Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Problém s ovladači AMD  (Přečteno 3190 krát)

Magicos

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
Problém s ovladači AMD
« kdy: 08 Března 2013, 12:30:53 »
Dobrý den,
mám problém s Ubuntu 12.10. Asi před týdnem jsem přešel z Windows Vista na Ubuntu. Jsem naprostý začátečník. Když jsem si OS konečně nějak tak přizpůsobil obrazu svému, našel jsem na webu AMD ovladače mé grafické karty Ati Mobility Radeon hd3650. Jenže po instalaci a následném restartu, se mi Unity po přihlášení k účtu nezobrazí, udělá se jen výřez plochy, kde nemohu nic dělat. Když však před přihlášením zvolím Gnome classic (bez efektů), systém běží, mimo občasného probliknutí kurzoru myši. Prosím o radu.

P.S.- Jsem na tomto fóru poprvé, takže nevím, jestli jsem správně zařadil příspěvek, za což se předem omlouvám.

EDIT: Podrobnosti o grafice mi teď ukazují : Ovladač VESA:86 režim náhradní.
Děkuji, Magicos
« Poslední změna: 08 Března 2013, 12:34:02 od Magicos »

beer

  • Host
Re:Problém s ovladači AMD
« Odpověď #1 kdy: 08 Března 2013, 12:40:38 »
Tak to sis ten ovladač nejspíše nainstaloval buď špatně, nebo sis nainstaloval špatný ovladač. Když otevřeš zdroje softwaru, tak na jedné záložce ti to nabízí ovladače ke grafické kartě. Tak si vyber z dostupných ovladačů tam...

Magicos

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
Re:Problém s ovladači AMD
« Odpověď #2 kdy: 08 Března 2013, 12:56:32 »
Jelikož jsem úplně levý, tak se musím zeptat :(
Ve zdrojích softwaru mám několik záložek: Software Ubuntu, Ostatní software, Aktualizace, Ověření, Dodatečné ovladače.

Nevím, jak navrátit ty ubuntu základní ovladače, které tam byly po instalaci systému. Jinak myslím, že jsem s počítačem nic nedělal, instalace ati ovladačů je asi jediná věc, která by to mohla způsobit.

Tadeáš Pařík

  • Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
  • Příspěvků: 6543
    • Ubuntu.cz