Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Acer Aspire 5720ZG a ovladače (nejde internet, zvuk, grafika... :o( )  (Přečteno 5971 krát)

honzanen

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 30
Zdravím lidi pls. poraďte, nevím jak nainstalovat do Linuxu Ubuntu internet, zvuk, grafika nedetekovaná. Prostě nevím o s tím, prošel jsem veškeré příspěvky, témata, ale nic nepomohlo. Jsem začátečník, Ubunt mám jen dva dny.
Internet - pingnul jsem vlastní IP adresu, ale DNS servery ne.
Zvuk - nevím co s tím. Nevím jak na ty ovladače od alsy či jiné drivery, nevím jak je do Linuxu nainstalovat.
Grafika...:( . Hlavně bych potřeboval aspoň ten net zprovoznit.

Díky moc... Honza

Pavel Půlpán

Re: Acer Aspire 5720ZG a ovladače (nejde internet, zvuk, grafika... :o( )
« Odpověď #1 kdy: 10 Února 2008, 15:00:37 »
Zatím k tomu netu. Adresu máš přidělovanou z DHCP? Zkontroluj si v souboru /etc/resolv.conf, jestli jsou v něm uvedeny tvoje nameservery (DNS).

Soubor si zobrazíš například příkazem v konzoli:
Kód: [Vybrat]
cat /etc/resolv.conf

honzanen

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 30
Re: Acer Aspire 5720ZG a ovladače (nejde internet, zvuk, grafika... :o( )
« Odpověď #2 kdy: 10 Února 2008, 15:28:38 »
Tak ten soubor "resolv.conf" sem našel a DNS servery tam jsou oba napsané a ještě toto "generated by NerworkManager, do not edit!" a když jsem dal do terminálu  "cat/etc/resolv.conf" tak to napsalo "no such file or directory"... Jinak IP adresa i DNS servery sem nastavil manuálně a mám nastavené i proxy server... tak nevim...

Pavel Půlpán

Re: Acer Aspire 5720ZG a ovladače (nejde internet, zvuk, grafika... :o( )
« Odpověď #3 kdy: 10 Února 2008, 15:32:52 »
Proxy server? Cože to máš za připojení k síti?

honzanen

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 30
Re: Acer Aspire 5720ZG a ovladače (nejde internet, zvuk, grafika... :o( )
« Odpověď #4 kdy: 10 Února 2008, 15:37:51 »