FPS, které se píše ve hrách nemá žádnou souvislost s tím, že lidskému oku stačí pár desítek snímků za sekundu.
Běžné je, že některé hry píšou až stovky, je to prostě jak si to v té hře napíšou.
Proto celkem není divu číslu 100, navíc kdo hraje potřebuje víc - o dost víc...
Aha. Takže to nejsou snímky za sekundu? Můžeš to rozvést?
M4xxxxxxxxxx: No, chalane, když jsi takový mazák, tak si třeba nastav displej na 100Hz a máš to. A nebo synchronizaci prostě vypni. Glxgears ti hodí kolik snímků? Jinak v databázi wine je ohledně cska hodně studijního materiálu.že tam má nějaký dráty, ale že ty jsou vlastně sousedovi, protože on to má v přízemí .
Tak na to ti neviem odpovedat ze kolko mi Glxgears hodi snimov za sekundu .. :DDD ani neivem kde to zistim a jak
Otevři terminál a napiš:glxgears
V případě, že nemáš nainstalováno, napíše ti jak nainstalovat.
Pokud máš Atinu, můžeš i fgl_glxgears
Otevře se ti okno s kolečkama a v terminálu se vypisují snímky. V případě fgl to bude rotující kostka myslím. Jinak samozřejmě tyto hodnoty snímků jsou pouze informativní, když okno s rotujícími koly zvětšíš, fps klesne. Ale pokud bude hned od začátku fps 60, máš to asi synchronizovaný s obnovovací frekvencí.
Kdyžtak sem můžeš vložit ještě výpis tohoto, pro info:
glxinfo | grep OpenGL
Takze pouzitim prveho prikazu : glxgears mi vypisalo :
19047 frames in 5.0 seconds = 3809.290 FPS
19053 frames in 5.0 seconds = 3810.403 FPS
19394 frames in 5.0 seconds = 3878.749 FPS
19417 frames in 5.0 seconds = 3883.188 FPS
19461 frames in 5.0 seconds = 3878.171 FPS
19437 frames in 5.0 seconds = 3887.283 FPS
19454 frames in 5.0 seconds = 3890.798 FPS
19335 frames in 5.0 seconds = 3866.849 FPS
19514 frames in 5.0 seconds = 3902.677 FPS
Pouzitim druheho prikazu : fgl_glxgears mi vypisalo
2663 frames in 5.0 seconds = 532.600 FPS
3102 frames in 5.0 seconds = 620.400 FPS
2685 frames in 5.0 seconds = 537.000 FPS
3039 frames in 5.0 seconds = 607.800 FPS
2732 frames in 5.0 seconds = 546.400 FPS
3215 frames in 5.0 seconds = 643.000 FPS
3032 frames in 5.0 seconds = 606.400 FPS
3561 frames in 5.0 seconds = 712.200 FPS
2946 frames in 5.0 seconds = 589.200 FPS
2490 frames in 5.0 seconds = 498.000 FPS
2624 frames in 5.0 seconds = 524.800 FPS
a pouzitim posledneho prikazu OpenGL mi vypisalo :
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: ATI Mobility Radeon HD 4500 Series
OpenGL version string: 3.3.10834 Compatibility Profile Context
OpenGL shading language version string: 3.30
OpenGL extensions: