Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: problém s připojením ke KONKRÉTNÍ wifi síti  (Přečteno 3488 krát)

pani.tau

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 5
problém s připojením ke KONKRÉTNÍ wifi síti
« kdy: 02 Června 2016, 20:15:02 »
ahoj všem, nenašla jsem svůj problém v tématech, tak zakládám nový. popíšu to jednoduše, budu ráda, když mě někdo srozumitelně nasměruje, kde by mohl být problém, už si nevím rady já, ani soused informatik. já, jak bude z dotazu jasné, jsem laik. nainstalovala jsem si ubuntu včera, takže se teprve seznamujeme. nemůžu se připojit na svoji domácí wifi síť. respektive, někdy se daří načíst první stránku, ale jakýkoliv další klik už nefunguje, je to, jakoby systém příliš dlouho se nemohl připojit/čekal na odpověď a nakonec napíše Server not found. někdy se nepovede ani to a nenačte se nic. se sítí ani modemem pravděpodobně není nic v nepořádku, ostatní zařízení se připojí bez problémů. stejně tak nebude nic špatně s nastavením adaptéru apod., protože můj počítač se připojí např.na wifi sousedů. tedy je asi nějaká konkrétní nekompatibita mezi mým PC a naší konkrétní wifi. prosím, nevíte čím to může být, co je potřeba změnit v nastavení? Předem děkuji za radu :)
« Poslední změna: 02 Června 2016, 20:23:55 od pani.tau »

martyj

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2276
  • Don't buy a new PC, download a better one !
Re:problém s připojením ke KONKRÉTNÍ wifi síti
« Odpověď #1 kdy: 02 Června 2016, 20:27:15 »
Minimálně by to chtělo doplnit, co je to za systém a co je tam za kartu.
ASUS K50-IJ/Pentium Dual-Core CPU T4500@2.30GHz/RAM 4 GB/Intel GMA 4500M/Ubuntu 14.04 LTS (64-bit) - GNOME Flashback/puppy

pani.tau

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 5
Re:problém s připojením ke KONKRÉTNÍ wifi síti
« Odpověď #2 kdy: 02 Června 2016, 21:33:14 »
System je Ubuntu 16.04 LTS, pocitac Lenovo X300. Kdyz se divam na vlastnosti toho nefunkcniho pripojeni, vidim toto viz priloha..