Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Ztracené heslo - přeinstalace? [vyřešeno]  (Přečteno 1162 krát)

krvesajmon

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 8
Ztracené heslo - přeinstalace? [vyřešeno]
« kdy: 04 Září 2011, 12:27:28 »
Dobrý den,
při instalaci kubuntu jsem při první výzvě o heslu zadal jednoduché heslo, při druhé výzvě (nevím, o co šlo), jsem nechával prázdné. Teď, když chci instalovat, mi nejde první heslo - hlásí nesprávné heslo, ani ponechání prázdné.
Je možné, že jsem to jednoduché zadal špatně, i když bych to jako pravděpodobné neviděl, ale možné ano. Nevadí mi kompletní přeinstalace kubuntu. Ale už nejsem u cd, z kterého jsem ho instaloval a těžko teď udělám nové, kvůli tomu cd budu muset zase cestovat daleko, prekérní situace. Ale instalovat potřebuji.  Lze nějak v kubuntu dát reinstal systému?
Nebo díky za jiné návody, jak z toho ven.
Mimochodem jsem v linuxu nováček, to jste asi poznali.

Díky
« Poslední změna: 04 Září 2011, 17:46:04 od Tadeáš Pařík »

jAster_BA

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 4165
  • FEI STU stole my soul, don't have time anymore :/
Re: Ztracené heslo - přeinstalace? [vyřešeno]
« Odpověď #1 kdy: 04 Září 2011, 12:59:19 »
Neviem či systém máš už nainštalovaný ale pokial áno tak pri štarte stlač shift aby si sa dostal do menu Grubu a mohol zvoliť recovery. Potom root prompt (alebo niečo také) a potom jednoduchý príkaz
Kód: [Vybrat]
passwd meno_uzivatela vypýta si to nové heslo, ktoré sa pri písaní nezobrazuje.
Mám doma všelijaké staré haraburdy ale najviac ma *censored*tie novšie s grafikou ATI/AMD... registered as user #520570

Linuxové počítadlo Automatická kompilácia jadra

krvesajmon

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 8
Re: Ztracené heslo - přeinstalace? [vyřešeno]
« Odpověď #2 kdy: 04 Září 2011, 13:10:04 »
Připomínám, mám kubuntu (nainstalovaný).