Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Po aktualizaci černá obrazovka [vyřešeno]  (Přečteno 3373 krát)

benzin95

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Po aktualizaci černá obrazovka [vyřešeno]
« kdy: 02 Února 2013, 12:19:37 »
Dobrý den,
Měl jsem nainstalovano Ubuntu 12.10 aktualizace 3.5.0-21, a pak mi přisla aktualizace 3.5.0-22 tak jem ji nainstaloval chtělo to restart to jem udělal a nic. (černá obrazovka) musel jsem počítač natvrdo vypnout a přepnout na 3.5.0-21 a bylo to v pohodě.
(říkal jsem jsi, že to bude nějaká chyba v aktualizaci), a že počkám na novější verzi, a proto jsem při každém zapnutí PC musel přehodit na verzi 3.5.0-21.
Pak přišla verze 3.5.0-23 nainstaloval jsem, chtělo to restart, to jem udělal a nic černá obrazovka. Musel jsem PC natvrdo vypnout na prěhodit na verzi 3.5.0-21 a bylo to OK.
Prosím o pomoc jsem začátečník Ubuntu mám dva měsíce a nevím jsi rady

Děkuji
« Poslední změna: 20 Února 2013, 14:23:48 od Martin "sachy" Šácha »

Rover623

Re:Po aktualizaci černá obrazovka
« Odpověď #1 kdy: 02 Února 2013, 19:34:10 »
Pravděpodobně je tam něco co s novým jádrem dělá potíže, přepni zpět na funkční jádro. Pomocí Synapticu (najdeš v Centru SW) odstraň nová jádra a to které používáš uzamkni, aby systém nenabízel aktualizace.

Cuore

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2534
Re:Po aktualizaci černá obrazovka
« Odpověď #2 kdy: 03 Února 2013, 10:16:28 »
jaké používáš ovladače grafické karty? vůbec jakou máš grafiku? :) pokud ne Intel ale ATI nebo Nvidia a máš tam nesvobodné ovladače, tak problém bude zřejmě tady. Pak buď zůstaň u jádra, které funguje, nebo přejdi na svobodné ovladače.

Bohus.BK

  • Host
Re:Po aktualizaci černá obrazovka
« Odpověď #3 kdy: 20 Února 2013, 09:20:53 »
Děkuji za rychlou odpověď a ještě něco připíši.
Jedná se vlastně o laptop. Nepoužívám žádné nesvobodné ovladače, díval jsem se, žádné nemám. Také jsem provedl jsem úpravu v aktualizacích.