Fórum Ubuntu CZ/SK

Ostatní => Archiv => Oficiální oznámení (archiv) => Téma založeno: Tadeáš Pařík 18 Srpna 2012, 14:46:13

Název: Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Tadeáš Pařík 18 Srpna 2012, 14:46:13
Ve spolupráci s Radkem Neužilem (moderátor zdejšího fóra) a s jeho firmou Via Witting s. r. o. (http://www.ubuntu.cz/podpora/komunitni_placena) jsme uvedli v život možnost placené komunitní podpory.

Bude-li problém složitějšího rázu, vybraní členové provedou softwarové úpravy vzdáleně a hlavně rychle. Tímto způsobem můžeme zajistit vysokou úspěšnost při řešení vašeho problému.

Z každé zakázky budeme pro místní sdružení odvádět poměrnou část z fakturované částky, tím pomůžete při rozvoji tohoto systému v ČR.

Ceny se dojednávají předem, v případě komunitní podpory si můžete stanovit maximální přijatelnou cenu a bude už jen na našich členech, kdo se dané zakázky ujme.

Aktuální seznam členů placené podpory (poznáte je i podle popisky):

Vojtěch Trefný
Tadeáš Pařík
Rradek Neužil
Martin Kiklhorn
Martin "sachy" Šácha
ntz_reloaded

Doufáme, že tak pomůžeme rozvoji zdejší komunity a přispějeme ke zkvalitnění komunitní podpory na zdejším fóru.

Pozn.: Tato služba není primárně určená lidem z fóra (ačkoli vám nikdo nebrání ji využít) - předpokládáme, že kdo fórum zná, zde vždy najde pomoc od komunity "zdarma". Placená podpora je určena spíše pro lidi "zvenku" a takové, kteří potřebují rychlou profesionální pomoc a nechtějí se sami zdržovat řešením.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Zerog 20 Srpna 2012, 12:12:07
A jake budou aspon orientacne ty ceny? Chapu, ze se to neda rict presne, ale rekneme kolik na hodinu? Treba zprovozneni HW xyz bude podle podpory trvat 2 hodiny (pres SSH).

Jaka bude zhruba cena ?
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Martin Šácha 20 Srpna 2012, 12:23:30
Cena bude taková, jakou si řekneš. Prostě určíš cenu, kterou za to chceš dát, a která pak bude na faktuře...
Zisk se dělí mezi Sdružení, Via Witting a řešitele.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: RRRadek Neužil 20 Srpna 2012, 13:51:09
Sachy má naprostou pravdu, ale to jsi se mohl dočíst zde http://www.ubuntu.cz/podpora/komunitni_placena.
Je jistě pochopitelné že když příjdeš s nějakým exotickým HW nebo budeš chtít udělat script na zautomatizování nějaké zdlouhavé práce a nabídneš 100kč tak se asi nikdo nepohrne ti pomoci. Ale nedá se vyloučit že někdo se podívá na tvůj problém a vyřeší ho během minutky i za tu stovku.
Nedá se říci jasný paušální ceník...

Příklad: Mám scanner který kdysi sice stál tisíce ale pod novým Ubuntu mi nefunguje.
Nový scanner stojí 2000,-
Takže by pro tebe bylo přijatelné kdyby ti to někdo cca do 400,- kč zprovoznil ne?

Tento servis je určen pro lidi kteří nebaví hledat řešení po netu a nechtějí se pročítat diskuzemi a různými návody na internetu.
Né každý zvládne triviální věci které ostatní zvládají. Pořád převládají uživatelé kteří chtějí aby to fungovalo a někdo jim vše nastavil a oni se nemuseli o nic starat.
Pro všechny ostatní tu máme naše fórum ;)
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Zerog 20 Srpna 2012, 13:53:43
Jasne ... Ono de taky o to, ze nekdy clovek na to proste nema moc cas. A to je presne ta chvile, kdy bych sahnul po placene podpore.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Šuohob 20 Srpna 2012, 16:31:20
Napad dobry, ale ten banner.. Fakt mate nejakou statistiku, ze za 70% problemu muze hardware?
Na hardware muzu svest ledaco, ale tohle je trochu velke zobecneni, alespon mi to tak prijde
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: RRRadek Neužil 20 Srpna 2012, 17:07:05
Pracuji v servisu počítačů už přes deset let a opravdu většina problémů jsou spojená s přehříváním (ucpaným chlazením) a ve velké většině s špatnými sektory na disku, ram je vadná zřídka... Pravda že u windows je ten problém více spíš ohledně zavirování ale i zavirovaný počítač nakonec shoří na tom že tím jak neustále jede na 100% tak se poškodí HW, vypeče teplovodivá pasta, přidřený ventilátor, disk atd... Takže za svým tvrzením si stojím.
Nemluvím zde o testerech kteří si neustále instalují kdejakou kravinu a pak se diví že jim něco nefuguje. Hovořím zde o běžných uživatelích kteří používají počítač k normální práci nebo prohlížení internetu, a náhle jen tak bez důvodně se jim začnou sypat programy a i při opakovaných pokusech přeinstalace stále něco nefunguje...
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Šuohob 20 Srpna 2012, 17:42:20
Vubec nechci nijak zlehcovat vasi snahu
Ale za prehrivani/vyhoreni diky zanaseni hardware nemuze. Muze za to bordelar, ktery ma doma bordel, dava komp na zem do prachu a jeste je liny si vycistit PC
Proto mi to prijde trochu populisticke
Ferovejsi je proste rici jednou za cas z toho kompu dostan prach a bude to v pohode
Delejte, jak myslite
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: RRRadek Neužil 20 Srpna 2012, 18:33:33
Schválně kolik procent lidí myslíš že pravidelně (minimálně jednou za dva měsíce) vyluxuje výdechy u notebooku/počítače?
Pokud jsi na to "roky" kašlal tak teď už ten "koberec" nevyluxuješ, teď už se to musí rozebrat...
Krásně jsi potvrdil má slova ;)
Nemusíš mít doma bordel, prach lítá všude a i když budeš mít notebook doma na čistém stole tak za dva roky bude úplně ucpaný.

Bohůžel spousta rádoby servisů pokud vidí v počítači "Linux" tak automaticky jakýkoliv problém svádí právě na operační systém, u windows zase svádí vše na viry. Windows má proti linux zajímavou vlastnost a to že dokáže relativně lépe fungovat na poškozeném hardware, z toho plyne že lidé si stěžují že v Ubuntu to nefunguje ale ve windows ano. Chceme lidem jen pomoct a nevymlouvat se na kdejakou kravinu a najít pravý důvod proč si jejich počítač děla co chce. Ono přehřátý Chipset nebo grafika a taky RAM udělají z tvého počítače naprostého cvoka který se doslova zblázní. Vždy nejdříve důkladně kontrolujeme komponenty a čistíme počítač a až potom opravujeme software. Máme díky tomu dobrou pověst a tisíce spokojených zákazníků.
Věř že to že se umíš starat o svůj počítač je mezi lidmi vzácnost. Máš pravdu že jsem to tu dost zobecnil ale do toho banneru se toho tolik zas nevejde, každopádně jak si sám potvrdil tak nejsme daleko od pravdy ;)

EDIT: to mi připomnělo už desítky uživatelů co jsem přišli s vyluxovanou klávesnicí s tím že jim někdo poradil že když se počítač přehřívá že ho musí vyluxovat. :))
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: geblina 20 Srpna 2012, 21:06:29
Jenom,aby se to nezvrhlo do toho,že každá pomoc zde na fóru bude něják placená.Každy si tuto nabídku může vysvětlit po svém.Nápad to může být dobrý pro nějákou firmu,anebo podnikatele.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Tadeáš Pařík 20 Srpna 2012, 21:20:41
Jenom,aby se to nezvrhlo do toho,že každá pomoc zde na fóru bude něják placená.Každy si tuto nabídku může vysvětlit po svém.Nápad to může být dobrý pro nějákou firmu,anebo podnikatele.

TOTO NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO S FÓREM, jedná se o úplně jinou aktivitu... čtěte prosím pozorně. Dík!
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: geblina 20 Srpna 2012, 21:32:56
Já těch škol moc nemám,ale jak čtu tak mě pořád vychází to samé.Pokud budu mít nejáký veliký problém a nabídnu nějákou finační částku,tak se tím třeba bude zabývat víc lidí,než když nedám nic a na odpověď budu čekat třeba týden.Upzorňuji,že je to pouze příklad.Já osobně díky fóru používám Ubuntu zatím bez vážných problémů a jsem zato vděčný.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Tadeáš Pařík 20 Srpna 2012, 21:37:55
Já těch škol moc nemám,ale jak čtu tak mě pořád vychází to samé.Pokud budu mít nejáký veliký problém a nabídnu nějákou finační částku,tak se tím třeba bude zabývat víc lidí,než když nedám nic a na odpověď budu čekat třeba týden.Upzorňuji,že je to pouze příklad.Já osobně díky fóru používám Ubuntu zatím bez vážných problémů a jsem zato vděčný.

Znova, toto se netýká fóra, jestli ses mrknul na ty odkazy, tak musíš někam přinést PC, kde se provede diagnostika a když to nebude schopen řešit Radek, tak se to šoupne na placenou komunitní podporu, která nijak nesouvisí s fórem.

Zde na fóru bylo, je a bude vždy vše zdarma, čili znova, toto nemá nic společného s fórem.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: RRRadek Neužil 20 Srpna 2012, 21:41:26
Já těch škol moc nemám,ale jak čtu tak mě pořád vychází to samé.Pokud budu mít nejáký veliký problém a nabídnu nějákou finační částku,tak se tím třeba bude zabývat víc lidí,než když nedám nic a na odpověď budu čekat třeba týden.Upzorňuji,že je to pouze příklad.Já osobně díky fóru používám Ubuntu zatím bez vážných problémů a jsem zato vděčný.
Tato podpora je zaměřena právě na uživatele a firmy které nemají čas a náladu se v tom vrtat ;)
Určitě máme radost že ti naše zdejší pomoc na fóru pomohla a pomáhá a věz že na fóru se nic nemění. ;)
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: geblina 20 Srpna 2012, 21:42:26
Jo,už to čtu,ale jak jsem psal každý si to může vysvětlit po svém. ;)
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Vojtěch Trefný 20 Srpna 2012, 21:50:24
Já vám říkal, že to nemáme dávat na fórum ;)
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Tadeáš Pařík 20 Srpna 2012, 21:51:01
Jo,už to čtu,ale jak jsem psal každý si to může vysvětlit po svém. ;)

Jak píšeš, už to čteš, čili tam si není co vysvětlovat. S fórem to má společné akorát lidi, kteří v těchto případech pomůžou, nic jiného. V tom samotném odkazu (blog, stránky ubuntu) je to napsané jasně.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Rover623 20 Srpna 2012, 22:04:01
Osobně si myslím, že se to mělo vystavit někam na hlavní stránku jako odkaz. Firem které vám pomůžou vyřešit problém se špatně fungujícím HW nebo doladí systém podle vašich představ je u nás minimum.

Mimochodem, kdyby jsem mohl nějak pomoci, nějaký čas si najdu (hlavně v noci)
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Tadeáš Pařík 20 Srpna 2012, 22:10:12
Ti, kteří dorazí k Radkovi a budou mít tento záměr, čili to že zaplatí, tak mají něco na víc... toliko vše... s fórem to nesouvísí. A ještě jednou se to tu nadnese, tak už se fakt naštvu... popsané je to jasně.

Ad Rover623: Na prezentaci se pracuje
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: RRRadek Neužil 20 Srpna 2012, 22:23:36
Každému rádi pomůžem zde na fóru ale né každý chce ztrácet svůj drahocený čas zkoumáním a diskutováním o svém problému.
Viz moji rodiče nebo manželka, "tady tím tlačítkem se to pouští a o nic se nemusíš starat a vše funguje a máš nastavené tiskárny atd" oni nechtějí abych jim vysvětloval jak si nainstalovat tiskárnu a zalohování souborů.
Doufám že už to píšeme dost blbuvzdorně. :)
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Vojtěch Trefný 21 Srpna 2012, 10:47:02
Do prvního příspěvku jsem dopsal "poznámku":

Pozn.: Tato služba není primárně určená lidem z fóra (ačkoli vám nikdo nebrání ji využít) - předpokládáme, že kdo fórum zná, zde vždy najde pomoc od komunity "zdarma". Placená podpora je určena spíše pro lidi "zvenku" a takové, kteří potřebují rychlou "profesionální" pomoc.

--> snad to teď už bude úplně jasné všem :)
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Zerog 21 Srpna 2012, 10:53:33
S tim nesouhlasim. Placenou podporu vyuzije I normalni pracujici clovek ktery nema cas to googlit a cekat na odpovedi. Nehlede na to ze je rozdil mezi radenim a udelanim pres ssh.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Vojtěch Trefný 21 Srpna 2012, 10:56:00
Tak ještě finální úprava: a nechtějí se sami zdržovat řešením..

Je to ale prostě tak myšleno -- fórum tu pořád je a bude zadarmo a kdo ho nechce využít ("neumí" s ním, nechce čekat, potřebuje to mít vyřešené hned bez dalšího šťourání se v systému...), tak si může "za komfort" zaplatit.

(Jestli má někdo nápad, jak to lépe zformulovat, sem s ním.)
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: RRRadek Neužil 21 Srpna 2012, 11:05:09
Tak jak je to nahoře v prvním příspěvku je přesné ;) Nejsme ve školce aby jsme to tu rozebírali do drobností. Kdo chce pomoct má na výběr a o to tu šlo.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: sabraq 05 Září 2012, 18:31:00
Jaké má placená podpora garance?
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: RRRadek Neužil 05 Září 2012, 18:47:02
V jakém smyslu?
Grance úspěšnosti? Platí se pouze při vyřešení problémů ;)
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Vojtěch Trefný 05 Září 2012, 18:49:53
Zaplatíš jen, když problém bude vyřešen.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: sabraq 05 Září 2012, 19:00:28
Spíš garance záruky. Vyfouknutí prachu stlačeným vzduchem budiž, ale například instalace systému na přinesený hw, který poběží špičkově, ale během, řekněme, půl roku se objeví nějaká "nekompatibilita". Uživateli, který si je zvyklý čistit pc vyklepáním drobků z klávesnice velmi znepříjemní život a bude se dožadovat záruky, když si zaplatil. Jen mě napadlo, aby tu placenou podporu pak někdo nemusel dotovat svým volným časem...

ED: Neptám se kvůli sobě, prostě jen tak prošla myšlenka:).
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: RRRadek Neužil 05 Září 2012, 19:19:42
Vyfouknutí stlačeným vzduchem dělám pouze v případech pokud je dané zboží ještě v záruce, jinak preferuji důkladné vyčištění a přepastování a namazání ventilátoru atd...
Záruka jak na co... Třeba Microsoft na systém windows dává záruku pouhé dva měsíce... Opravdu to u každého záleží na situaci, to že někomu nastavím tiskárnu atd... neznamená že má doživotní servis zdarma na celý počítač.
Zase pokud budeme upravovat třeba nějaký skript pro danou verzi Ubuntu tak nemůže očekávat že bude fungovat i v následující verzi, ale může si požádat o poupravení... Jednou za 5 let na LTS ho to nezabije ;)
Samozřejmě pokud se jakákoliv závada ukáže že se vrací a tudíž jí nelze rozumně opravit tak peníze vždy vracíme. Děláme to přes deset let a v takové komunitě která za neférové jednání rovnou seká ruce takže spokojenost zákazníka je u nás na prvním místě. ;)
Hlavně nesnažíme se za každou cenu dolovat z někoho peníze, rady jsou u nás zdarma ;)
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: sabraq 05 Září 2012, 19:29:47
Vyfouknutí stlačeným vzduchem dělám pouze v případech pokud je dané zboží ještě v záruce, jinak preferuji důkladné vyčištění a přepastování a namazání ventilátoru atd...
Záruka jak na co... Třeba Microsoft na systém windows dává záruku pouhé dva měsíce... Opravdu to u každého záleží na situaci, to že někomu nastavím tiskárnu atd... neznamená že má doživotní servis zdarma na celý počítač.
Zase pokud budeme upravovat třeba nějaký skript pro danou verzi Ubuntu tak nemůže očekávat že bude fungovat i v následující verzi, ale může si požádat o poupravení... Jednou za 5 let na LTS ho to nezabije ;)
Samozřejmě pokud se jakákoliv závada ukáže že se vrací a tudíž jí nelze rozumně opravit tak peníze vždy vracíme. Děláme to přes deset let a v takové komunitě která za neférové jednání rovnou seká ruce takže spokojenost zákazníka je u nás na prvním místě. ;)
Hlavně nesnažíme se za každou cenu dolovat z někoho peníze, rady jsou u nás zdarma ;)
Mi nešlo o mechanismus platba/vrácení peněz, jen o to, že hw je celá řada, kdy třeba jen jeden model notebooku může mít na stejné platformě několik druhů čipových sad, wlan karet, atd., které jsou designované primárně pro windows. Jestli je vůbec možný nějakou podporu rozumně poskytnout tak, aby byl spokojený zákazník a pro firmu to nebyla charita...
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Šuohob 05 Září 2012, 19:37:39
Třeba Microsoft na systém windows dává záruku pouhé dva měsíce...

To jsem nevedel. Je to nejak pravne osetrene? Nemela by na to byt zaruka 2 roky jako na kazde zbozi krome potravin?
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: RRRadek Neužil 05 Září 2012, 19:44:59
Jo to se může stát ale výhradně nakupujeme Intel a to i pro windows zákazníky a pokud zákazník trvá na AMD/ATI tak mu samozřejmě rádi pomůžeme a poradíme ale zboží ho necháme koupit samotného pač nechceme ručit za něco o čem si nejsme jistí že se to hned nepo...
Vůbec nás celkově netrápí a ani nevyhledáváme zakázky s dodáváním HW a žijeme převážně z OS a SW a služeb s tím spojené, pokud už zákazník od nás chce postavit počítač tak jedině z takových komponentů na které se spoléháme. Takže Intel, Kingston, a Nvidia... A i přes tato kritéria stavíme několik počítačů měsíčně...
A pak u Notebooků v dnešní době není problém využívat 14 denní možnost vrácení peněz ;)
Neříkám že jsme nikdy neměli problémy s HW, zrovna cca před dvěma lety byla špatná řada intel desek a musely se měnit, všechny zákazníky jsme kontaktovali a desku jim vyměnily ještě dřív než jim začaly problémy s předchozí deskou...
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: RRRadek Neužil 05 Září 2012, 20:04:53
Třeba Microsoft na systém windows dává záruku pouhé dva měsíce...

To jsem nevedel. Je to nejak pravne osetrene? Nemela by na to byt zaruka 2 roky jako na kazde zbozi krome potravin?
Tuším že jsem to četl v podmínkách licenční smlouvy při instalaci win 7 ale ono je to jedno pač tam mají takové podmínky že by je člověk nikdy nedokázal splnit. Zítra to pročtu a pošlu pokud tě to zajímá ;)
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Rover623 05 Září 2012, 20:16:00
Nevím jak Windows 7 (EULA jsem nečetl), ale u krabice s Windows XP, je vysloveně toto "Záruka se vztahuje na fyzické médium na kterém je systém dodán, nikoli na funkčnost systému samotného. Ten je dodáván tak jak je."

Jinými slovy, MS ručí za to, že médium na kterém systém dostanete půjde použít pro jeho instalaci, ovšem systém na něm obsažený je dodán tak jak je. Takže nemáte ani nárok na výměnu pokud vám SP1 nepůjde nainstalovat a SP2 ano.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: Šuohob 05 Září 2012, 20:22:08
v klidu, nehledejte to
Jednou jsem si podminky (imho winXP) precetl, a uz tenkrat jsem mel dost
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: sabraq 05 Září 2012, 20:23:55
Abych za sebe pravdu řekl, není mi znám případ, kdy by někdo potřeboval reklamovat windows:D. Ovšem mě osobně ani tak nezajímá, jestli windows má dvouměsíční záruku a ani to neberu jako argument. Šlo mi o něco jiného a to jsem vysvětlil, tak hodně štěstí.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: pocitacovazachranka 14 Listopadu 2012, 18:00:50
Osobně si myslím, že se to mělo vystavit někam na hlavní stránku jako odkaz. Firem které vám pomůžou vyřešit problém se špatně fungujícím HW nebo doladí systém podle vašich představ je u nás minimum.

Mimochodem, kdyby jsem mohl nějak pomoci, nějaký čas si najdu (hlavně v noci)

Pánové, kdyby tohle nebylo na fóru, tak se o tom vůbec nedozvím... :-)

Nicméně, jednak asi sám budu potřebovati radu abych si věděl rady - a fakt už naše forum odpověď nemůže poskytnout.

Ale hlavně mnoho problémů (teď mluvím profesně) je nutno uživateli spíš vysvětlit a ukázat, než jen napsat.

Takže protože jsem z moravy také se hlásím třeba i jako, pro začátek, jako dobrovolník. Spíš ale pro fyzické zásahy, neboť SSH jsem ještě nezvládl... njn nekamenujte mne, hlavně řeším nefunkční WoKno XPckusWistusSedmus u zákazníků(s XP a 7 je daleko méně problému) neboť mne to živí.

Ale díky applu u zákazníka jsem čuchnul k linuxu a od té doby vše mám na linuxu - a díky tomu NEŘEŠÍM problémy nefunkčního HW, OS, SW (tedy proklaté baterky a power-manageru který mi náhodně vypne NTB)

Takže jestli máte potřebu, řešit něco daleko od Prahy, jsem tady. Nabízím v takovém případě 50% pro komunitu - ono přeci jen na moravě není těch co již chápou linux zase tolik.

Zase nejsem až tak zběhlý... nemít forum a google, hodně věcí bych nevyřešil. Nicméně on ten linux zase tolik problémů nemá...

P.S.: A prosím nekamenujte mne, tentokrát se mi nejedná ani tak o tom vydělat, spíš se více naučit.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: jadd 14 Listopadu 2012, 18:12:59
Podle mě je základní garance, že funkčnost bude schopna přežít dvou restartů..
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: pocitacovazachranka 14 Listopadu 2012, 18:18:42
Podle mě je základní garance, že funkčnost bude schopna přežít dvou restartů..

Jen z zkušenosti (trpká z minulého víkendu)

Restarty nestačí. Nutno vypnout a odpojit napájení. A když se to pak nastartuje pak je to OK.

3x reinstalovaný systém - vždy úspěšně
pokaždé minimálně 10 restartů

Po vypnutí PC - systém nenalezen.... disk prázdný....
rešení ?
výměna moterboardu... od té doby bez problémů----

Upřímně za 22 let co tuhle práci dělám, tohle se mi ještě nestalo, ale je to možné.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: jadd 14 Listopadu 2012, 18:44:20
Já tím myslel sw nastavení (Samba, Xserver, Gui apod.), ne problematický hw.
Název: Re:Placená komunitní podpora
Přispěvatel: pocitacovazachranka 14 Listopadu 2012, 19:13:29
Já tím myslel sw nastavení (Samba, Xserver, Gui apod.), ne problematický hw.

Ano souhlasím.
Ale i tak raději vypnout zapnout.... jistota je jistota.