Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: (Od)instalace Ubuntu 9.04 přes Wubi  (Přečteno 1461 krát)

longer

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 2
(Od)instalace Ubuntu 9.04 přes Wubi
« kdy: 03 Září 2009, 17:12:59 »
Zdravím,

mám notebook Acer Extensa 5620. Před pár měsíci jsem na něj přes Wubi nainstaloval Ubuntu 8.10 a vše šlo naprosto v pohodě, dokonce nebyly problémy s internetem, což mě trochu překvapilo:-) Nicméně, pak vyšla nová verze, tak jsem dal aktualizovat, ale pak mi to při pokusu naběhnout do nový verze hodila hlášku cosi se Swapovacím místem. No, ohledně Linuxu jsem začátečník, tak jsem to nechtěl nějak řešit a raději Ubuntu odinstaloval. Později jsem zkusil přes Wubi nainstalovat přímo verzi 9.04. Mám v notebooku jeden harddisk rozdělenej na 2 oddíly a tak jsem označil, aby se mi Ubuntu nainstalovalo na oddíl, kde neni Windows XP, tam bylo místo cca 16 GB, instalaci jsem zvolil nějak 8 GB. Tak se všechno stahovalo a pak mi instalace zamrzla (ale samotnej počítač šel dál v pohodě) a to skoro u konce, konkrétně při vytváření diskových oddílů. Po hodině kdy se nic nedělo jsem to teda zrušil a po restartu mi to nabídlo OS, tak jsem jako OS zvolil Ubuntu, tady to chtělo pokračovat v instalaci, ale nešlo to (teďka jsem zrovna zapomněl proč:-D). Tak další restart a z Win XP odinstalace Wubi... Jenže při startu mi notebook furt jako OS nabízí i to odinstalovaný Ubuntu, když ho zkusim zvolit tak to na mě hodí hlášku, že chybí knihovna. Tak jsem se chtěl zeptat jak zrušit při startu PC ten dotaz, kterej chci OS, aby mi rovnou naběhl Win XP (to Ubuntu už tam stejně neni).

Díky (možná někdy zkusim Ubuntu 9.10 nebo slovenskej Greenie)

arrange

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 4031
  • "jdu s hlavou vztyčenou..."
Re: (Od)instalace Ubuntu 9.04 přes Wubi
« Odpověď #1 kdy: 03 Září 2009, 19:38:37 »