Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Jaký použít výchozí ovladač videa?  (Přečteno 3281 krát)

compaq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2445
  • Díky všem za rady a tipy.
Jaký použít výchozí ovladač videa?
« kdy: 05 Ledna 2008, 20:09:34 »
Nejde mi přehrát (kvalitně) DVD. Některé přehrávače nabízejí videoovalač X11, který hraje (nic moc) nejlépe... Například xine nabízí tyto ovladače:

auto
aadxr3
xv
xdirectfb
opengl
syncfb
xsmh
xxmc
none
sdl
fb
xvmc

Jsem laik, nevím který zvolit, subjektivně hrajou všechny buď blbě (zrnitě a přepálené barvy a kontrast), nebo vůbec...

NB Compaq Presario
grafika: Mobile 945GM/GMS, 943/940GML Express Integrated Graphics Controller
Mobile 945GM/GMS/GME, 943/940GML Express Integrated Graphics Controller

Kde nastavit výchozí ovladač pro všechny přehrávače? Nejlepší zkušenosti mám s X11... Docela rád bych docílil stavu, kdy bude možno pustit DVD bez experimentování s deseti přehrávači z nichž každý nabízí různý počet ovladačů... :-) díky
Pokud vám vaše holka či manželka funguje jak má, neměňte jí za mladší, zaděláte si na problém. Stejně to dělejte i s Ubuntu.

ant

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 46
Re: Jaký použít výchozí ovladač videa?
« Odpověď #1 kdy: 10 Ledna 2008, 08:09:42 »
Pro přehrávání DVD používám přehrávač MPlayer s Xine dobré zkušenosti nemám, ale to může být jen můj subjektivní dojem. Pokud máte v provozu 3D akceleraci a používáte 3D efekty prostředí doporučuji používat openGL nebo XV. Další pěkný přehrávač DVD (komerční) je LinDVD ekvivalent PowerDVD, který plně podporuje menu DVD.

Citace
Docela rád bych docílil stavu, kdy bude možno pustit DVD bez experimentování s deseti přehrávači z nichž každý nabízí různý počet ovladačů

Obávám se, že experimentovat budete muset, protože jinak nelze najít přesně to co vám vyhovuje  ;).
Gigabyte DS3 Intel C2D 2,4 GHz_2 GB RAM_Gigabyte NV8600 GTS_Ubuntu8.04LTS