Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Jsem nováček-pomůžete? Mám Fujitsu Siemens Amilo Pro V3515  (Přečteno 2977 krát)

lister

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 7
Ahoj všem, mám tento notebook: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=47758 . Potřeboval bych poradit s pár věcmi. Zatím jsem si naistaloval verzi Ubuntu, která se instalovala přímo z Woken, takže možná spousta problémů bude kvůli tomu...

1) Po skočení do Ubuntu mi spadl jas na minimum a nejde zvíšit pomocí klávesnice (fn+...). Nikde jsem nastavení jasu nenašel...

2) Celkově by mě zajímalo, jak naistalovat ovladače na HW z DVD, které jsem dostal k notebooku- třeba právě na tu grafiku. Exe soubor s ovladačem se mi nepodařilo přímo otevřít...

3) Dále bych potřeboval poradit, jak to v budoucnu nejlépe udělat, když budu chtít mít vedle sebe Wokna a Ubuntu- vím, že musím udělat 2 oddíly atd... Spíš bych ocenil vaše zkušenosti, jaký program je třeba dobrý na bootování- na výběr OS, atd...

Díky moc a sorry, že se ptám z Vašeho pohledu na banality.

nettezzaumana

  • Host
Re: Jsem nováček-pomůžete? Mám Fujitsu Siemens Amilo Pro V3515
« Odpověď #1 kdy: 15 Července 2008, 22:00:58 »
1) musis si najit applet, ktery si pridas nekam na listu .. tzn. klikni na ni pravym mysitkem a idealne mezi applety bude jeden, ktere se bude jmenovat LCD brightness nebo tak nejak .. Je mozne, ze bude treba doinstalovat .. Potom si pust spravce balicku a dle vyhledavani se ho pomoci klicovych slov pokus najit ..

2) Ovladace z DVD nebudes potrebovat, neb jsou pro windows, ne Linux .. Linux si typicky nainstaluje vse potrebne sam .. otevri si terminal (konzole) a dej sem vypis z prikazu :: lspci

3) Budes mit rozdeleny disk na vic casti a v jedne budou win a ve druhe Linux ..