Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Assassin's Creed 2 a Brotherhood - nízké FPS (wine)  (Přečteno 1952 krát)

mattyy1

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 172
Assassin's Creed 2 a Brotherhood - nízké FPS (wine)
« kdy: 17 Září 2012, 16:24:14 »
Zdravím,
prosím o pomoc nějaké zkušené Linuxové hráče používající Wine, se hrou Assassin's Creed 2 a Assassin's Creed: Brotherhood.
Obě mi sice fungují, ale se stejnými problémy. A to je extrémní pomalost. FPS si tipuju tak na 1-7.
K tomu blikají textury u postav, zůstávají za nimi, než bliknou a vrátí se k nim apod.

Zkoušel jsem to rozběhat už od začátku přechodu na Linux, protože je to má nejoblíbenější herní série. Nikdy se mi to nepovedlo, pokaždé jsem to vzdal. Možná dělám něco špatně.

Na Windows 7 jsem obojí hrál na medium-high se skvělým FPS.
Spouštím to pod Ubuntu 12.04 LTS 64bit na Wine 1.4. Zkoušel jsem i PlayOnLinux, všude stejné. D3DX9 doinstalované mám, i nastavenou D3DX9_36.dll knihovnu ke hře (vyžaduje ji).

Výpis z terminálu (od spuštění, po chvilkové hraní až po ukončení):
Citace
mattyy1hp@mattyy1hp-laptop:~/Hry/Assassin's Creed Brotherhood$ wine ACBSP.exe
err:ole:CoInitializeEx Attempt to change threading model of this apartment from multi-threaded to apartment threaded
err:ole:CoInitializeEx Attempt to change threading model of this apartment from multi-threaded to apartment threaded
err:ole:CoInitializeEx Attempt to change threading model of this apartment from multi-threaded to apartment threaded
fixme:dinput:IDirectInputDevice2WImpl_GetProperty DIPROP_VIDPID not implemented
err:ole:CoInitializeEx Attempt to change threading model of this apartment from multi-threaded to apartment threaded
fixme:wbemprox:wbem_locator_ConnectServer 0x14d7f0, L"\\\\.\\root\\cimv2", (null), (null), (null), 0x00000000, (null), (nil), 0x32f7cc)
fixme:dinput:IDirectInputDevice2WImpl_GetProperty DIPROP_VIDPID not implemented
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x419e44c,0x00000000), stub!
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 0x34324644 (as fourcc: DF24) WINED3DFORMAT!
fixme:d3d:wined3d_get_format Can't find format unrecognized (0x34324644) in the format lookup table
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 0x42563252 (as fourcc: R2VB) WINED3DFORMAT!
fixme:d3d:wined3d_get_format Can't find format unrecognized (0x42563252) in the format lookup table
fixme:d3d:wined3d_check_device_format_conversion wined3d 0x1ac660, adapter_idx 0, device_type WINED3D_DEVICE_TYPE_HAL, src_format WINED3DFMT_B8G8R8X8_UNORM, dst_format WINED3DFMT_L8_UNORM stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x419dc54,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW (L"\\\\.\\DISPLAY1",0,0x419dc54,0x00000000), stub!
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x419e358,0x00000000), stub!
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
err:d3d:context_create wglSwapIntervalEXT failed to set swap interval 0 for context 0x1d34f0, last error 0x591
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x419e378,0x00000000), stub!
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
err:d3d:context_create wglSwapIntervalEXT failed to set swap interval 0 for context 0xb270b98, last error 0x591
err:d3d:context_create wglSwapIntervalEXT failed to set swap interval 0 for context 0xb290c28, last error 0x591
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
err:d3d:context_create wglSwapIntervalEXT failed to set swap interval 0 for context 0x72837d0, last error 0x591
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:wininet:set_cookie Unknown additional option L"expires = Mon,01-Jan-2080 00:00:00 GMT"
fixme:wininet:set_cookie Unknown additional option L"expires = Mon,01-Jan-2080 00:00:00 GMT"
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
err:winediag:shader_generate_glsl_declarations The hardware does not support enough uniform components to run this shader, it may not render correctly.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
(toto se opakuje dalších několik stovek řádků).....
...................................................................
err:wgl:internal_SetPixelFormat Invalid operation on root_window
err:mmtime:TIME_MMTimeStop Timer still active?!
mattyy1hp@mattyy1hp-laptop:~/Hry/Assassin's Creed Brotherhood$

Vím, že Wine nenahradí Windows, vím, že hry běží pomaleji, ale takový propad?  :-\
Dualboot mě ničí. Podstupovat ho znovu nechci, je to něco příšerného. Obě hry vyšly i na Mac OSX, ale že by někdy (třeba díky Steamu) byly portovány na Linux, takové nadějě si nedělám. Wine je moje jediná naděje. Ve Wine hraji i víc her (např. COD2, NFS ProStreet, Mafii..) a fungují bez potíží.

Hardware mám v podpisu. FGLRX ve verzi 12.8. Kdyby někdo znal způsob, jak to zrychlit, vyladit, nebo něco s tím udělat, budu opravdu moc vděčný.
NTB - MSI GE60 / i5 4210H / GTX 860M / Arch Linux x64 + KDE5
PC - i5 4460 / GTX 750 Ti / Ubuntu 16.04 x64 + Unity

beer

  • Host
Re:Assassin's Creed 2 a Brotherhood - nízké FPS (wine)
« Odpověď #1 kdy: 17 Září 2012, 16:42:43 »
Citace
Dualboot mě ničí. Podstupovat ho znovu nechci, je to něco příšerného.

Co je na dualbootu tak příšerného?

mattyy1

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 172
Re:Assassin's Creed 2 a Brotherhood - nízké FPS (wine)
« Odpověď #2 kdy: 17 Září 2012, 17:45:51 »
To, že při spouštění PC koukám několik minut na GRUB a říkám si, "co já budu dneska dělat? - budu hrát a zapnu Windows, nebo.... všechno ostatní a zapnu Linux?". Teďko spustím Windows a ejhle, potřebuju něco, co mám v Linuxu a Windows nepodporuje EXT*, apod. Co teprve ten bordel na HDD a zbytečné plýtvání místem. Záložky v prohlížeči, Xfire, Steam, všechno nastavovat 2x.

A ještě zprovozňování ovladačů, protože ve W7 nefunguje ani wifi, ani síťová karta, takže potřebuju další PC na stahování ovladačů. Grub reinstalovávat, protože W7 si ho přeinstaluje. Tlačítko zapnuté wifi mi bude svítit jako že je vypnutá, protože v předchozím systému jsem jí vypl a naopak.

Navíc bych přispíval Microsoftu. Když se to takhle bude dělat, bude se to brát jako řešení - že Linuxáci, pokud mají problém si doinstalují Windows. Takže vlastně bude stačit dělat všechno pro Windows. Windows by měl o uživatele víc. Potom se tu říká ta 1% teorie Linuxu na desktopu, když na většině z nich běží i Windows. A nejlepší je, když to všechno potom nakonec spadne, oddíl nejde načíst ani z Linuxu a všechno je pryč.

Ne, ne, nikdy více. Alespoň ne na jeden HDD  :D
« Poslední změna: 17 Září 2012, 17:48:28 od mattyy1 »
NTB - MSI GE60 / i5 4210H / GTX 860M / Arch Linux x64 + KDE5
PC - i5 4460 / GTX 750 Ti / Ubuntu 16.04 x64 + Unity

ntz_reloaded

  • Lokaj
  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3735
  • skill :: ur home erly
Re:Assassin's Creed 2 a Brotherhood - nízké FPS (wine)
« Odpověď #3 kdy: 17 Září 2012, 18:01:16 »
kdyz se kouknes na winehq.org do databaze aplikaci, tak je tam vzdy referovana verze 1.5.x a ne 1.4 .. jinak tohle je spis otazka na wine forum ..
tikejte mi, taky Vam tikam ...
song of the day - openSUSE, openindiana, DuckDuckGo
The noise ain't noise anymore, who's to blame, WHO'S TO BLAME ??

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.