Pokud vám najednou přestalo fungovat odesílání e-mailů v Thunderbirdu při připojení od O2, je potřeba změnit konfiguraci odchozí pošty (smtp).
Na straně O2 byla provedena aktualizace a je pořeba změnit konfiguraci.
Původní nastavení:
Adresa serveru: smtp.O2isp.cz
Port: 465
Zabezpečení spojení: SSL/TSL
Způsob autentizace: Heslo, zabezpečení přenos
Jméno uživatele: uzivatelskejmeno@iex.cz
Nové nastavení:
Adresa serveru: smtp.O2isp.cz
Port: 25
Zabezpečení spojení: STARTTLS
Způsob autentizace: Heslo, zabezpečení přenos
Jméno uživatele: uzivatelskejmeno@iex.cz
viz:
http://www.o2.cz/osobni/techzona-doplnkove-sluzby-adsl-vdsl-internet/118105-mozilla_thunderbird.html