Používám Gmail od srpna 2004 a měl jsem snad jen jeden vyžádaný e-mail označen jako spam a to měl ještě špatně vyplněný předmět a formát obsahu, že se ani nedivím, že to bylo jako spam identifikováno. Vzhledem k tomu, že mi a tu dobu tou schránkou prošlo na 100 tisíc spamů (cca 3 000 měísčně) to pokládám za mimořádně dobrý výsledek. Nerozpoznaný spam mezi vyžádanou poštou se pak objevuje v únosné míře několika procent. Lepší takto nastavený filtr, než větší počet vyžádaných e-mailů ozačneých jako spam.
Pokud jde o doručování e-mailů, v drtivé většině případů je to záležitost jedné či dvou vteřin, od různých služeb pro zaslání zapomenutého hesla přes e-maily uživatelů Gmailu i jiných služeb. Zřídkakdy jsem čekal na nějaký e-mail z přílohou z Centra třeba čtvrt hodiny.