš holt všude...

NoWin

  • Host
Re: pro evolution soccer 2010
« Odpověď #6 kdy: 17 Prosince 2009, 23:01:55 »
Jsi fakt machr :-D Promiň že žiju. Doteď jsem si myslel, že tohle fórum mi vždycky poradí. Ale na blba narazíš holt všude...