Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Placená komunitní podpora  (Přečteno 15335 krát)

Tadeáš Pařík

  • Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
  • Příspěvků: 6543
    • Ubuntu.cz
Placená komunitní podpora
« kdy: 18 Srpna 2012, 14:46:13 »
Ve spolupráci s Radkem Neužilem (moderátor zdejšího fóra) a s jeho firmou Via Witting s. r. o. jsme uvedli v život možnost placené komunitní podpory.

Bude-li problém složitějšího rázu, vybraní členové provedou softwarové úpravy vzdáleně a hlavně rychle. Tímto způsobem můžeme zajistit vysokou úspěšnost při řešení vašeho problému.

Z každé zakázky budeme pro místní sdružení odvádět poměrnou část z fakturované částky, tím pomůžete při rozvoji tohoto systému v ČR.

Ceny se dojednávají předem, v případě komunitní podpory si můžete stanovit maximální přijatelnou cenu a bude už jen na našich členech, kdo se dané zakázky ujme.

Aktuální seznam členů placené podpory (poznáte je i podle popisky):

Vojtěch Trefný
Tadeáš Pařík
Rradek Neužil
Martin Kiklhorn
Martin "sachy" Šácha
ntz_reloaded

Doufáme, že tak pomůžeme rozvoji zdejší komunity a přispějeme ke zkvalitnění komunitní podpory na zdejším fóru.

Pozn.: Tato služba není primárně určená lidem z fóra (ačkoli vám nikdo nebrání ji využít) - předpokládáme, že kdo fórum zná, zde vždy najde pomoc od komunity "zdarma". Placená podpora je určena spíše pro lidi "zvenku" a takové, kteří potřebují rychlou profesionální pomoc a nechtějí se sami zdržovat řešením.
« Poslední změna: 21 Srpna 2012, 10:54:42 od Vojtěch Trefný »
Do života je třeba mít připravený rozum, nebo provaz.

Ubuntu 14.04 64 bit / Windows 10 Pro - Intel DH87MC, Intel Core i7-4771, 8GB Ram, Kingston HyperX 3K SSD 120GB, Intel HD 4600 a ASUS GTX660-DC2OCPH-2GD5
Ubuntu 14.04 64bit - HP ProBook 4525s
Ubuntu 14.10 32bit - ThinkPad R52 (testování)

pariktadeas@jabbim.cz

Zerog

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 473
    • Zerog blog
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #1 kdy: 20 Srpna 2012, 12:12:07 »
A jake budou aspon orientacne ty ceny? Chapu, ze se to neda rict presne, ale rekneme kolik na hodinu? Treba zprovozneni HW xyz bude podle podpory trvat 2 hodiny (pres SSH).

Jaka bude zhruba cena ?
Distro:  Debian
WM:      Awesome
NT:       Latitude D620

Martin Šácha

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • ******
  • Příspěvků: 5153
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #2 kdy: 20 Srpna 2012, 12:23:30 »
Cena bude taková, jakou si řekneš. Prostě určíš cenu, kterou za to chceš dát, a která pak bude na faktuře...
Zisk se dělí mezi Sdružení, Via Witting a řešitele.
« Poslední změna: 20 Srpna 2012, 18:53:46 od Martin "sachy" Šácha »
Mint MATE 64bit / DuckDuckGo.com
Programátoři považují WYSIWYG za špatné u kódu i u žen. Programátor chce "dostat to, co žádá“ – kód tajemný, neodpouštějící, nebezpečný.

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #3 kdy: 20 Srpna 2012, 13:51:09 »
Sachy má naprostou pravdu, ale to jsi se mohl dočíst zde http://www.ubuntu.cz/podpora/komunitni_placena.
Je jistě pochopitelné že když příjdeš s nějakým exotickým HW nebo budeš chtít udělat script na zautomatizování nějaké zdlouhavé práce a nabídneš 100kč tak se asi nikdo nepohrne ti pomoci. Ale nedá se vyloučit že někdo se podívá na tvůj problém a vyřeší ho během minutky i za tu stovku.
Nedá se říci jasný paušální ceník...

Příklad: Mám scanner který kdysi sice stál tisíce ale pod novým Ubuntu mi nefunguje.
Nový scanner stojí 2000,-
Takže by pro tebe bylo přijatelné kdyby ti to někdo cca do 400,- kč zprovoznil ne?

Tento servis je určen pro lidi kteří nebaví hledat řešení po netu a nechtějí se pročítat diskuzemi a různými návody na internetu.
Né každý zvládne triviální věci které ostatní zvládají. Pořád převládají uživatelé kteří chtějí aby to fungovalo a někdo jim vše nastavil a oni se nemuseli o nic starat.
Pro všechny ostatní tu máme naše fórum ;)
« Poslední změna: 20 Srpna 2012, 14:54:23 od RRadek Neužil »
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

Zerog

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 473
    • Zerog blog
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #4 kdy: 20 Srpna 2012, 13:53:43 »
Jasne ... Ono de taky o to, ze nekdy clovek na to proste nema moc cas. A to je presne ta chvile, kdy bych sahnul po placene podpore.
Distro:  Debian
WM:      Awesome
NT:       Latitude D620

Šuohob

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2171
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #5 kdy: 20 Srpna 2012, 16:31:20 »
Napad dobry, ale ten banner.. Fakt mate nejakou statistiku, ze za 70% problemu muze hardware?
Na hardware muzu svest ledaco, ale tohle je trochu velke zobecneni, alespon mi to tak prijde
Tak dlouho se vrzá s Acerem, až se displej utrhne.

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #6 kdy: 20 Srpna 2012, 17:07:05 »
Pracuji v servisu počítačů už přes deset let a opravdu většina problémů jsou spojená s přehříváním (ucpaným chlazením) a ve velké většině s špatnými sektory na disku, ram je vadná zřídka... Pravda že u windows je ten problém více spíš ohledně zavirování ale i zavirovaný počítač nakonec shoří na tom že tím jak neustále jede na 100% tak se poškodí HW, vypeče teplovodivá pasta, přidřený ventilátor, disk atd... Takže za svým tvrzením si stojím.
Nemluvím zde o testerech kteří si neustále instalují kdejakou kravinu a pak se diví že jim něco nefuguje. Hovořím zde o běžných uživatelích kteří používají počítač k normální práci nebo prohlížení internetu, a náhle jen tak bez důvodně se jim začnou sypat programy a i při opakovaných pokusech přeinstalace stále něco nefunguje...
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

Šuohob

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2171
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #7 kdy: 20 Srpna 2012, 17:42:20 »
Vubec nechci nijak zlehcovat vasi snahu
Ale za prehrivani/vyhoreni diky zanaseni hardware nemuze. Muze za to bordelar, ktery ma doma bordel, dava komp na zem do prachu a jeste je liny si vycistit PC
Proto mi to prijde trochu populisticke
Ferovejsi je proste rici jednou za cas z toho kompu dostan prach a bude to v pohode
Delejte, jak myslite
« Poslední změna: 20 Srpna 2012, 17:50:15 od Šuohob »
Tak dlouho se vrzá s Acerem, až se displej utrhne.

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #8 kdy: 20 Srpna 2012, 18:33:33 »
Schválně kolik procent lidí myslíš že pravidelně (minimálně jednou za dva měsíce) vyluxuje výdechy u notebooku/počítače?
Pokud jsi na to "roky" kašlal tak teď už ten "koberec" nevyluxuješ, teď už se to musí rozebrat...
Krásně jsi potvrdil má slova ;)
Nemusíš mít doma bordel, prach lítá všude a i když budeš mít notebook doma na čistém stole tak za dva roky bude úplně ucpaný.

Bohůžel spousta rádoby servisů pokud vidí v počítači "Linux" tak automaticky jakýkoliv problém svádí právě na operační systém, u windows zase svádí vše na viry. Windows má proti linux zajímavou vlastnost a to že dokáže relativně lépe fungovat na poškozeném hardware, z toho plyne že lidé si stěžují že v Ubuntu to nefunguje ale ve windows ano. Chceme lidem jen pomoct a nevymlouvat se na kdejakou kravinu a najít pravý důvod proč si jejich počítač děla co chce. Ono přehřátý Chipset nebo grafika a taky RAM udělají z tvého počítače naprostého cvoka který se doslova zblázní. Vždy nejdříve důkladně kontrolujeme komponenty a čistíme počítač a až potom opravujeme software. Máme díky tomu dobrou pověst a tisíce spokojených zákazníků.
Věř že to že se umíš starat o svůj počítač je mezi lidmi vzácnost. Máš pravdu že jsem to tu dost zobecnil ale do toho banneru se toho tolik zas nevejde, každopádně jak si sám potvrdil tak nejsme daleko od pravdy ;)

EDIT: to mi připomnělo už desítky uživatelů co jsem přišli s vyluxovanou klávesnicí s tím že jim někdo poradil že když se počítač přehřívá že ho musí vyluxovat. :))
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

geblina

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 326
  • Bez pivka a metalu si svět nedovedu představit.:-)
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #9 kdy: 20 Srpna 2012, 21:06:29 »
Jenom,aby se to nezvrhlo do toho,že každá pomoc zde na fóru bude něják placená.Každy si tuto nabídku může vysvětlit po svém.Nápad to může být dobrý pro nějákou firmu,anebo podnikatele.

Tadeáš Pařík

  • Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
  • Příspěvků: 6543
    • Ubuntu.cz
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #10 kdy: 20 Srpna 2012, 21:20:41 »
Jenom,aby se to nezvrhlo do toho,že každá pomoc zde na fóru bude něják placená.Každy si tuto nabídku může vysvětlit po svém.Nápad to může být dobrý pro nějákou firmu,anebo podnikatele.

TOTO NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO S FÓREM, jedná se o úplně jinou aktivitu... čtěte prosím pozorně. Dík!
Do života je třeba mít připravený rozum, nebo provaz.

Ubuntu 14.04 64 bit / Windows 10 Pro - Intel DH87MC, Intel Core i7-4771, 8GB Ram, Kingston HyperX 3K SSD 120GB, Intel HD 4600 a ASUS GTX660-DC2OCPH-2GD5
Ubuntu 14.04 64bit - HP ProBook 4525s
Ubuntu 14.10 32bit - ThinkPad R52 (testování)

pariktadeas@jabbim.cz

geblina

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 326
  • Bez pivka a metalu si svět nedovedu představit.:-)
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #11 kdy: 20 Srpna 2012, 21:32:56 »
Já těch škol moc nemám,ale jak čtu tak mě pořád vychází to samé.Pokud budu mít nejáký veliký problém a nabídnu nějákou finační částku,tak se tím třeba bude zabývat víc lidí,než když nedám nic a na odpověď budu čekat třeba týden.Upzorňuji,že je to pouze příklad.Já osobně díky fóru používám Ubuntu zatím bez vážných problémů a jsem zato vděčný.

Tadeáš Pařík

  • Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
  • Příspěvků: 6543
    • Ubuntu.cz
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #12 kdy: 20 Srpna 2012, 21:37:55 »
Já těch škol moc nemám,ale jak čtu tak mě pořád vychází to samé.Pokud budu mít nejáký veliký problém a nabídnu nějákou finační částku,tak se tím třeba bude zabývat víc lidí,než když nedám nic a na odpověď budu čekat třeba týden.Upzorňuji,že je to pouze příklad.Já osobně díky fóru používám Ubuntu zatím bez vážných problémů a jsem zato vděčný.

Znova, toto se netýká fóra, jestli ses mrknul na ty odkazy, tak musíš někam přinést PC, kde se provede diagnostika a když to nebude schopen řešit Radek, tak se to šoupne na placenou komunitní podporu, která nijak nesouvisí s fórem.

Zde na fóru bylo, je a bude vždy vše zdarma, čili znova, toto nemá nic společného s fórem.
Do života je třeba mít připravený rozum, nebo provaz.

Ubuntu 14.04 64 bit / Windows 10 Pro - Intel DH87MC, Intel Core i7-4771, 8GB Ram, Kingston HyperX 3K SSD 120GB, Intel HD 4600 a ASUS GTX660-DC2OCPH-2GD5
Ubuntu 14.04 64bit - HP ProBook 4525s
Ubuntu 14.10 32bit - ThinkPad R52 (testování)

pariktadeas@jabbim.cz

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #13 kdy: 20 Srpna 2012, 21:41:26 »
Já těch škol moc nemám,ale jak čtu tak mě pořád vychází to samé.Pokud budu mít nejáký veliký problém a nabídnu nějákou finační částku,tak se tím třeba bude zabývat víc lidí,než když nedám nic a na odpověď budu čekat třeba týden.Upzorňuji,že je to pouze příklad.Já osobně díky fóru používám Ubuntu zatím bez vážných problémů a jsem zato vděčný.
Tato podpora je zaměřena právě na uživatele a firmy které nemají čas a náladu se v tom vrtat ;)
Určitě máme radost že ti naše zdejší pomoc na fóru pomohla a pomáhá a věz že na fóru se nic nemění. ;)
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

geblina

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 326
  • Bez pivka a metalu si svět nedovedu představit.:-)
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #14 kdy: 20 Srpna 2012, 21:42:26 »
Jo,už to čtu,ale jak jsem psal každý si to může vysvětlit po svém. ;)

Vojtěch Trefný

  • Příspěvků: 9307
  • Don Quijote
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #15 kdy: 20 Srpna 2012, 21:50:24 »
Já vám říkal, že to nemáme dávat na fórum ;)

Tadeáš Pařík

  • Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
  • Příspěvků: 6543
    • Ubuntu.cz
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #16 kdy: 20 Srpna 2012, 21:51:01 »
Jo,už to čtu,ale jak jsem psal každý si to může vysvětlit po svém. ;)

Jak píšeš, už to čteš, čili tam si není co vysvětlovat. S fórem to má společné akorát lidi, kteří v těchto případech pomůžou, nic jiného. V tom samotném odkazu (blog, stránky ubuntu) je to napsané jasně.
Do života je třeba mít připravený rozum, nebo provaz.

Ubuntu 14.04 64 bit / Windows 10 Pro - Intel DH87MC, Intel Core i7-4771, 8GB Ram, Kingston HyperX 3K SSD 120GB, Intel HD 4600 a ASUS GTX660-DC2OCPH-2GD5
Ubuntu 14.04 64bit - HP ProBook 4525s
Ubuntu 14.10 32bit - ThinkPad R52 (testování)

pariktadeas@jabbim.cz

Rover623

Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #17 kdy: 20 Srpna 2012, 22:04:01 »
Osobně si myslím, že se to mělo vystavit někam na hlavní stránku jako odkaz. Firem které vám pomůžou vyřešit problém se špatně fungujícím HW nebo doladí systém podle vašich představ je u nás minimum.

Mimochodem, kdyby jsem mohl nějak pomoci, nějaký čas si najdu (hlavně v noci)

Tadeáš Pařík

  • Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
  • Příspěvků: 6543
    • Ubuntu.cz
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #18 kdy: 20 Srpna 2012, 22:10:12 »
Ti, kteří dorazí k Radkovi a budou mít tento záměr, čili to že zaplatí, tak mají něco na víc... toliko vše... s fórem to nesouvísí. A ještě jednou se to tu nadnese, tak už se fakt naštvu... popsané je to jasně.

Ad Rover623: Na prezentaci se pracuje
« Poslední změna: 21 Srpna 2012, 08:44:31 od Martin "sachy" Šácha »
Do života je třeba mít připravený rozum, nebo provaz.

Ubuntu 14.04 64 bit / Windows 10 Pro - Intel DH87MC, Intel Core i7-4771, 8GB Ram, Kingston HyperX 3K SSD 120GB, Intel HD 4600 a ASUS GTX660-DC2OCPH-2GD5
Ubuntu 14.04 64bit - HP ProBook 4525s
Ubuntu 14.10 32bit - ThinkPad R52 (testování)

pariktadeas@jabbim.cz

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #19 kdy: 20 Srpna 2012, 22:23:36 »
Každému rádi pomůžem zde na fóru ale né každý chce ztrácet svůj drahocený čas zkoumáním a diskutováním o svém problému.
Viz moji rodiče nebo manželka, "tady tím tlačítkem se to pouští a o nic se nemusíš starat a vše funguje a máš nastavené tiskárny atd" oni nechtějí abych jim vysvětloval jak si nainstalovat tiskárnu a zalohování souborů.
Doufám že už to píšeme dost blbuvzdorně. :)
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

Vojtěch Trefný

  • Příspěvků: 9307
  • Don Quijote
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #20 kdy: 21 Srpna 2012, 10:47:02 »
Do prvního příspěvku jsem dopsal "poznámku":

Pozn.: Tato služba není primárně určená lidem z fóra (ačkoli vám nikdo nebrání ji využít) - předpokládáme, že kdo fórum zná, zde vždy najde pomoc od komunity "zdarma". Placená podpora je určena spíše pro lidi "zvenku" a takové, kteří potřebují rychlou "profesionální" pomoc.

--> snad to teď už bude úplně jasné všem :)

Zerog

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 473
    • Zerog blog
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #21 kdy: 21 Srpna 2012, 10:53:33 »
S tim nesouhlasim. Placenou podporu vyuzije I normalni pracujici clovek ktery nema cas to googlit a cekat na odpovedi. Nehlede na to ze je rozdil mezi radenim a udelanim pres ssh.
Distro:  Debian
WM:      Awesome
NT:       Latitude D620

Vojtěch Trefný

  • Příspěvků: 9307
  • Don Quijote
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #22 kdy: 21 Srpna 2012, 10:56:00 »
Tak ještě finální úprava: a nechtějí se sami zdržovat řešením..

Je to ale prostě tak myšleno -- fórum tu pořád je a bude zadarmo a kdo ho nechce využít ("neumí" s ním, nechce čekat, potřebuje to mít vyřešené hned bez dalšího šťourání se v systému...), tak si může "za komfort" zaplatit.

(Jestli má někdo nápad, jak to lépe zformulovat, sem s ním.)
« Poslední změna: 21 Srpna 2012, 10:59:43 od Vojtěch Trefný »

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #23 kdy: 21 Srpna 2012, 11:05:09 »
Tak jak je to nahoře v prvním příspěvku je přesné ;) Nejsme ve školce aby jsme to tu rozebírali do drobností. Kdo chce pomoct má na výběr a o to tu šlo.
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3411
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:Placená komunitní podpora
« Odpověď #24 kdy: 05 Září 2012, 18:31:00 »
Jaké má placená podpora garance?
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.