Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Scrolling pomocí dvou prstů [VYŘEŠENO]  (Přečteno 6680 krát)

erik.figar

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 23
Scrolling pomocí dvou prstů [VYŘEŠENO]
« kdy: 21 Července 2014, 12:40:02 »
Dobrý den,

Asi před týdnem jsem si koupil notebook (http://www.alza.cz/lenovo-ideapad-z510-dark-chocolate-d506890.htm) a už od začátku řeším problém se skrolováním pomocí dvou prstů (jako např. na macu, resp. už u většiny notebooků). Progoogloval jsem už mnoho návodů, ale žádný mi zatím nepomohl (nebo to dělám špatně, co já vím). V linuxu nejsem začátečník, terminál mi není cizí, nicméně abych tento problém sám vyřešil, na to už nemám. Proto se obracím na Vás, budu moc rád za každou radu.

Všechny návody co jsem našel byly téměř na stejný způsob. Viz. http://askubuntu.com/questions/248290/enable-both-edge-scrolling-and-two-finger-scrolling-for-touchpad

... nicméně nefungovalo  :(
« Poslední změna: 04 Listopadu 2014, 20:12:03 od erik.figar »

Cuore

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2534
Re:Scrolling pomocí dvou prstů
« Odpověď #1 kdy: 21 Července 2014, 13:27:41 »
Nenapsal si v jekém systému? Jinak ubuntu-tweak si testoval? mám takové tušení, že pomocí něj to šlo, ale jak říkám, nenapsal sy systém. Co jde pod 12.04 nemusí fungovat na 14.04.

erik.figar

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 23
Re:Scrolling pomocí dvou prstů
« Odpověď #2 kdy: 21 Července 2014, 13:52:22 »
Jejda pardon, na to jsem úplně zapomněl. Ubuntu 14.04 .... Ubuntu Tweak jsem zkoušel, ale žádná možnost nastavení, která by byla s spojená s touchpadem tam není.

Rover623

Re:Scrolling pomocí dvou prstů
« Odpověď #3 kdy: 21 Července 2014, 13:55:23 »
Je tam vůbec položka touchpad, minimálně to pod ní vede vypnutí při psaní a prohození tlačítek

erik.figar

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 23
Re:Scrolling pomocí dvou prstů
« Odpověď #4 kdy: 21 Července 2014, 14:03:35 »