Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: 9.04 Údržba systému = ztráta všeho vytvořeného [vyřešeno]  (Přečteno 6859 krát)

Svubi

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 43
Obracím se na Vás s žádostí o pomoc. Většinu odpovědí na své otázky jsem nalezl zde na fóru, bohužel jsem však nenalezl to co mě tíží dnes.

Ubuntu mám cca 2 měsíce (jsem začátečník - dříve 8.04 - 32bit nyní 9.04 - 64bit). Mám NB Acer Aspire 5220.
Dnes jsem spustil nástroj "Údržba systému" - domníval jsem se, že mi to smaže někde stažené a již nainstalovaní deb balíčky (tedy instalace) došlo ovšem k odinstalování.
Výsledkem toho je "rozhození systému" - modem od T-Mobile jsem musel "nainstalovat znovu", WEB Cam mi již opět nejde atd.

Nelze nějak udělat výpis toho co jsem smazal, abych si to nainstalovat zpět?
Popř. spustit automatickou obnovu nebo něco takového?

Děkuji
« Poslední změna: 09 Května 2009, 12:38:24 od Vojtěch Trefný »

soudruh

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 458
  • Na Linuxu se stále učím...
Re: 9.04 Údržba systému = ztráta všeho vytvořeného [vyřešeno]
« Odpověď #1 kdy: 09 Května 2009, 11:29:35 »
Mělo by se to dát najít v /var/log/apt
Xubuntu 12.10@fermium; Ubuntu 12.04@mandelevium; Android 2.3.3@nobellum; Ubuntu 9.04@lawrencium; FreeNAS@rutherfordium; Xubuntu 12.04@dubnium

Svubi

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 43
Re: 9.04 Údržba systému = ztráta všeho vytvořeného [vyřešeno]
« Odpověď #2 kdy: 09 Května 2009, 11:36:32 »
Mělo by se to dát najít v /var/log/apt

Zeptám se hloupě , nějak jsem pomocí prohlížeče souborů vstoupil do zmíněného adresáře.
Je tam soubor o velikosti 318,8KB avšak při otevření mi hlásí, že nemám dostatečná práva pro prohlížení.
Mohu se ještě hloupě zeptat jak mám tento soubor pomocí prohlížeče souborů spustit jako root?

MartenP

  • Host
Re: 9.04 Údržba systému = ztráta všeho vytvořeného [vyřešeno]
« Odpověď #3 kdy: 09 Května 2009, 11:37:12 »