Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: WoW a shození 3D grafiky  (Přečteno 1060 krát)

Myrmica

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1701
    • MYRMICA
WoW a shození 3D grafiky
« kdy: 28 Října 2013, 10:21:25 »
Ahoj, mám trochu problém s 3D grafikou u WoW Mist of Pandoria. Grafika běží normálně (to je od cca 20 fps na 1920x1080), ale jen do té doby než má nešikovnost způsobí smrt postavy. Pak najednou grafika běží 10 fps, kurzor problikává a při změně polohy není vidět. Tato změna se přenese až do systému. Udělám-li test pomocí glmark2, tak ačli má grafika obvykle kolem 8000 bodů má najednou pod 10 bodů. Po restartu PC se to spraví.
Ovladače mám nvidia-current 304.88-0ubuntu1 zkoušel jsem i nvidia-313, ale žádná změna.
Můžete mě navést, kde mám začít hledat?
Jinak nevím jestli to souvisí, ale spouštím hru pomocí luncheru Battle.net. Ten mi pár vteřin po spuštění spadne, ale hra jde spustit, stihnu-li to dříve než padne.
Zatím to řeším tak, že neumírám ve hře  ;) (zatím si levelím novou postavu, a tam to jakž takž jde)
EDIT: upřesňuji: smrt postavy nastala pod vodou....
« Poslední změna: 28 Října 2013, 10:51:40 od Myrmica »
Stolní strojek: OS– UBUNTU 16.04 x86_64, MB ASUS P8 Z68-V/GEN3, Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20GHz × 4 , 16GiB DDR3, GeForce GTX 670...
Notebook: ASUS U53Jc OS– UBUNTU 16.04 x86_64, Windows 7, Processor – Intel Core i5-460M (2,53 GHz), Graphics – switchable NVIDIA GeForce 310M and Intel GMA HD

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.