Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Programování Her  (Přečteno 4857 krát)

Addy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 14
Programování Her
« kdy: 04 Března 2009, 11:34:57 »
Možná ten dotaz bude znít dětsky nebo nebude úplně k tématu, ale v jakých jazycích se programují ty vrcholové hry(WoW, NFS, COD)???

Martin - ViPEr*CZ*

Re: Programování Her
« Odpověď #1 kdy: 04 Března 2009, 11:47:31 »
Možná ten dotaz bude znít dětsky nebo nebude úplně k tématu, ale v jakých jazycích se programují ty vrcholové hry(WoW, NFS, COD)???
V těch od Microsoftu  ;D
Že by C+++DX  ::)
Open source is gold way... Mint 17.2, Debian 8.1 Jessie| Ubuntu Wiki (návody) | Google vyhledávač | Qt4 návody

premet

  • Host
Re: Programování Her
« Odpověď #2 kdy: 04 Března 2009, 11:50:03 »
V Bashi  ;D

Addy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 14
Re: Programování Her
« Odpověď #3 kdy: 04 Března 2009, 11:53:31 »
V těch od Microsoftu  ;D
Že by C+++DX  ::)
ehm ... a co to je C+++DX? Nějaká super pokročillá Variace C++?

Martin - ViPEr*CZ*

Re: Programování Her
« Odpověď #4 kdy: 04 Března 2009, 11:55:14 »
V těch od Microsoftu  ;D
Že by C+++DX  ::)
ehm ... a co to je C+++DX? Nějaká super pokročillá Variace C++?
C++ + DirectX
Open source is gold way... Mint 17.2, Debian 8.1 Jessie| Ubuntu Wiki (návody) | Google vyhledávač | Qt4 návody

Addy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 14
Re: Programování Her
« Odpověď #5 kdy: 04 Března 2009, 11:58:31 »
Aha, a DirectX se stará o 3D accelerátory, nepletu-li se

Martin - ViPEr*CZ*

Re: Programování Her
« Odpověď #6 kdy: 04 Března 2009, 12:01:02 »
Aha, a DirectX se stará o 3D accelerátory, nepletu-li se
DirectX se stará o spoustu věcí :D O zvuk, o vykreslování (rendering), o přehrávání intra apod.
Open source is gold way... Mint 17.2, Debian 8.1 Jessie| Ubuntu Wiki (návody) | Google vyhledávač | Qt4 návody

Marvn

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 627
  • Take it easy :)
Re: Programování Her
« Odpověď #7 kdy: 04 Března 2009, 21:01:11 »
nektere hry jsou v opengl, ty se pak nekdy obevi i v linuxu (Doom3,UT)
btw, pokud vim, tak opengl se pouziva i u konsolovych her
Arch Linux x64 (KDE) | KISS  :-*
"Ignorance isn't stupidity, but choosing to remain ignorant is."

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.