Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Začátečník v systému Ubuntu 12.04  (Přečteno 1503 krát)

snowdog

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 2
Začátečník v systému Ubuntu 12.04
« kdy: 28 Ledna 2014, 23:44:21 »
Ahojky,
mám nový počítač a jsem začátečníkem v užívání systému Linux. Mám nainstalovaný Ubuntu 12.04 a rád bych se přihlásil k routeru co mám doma, ale nevím jak. Zkoušel jsem pár věcí a neúspěšně. Můžeme mi někdo poradit. V počítači mám nainstalovanou taky aplikaci pro správu bezdrátových sítí, ale nevím jak si ji zkopírovat na plochu atd. Prostě začátečník  :) Děkuji za všechny kvalitní rady.

Dano V

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 990
Re:Začátečník v systému Ubuntu 12.04
« Odpověď #1 kdy: 29 Ledna 2014, 08:42:11 »
Ak je adresa routeru napr. 192.168.1.100 nastav si podľa tohto dolného odkazu 192.168.1.xx
Za xx dosaď napr. 99, alebo 101 záleží s akým rozsahom adries server pracuje, nastav aj masku 255.255.255.0 a bránu 0.0.0.0
Jak na Internet
U12.04 do 04.2017  K3.2.0-60
...Ne vždycky spolu budeme souhlasit, ale to není důvod k neslušnému chování. Každý se občas může cítit zklamaný, ale je vždy potřeba se chovat tak, aby se zklamání neproměnilo v osobní útok. Je nutné si uvědomit, že v komunitě, kde panuje napětí a stres, se toho moc neudělá... ;)
http://www.ubuntu.cz/komunita/pravidla

geofre

Re:Začátečník v systému Ubuntu 12.04
« Odpověď #2 kdy: 29 Ledna 2014, 08:46:57 »
Ahojky,
mám nový počítač a jsem začátečníkem v užívání systému Linux. Mám nainstalovaný Ubuntu 12.04 a rád bych se přihlásil k routeru co mám doma, ale nevím jak. Zkoušel jsem pár věcí a neúspěšně. Můžeme mi někdo poradit. V počítači mám nainstalovanou taky aplikaci pro správu bezdrátových sítí, ale nevím jak si ji zkopírovat na plochu atd. Prostě začátečník  :) Děkuji za všechny kvalitní rady.