Fórum Ubuntu CZ/SK
Ubuntu pro osobní počítače => Software => Hry a zábava => Téma založeno: Ondřej Trhoň 05 Února 2007, 17:06:14
-
Slyšel jsem že prý jde na Linuxu hrát WoWko? Jak, protože uvažuji o koupi této hry. Díky.
-
http://appdb.winehq.org/appview.php?iAppId=1922
.... asi bych začal zde, ale osobní zkušenosti s tím nemám !!! Ale jít by to mělo, když ne wine tak třeba pomůže Cedega !!
-
ide aj pod wine ;))
-
jo, jakž takž to funguje. naposled když sem to zkoušel (cca čtvrt roku) tak to chtělo spešl opatchovanozu verzi wine a bylo to pomalejší než ve woknech + občas drobný probléms myší.
-
Na wine verze 0.9.30 to jede výborně a bez větších problémů(občas myš neklikne na tlačítko napoprvé), jenom se musí v Config.wtf změnit pár řádek kvůli opengl, OSS zvuku, a rozlišení.
Vynikající návod(vyzobnout si nějaké informace) je zde:
http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Install_and_update_World_Of_Warcraft_with_wine
sice pro gentoo, ale to snad zas tak nevadí.
TO indianek
kupříkladu já jedu bez problémů a žádnou spešl verzi wine jsem instalovat nemusel
-
jak říkám, bylo to starší wine
-
Na starší wine - tuším verze 0.9.21 - se mi ho nepovedlo nahodit, i když to byla verze upravená přímo pro WoW. Ale na novým wine jede v pohodě. Má sice trošičku vyšší nároky na HW oproti widlím, ale jede :-D Jen jsem měl problémy s nejnovějšími ovladači pro GeForce. Ty jsou v novým Ubu 7.04. Jen TS2 nechce spolupracovat. Ale zkoušeli jsme s kaarádem použít WengoPhone a naprosto v pohodě
-
když spouštím wow na linuxu hlásí mi to toto:
err:module:load_builtin_dll failed to load .so lib for builtin L"OPENGL32.dll": libGL.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory
err:module:import_dll Loading library OPENGL32.dll (which is needed by L"C:\\Program Files\\World of Warcraft\\wow.exe") failed (error c000007a).
err:module:LdrInitializeThunk Main exe initialization for L"C:\\Program Files\\World of Warcraft\\wow.exe" failed, status c0000135
Co s tím? Děkuji
-
Návod na instalaci atd.
http://wiki.ubuntu.cz/World_of_Warcraft?highlight=%28warcraft%29
-
Už je to ok,ale i přes návod, kde je napsáno toto (se hra stále seká!):
WoW implicitně používá DirectX, ale pro mnoho lidí nebude v tomto módu moc plynulé. Pokud je to váš případ, měli byste ho změnit tak, aby místo DirectX používal OpenGL. K tomuto musíte v složce WoW instalace najít soubor wtf/Config.wtf. Implicitně se nachází v /home/uživatel/.wine/drive_c/Program Files/World of Warcraft/, kde uživatel je vaše přihlašovací jméno. Pokud tento soubor neexistuje, zapněte hru a přihlaste se za jakoukoliv vaši postavu. Posléze by hra měla vytvořit tento soubor. Otevřete jej použitím vašeho oblíbeWoW implicitně používá DirectX, ale pro mnoho lidí nebude v tomto módu moc plynulé. Pokud je to váš případ, měli byste ho změnit tak, aby místo DirectX používal OpenGL. K tomuto musíte v složce WoW instalace najít soubor wtf/Config.wtf. Implicitně se nachází v /home/uživatel/.wine/drive_c/Program Files/World of Warcraft/, kde uživatel je vaše přihlašovací jméno. Pokud tento soubor neexistuje, zapněte hru a přihlaste se za jakoukoliv vaši postavu. Posléze by hra měla vytvořit tento soubor. Otevřete jej použitím vašeho oblíbeného textového editoru a přidejte na konec souboru toto:
SET gxApi "opengl"
Pokud zaznamenáváte slabý výkon, grafické chyby, nebo hra vůbec neběží, přidejte tyto následující nastavení:
SET ffxDeath "0"
SET ffxGlow "0"
Vězte, že blokováním ffxGlow se některým uživatelům může aktivovat antialiasing.ného textového editoru a přidejte na konec souboru toto:
SET gxApi "opengl"
Pokud zaznamenáváte slabý výkon, grafické chyby, nebo hra vůbec neběží, přidejte tyto následující nastavení:
SET ffxDeath "0"
SET ffxGlow "0"
Vězte, že blokováním ffxGlow se některým uživatelům může aktivovat antialiasing.
-
Pokud jsi zkoušel ty parametry přidat a upravit to co je zde napsáno, tak asi už nicmoc nepomůže, wine je "jen emulátor".
-
Takže již nemám žádnou šanci na to, aby mi to šlo rychleji? Zkoušel jsem FPS a mám ho děsně nízké za 5 sekund asi v průměru 270, to se nedá nějak nastavit a zvednout? mám ati radeon Xpress 1250. Díky za jakékoli tipy.
-
Máte proprietární ovladač (restricted drivers/nesvobodné ovladače)?
-
Šanci ještě máš. Zkus v Aplikace - Wine - Wine configure změnit na win 98 - pokud nemáš.
Ještě by byla možnost, když máš ati a pokud máš default ovladače pro ati, naistalovat si novější ovladače, jsou mnohem výkonější, ale mají ještě dost chyb. Takže rozhodnutí na tobě.
-
mám nějaké flgrx ovladače a zjistí mi to, že mám grafiku 1200 i když mám 1250 což snad nevadí a klidně zkusím novější dejte mi návod prosím... a jak nastavit win 98 netuším :-). Děkuji za odpovedi...
-
Nejdřív zkus toto
Aplikace - Wine - Wine configure změnit na win 98
Ty ovladače pokud to bude nutný.
-
nefunguje stále se seká i win 95 i 98 i Vista všechno jsem zkusil, to není běžné sekání to je prostě fps 270 a méně za 5 sekund :-( ... Tak prosím pomoc...
-
http://forum.ubuntu.cz/index.php?topic=17671.0
-
No tam to vypada, že to nefunguje, ale zkusím. Je nějaký rychlý krok k vrácení driveru na default hodnoty, kdyby se něco pokazilo a nedostal bych se třeba do gnome? :-)
-
Tak mi to funguje asi jen částečně. 3D effekty mi fungují bez problému. Ovšem Wowko ne. Nemám tam obrázky alias textury ve hře. Nevidím sebe ani moby okolo, prostě prázdno, ale už se to neseká :D takže cim to je, že tam nemám textury? teda obecně zem a tak ano ale nic ostatniho...
Edit: Dokonce kdyz wow spustim divne to blika jako kdyby se to chtelo vratit na plochu znovu... Co s tím? nedokonale drivery nebo jeste musim neco nastavit?
-
Pokud nemáš ještě si tam hoď ty win98.
Tady máš ještě kompletní návod a různá nastavení jak hry tak grafiky, ale bacha!!!
http://wiki.ubuntu.cz/World_of_Warcraft?highlight=%28warcraft%29
Když nic jinýho nepůjde tak to může být nedokonalýma driverama, nebo nedostatečnou grafickou kartou, nebo prostě tím, že to není hra pro linux.
-
uz vsechno ok ale obcas po chvili hrani mi to napise toto a zamrzne to:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #2: "Vertex shader(s) linked, no fragment shader(s) defined.;"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #4: "Vertex shader was successfully compiled to run on hardware.\n"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #5: "Vertex shader(s) linked, no fragment shader(s) defined."
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #7: "Vertex shader was successfully compiled to run on hardware.\n"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #8: "Vertex shader(s) linked, no fragment shader(s) defined.a"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #10: "Vertex shader was successfully compiled to run on hardware.\n"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #11: "Vertex shader(s) linked, no fragment shader(s) defined.a"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #13: "Vertex shader was successfully compiled to run on hardware.\n"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #14: "Vertex shader(s) linked, no fragment shader(s) defined.a"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #16: "Vertex shader was successfully compiled to run on hardware.\n"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #17: "Vertex shader(s) linked, no fragment shader(s) defined.a"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #19: "Vertex shader was successfully compiled to run on hardware.\n"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #20: "Vertex shader(s) linked, no fragment shader(s) defined.a"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #22: "Vertex shader was successfully compiled to run on hardware.\n"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #23: "Vertex shader(s) linked, no fragment shader(s) defined.a"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #25: "Vertex shader was successfully compiled to run on hardware.\n"
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Error received from GLSL shader #26: "Vertex shader(s) linked, no fragment shader(s) defined.a"
-
Jediné co mě google vyhodil byl tento odkaz na francouzské forum ubuntu.
Neumím francouzsky, ale co jsem odpozoroval může být problé HKEY a nějaké řešení tam je a nebo vyzkoušet spustit asi hru s parametrem opengl - wine ~/.wine/.../Launcher.exe -opengl
http://forum.ubuntu.cz/index.php?topic=6802.15;topicseen
-
Log hovoří jasně - spouštíte WoW s DirectX... To není dobré - WoW chodí pod Linuxem dobře jen na OpenGL... Rada o příspěvek výše by měla fungovat...
-
Hm tak nefunguje na přihlašovací obrazovce mám černo a textury se nezobrazuji teda zeme a nebe ano, ale prisery ne proste nic krome zakladu :-(
-
A co takhle poslat výpis z konzole? Ten by možná hodně pomohl...
-
No nezdalo se mi tam nic zvlastniho ale tak tady je:
fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
fixme:powrprof:DllMain (0x7bcc0000, 1, (nil)) not fully implemented
fixme:ntdll:NtPowerInformation Unimplemented NtPowerInformation action: 11
fixme:powrprof:DllMain (0x7bcc0000, 0, (nil)) not fully implemented
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34ed84,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34ecac,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f2a8,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f40c,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f588,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f580,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f508,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f4f8,0x00000000), stub!
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 113 (SPI_SETMOUSESPEED)
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34efe0,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34f124,0x00000000), stub!
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 113 (SPI_SETMOUSESPEED)
fixme:wininet:InternetSetOptionW Option INTERNET_OPTION_CONNECT_TIMEOUT (5000): STUB
fixme:wininet:InternetSetOptionW INTERNET_OPTION_SEND/RECEIVE_TIMEOUT not supported on protocol 4
fixme:wininet:InternetSetOptionW Option INTERNET_OPTION_CONNECT_TIMEOUT (5000): STUB
fixme:wininet:InternetSetOptionW INTERNET_OPTION_SEND/RECEIVE_TIMEOUT not supported on protocol 4
fixme:wininet:InternetSetOptionW Option INTERNET_OPTION_CONTEXT_VALUE; STUB
fixme:reg:GetNativeSystemInfo (0x374029c4) using GetSystemInfo()
fixme:process:IsWow64Process (0xffffffff 0x6991e4a4) stub!
fixme:wininet:InternetSetOptionW Option INTERNET_OPTION_CONTEXT_VALUE; STUB
fixme:winsock:WSAIoctl unsupported WS_IOCTL cmd (9800000c)
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34d1a4,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34d200,0x00000000), stub!
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 113 (SPI_SETMOUSESPEED)
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 113 (SPI_SETMOUSESPEED)
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34de44,0x00000000), stub!
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 113 (SPI_SETMOUSESPEED)
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 113 (SPI_SETMOUSESPEED)
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34de44,0x00000000), stub!
fixme:imm:ImmAssociateContextEx (0x20024, (nil), 16): stub
-
Je to divný, ale žádnou chybu okolo grafiky tam nevidím... Takže se nabízí dvě možnosti:
1.) Je to způsobené grafikou - fglrx má prostě ještě příliš bugů a proto to nechodí tak jak by mělo
2.) Je to způsobené verzí Wine - zkusit nainstalovat starší/novější verzi...
-
Mel jsem 0.9.40 nyni mam 0,9,51 a zadny rozdil stale bez textur... ty ovladace snad tkze s tim nic neudelam? idel jsem nekde nekoho se stejnou chybu pres google ale ted to nenuzu najit mel tam i screen presne jak to vypada ted u me...
-
heheh. Hledal sem v googlu a našel sem tendle screen http://users.tpg.com.au/adslftdy/killswitch/wine_wow_texture_problem.jpg přesně takto to vypadá u tebe?
-
Máte možnost to vyzkoušet s jinou grafickou kartou? Protože pokud to není ovladačem, tak si to nedokážu vysvětlit...
-
Něco podobného se mi stávalo, při jedné hře ve wine, s ovladačema fglrx 8.37, když jsem přešel na 8.42 (mám ati x1300), problémy přestaly, takže bych řekl, pokud máš ovladače 8.37 (v terminálu zadáš fglrxinfo), tak je možný ještě přejít na vyšší verzi, pokud jsi tak neučinil, a jinak bych řekl, že si tuto hru v linuxu nezahraješ.
-
Nyní mi to při instalaci nových patchů píše: "Waiting for files to close" ale nemám otevřené jiné věci než právě installer tak to nec hápu. Prosím o radu. Nejde to tedy nainstalovat žádné patche prostě tato chybová hláška bliká a nic, někde jsem právě viděl, že to je způsobeno otevřenout hrou a nebo jinými částmi hry, mam nejnovejsi verzi wine tusim 0.9.54 Díky