Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: thinkpad fan control  (Přečteno 5241 krát)

teddy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 31
thinkpad fan control
« kdy: 02 Května 2011, 17:22:55 »
Zdravím,

snažím se zprovoznit program thinkpad fan control. V 10.10.
Problém je, že po isntalaci všeho potřebného ta aplikace nejde a já nevím, co bych měl upravit v configuračních souborech, aby se to rozjelo. Na webu návody končí instalací (která je trochu komplikovanější, anžto ten program už není podporván) Zatím neustále větrák kontroluje HW a nejde přepnout. Jsem začátečník, tohle je jedna  zprvních věcí, co zkouším zprovoznit (netuším teda moc o správě HW v linuxu)

Máte někdo zkušenost? nebo jiné způsoby kontroly větráku?
(Thinkpad T410i)

děkuji ucitvě:)

teddy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 31
Re: thinkpad fan control
« Odpověď #1 kdy: 05 Května 2011, 20:08:39 »
nikdo neví, nebo jsem to blbě popsal? :-[

pan Filuta

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 243
  • Tux, po třech milionech let v kosmu
Re: thinkpad fan control
« Odpověď #2 kdy: 05 Května 2011, 20:23:16 »

teddy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 31
Re: thinkpad fan control
« Odpověď #3 kdy: 11 Května 2011, 18:50:19 »
koukal jsem tam. odtud jsem se dozvedel o tom programu.

Zkousim i jine zpusoby, ale zadny nefunguje.
Napr. je tam alternativa, kdy se musi v /etc/modprobe.d/options. conf neco dopsat, ale ja tam tenhle soubor vubec nemam (ani skryte). Na takovych detailech vzdycky krachnu
Stejne tak nevim, jestli mam thinkpad-acpi  a jak to zjistim

(podarilo s emi sice rozchodit Simple ThinkPad Fan Control, ale funguje zvlastne - vetrak zvlastne kolisa (meni se otacky v rozsahu cca 500 rpm pouze a jeste k tomu se to po cvhili vrati na svych 3500, na kterych to bezi neustale i kdyz je program vypnuty)

teddy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 31
Re: thinkpad fan control
« Odpověď #4 kdy: 03 Července 2011, 21:40:22 »