No tak jestli šalina má, nebo nemá absolutní přednost je jedno. Jakmile šalinář zmerčí na tram. pásu nějaký auto, rozšvihá to a naboří ho, protože vina bude vždy na straně řidiče. Viděl jsem na vlastní oči ve Štefánikově, kdy nějaký SUV odbočovalo ze směru Kr. Pole do Dřevařské, přihnala se tramvaj a potunila mu trochu kufr, i když už to SUV skoro odbočení dokončilo a stačilo by malinko přibrzdit a vyzvonit ho.
Nebo na Cejlu před divadlem, tam si to lidi zkracují přes Vlhkou, když je Koliště zacpaný. Jedu šalinou směrem na nádraží, z Körnerky to řidič rozpálí a právě u té Vlhké najednou rána. No stála mu tam zelená felda, ale jenom kousek levým rohem kufru. Řidič feldy raději ujel, šalinář zahamoval šalinu a slyším jak hlásí dispečinku: "...před křižovatkou Koliště-Cejl, nějakej kretén to do mě narval." Přitom to bylo přesně naopak!
A do třetice co se stalo kolegovi. Situaci přesně neznám, ale nějak čelně to do něj naprala řidička šaliny a než dojeli policajti s dispečinkem, tak uznala svoji chybu. Dokonce měl svědka, který mu měl dosvědčit, že tramvaj jela ve třicítce minimálně padesát, jelikož ho předjížděla. Policajti se potom toho chlapa zeptali: "No a jak víte, že překročila rychlost, vy máte radar??" a bylo po svědectví..
Každý účastník silničního provozu musí sledovat dopravní situaci a pokud možno předcházet nehodám - kromě řidičů šaliny.