Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: S.T.A.L.K.E.R  (Přečteno 7333 krát)

dzigy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 50
    • Pavilon Sk DC++
S.T.A.L.K.E.R
« kdy: 15 Května 2008, 20:19:20 »
pokúsil sa niekto o hru stalker ?  mam ju nainštalovanú všetko ide v Wine nastavím pre stalker Windows Xp a audio vypnem vtedy ide ale akonáhle k hre priradím alsu alebo ostatne zvuk tak hra sa nespustí ostane čierna obrazovka.

mam wine 1.0.0 rc-1 aj staršie verzie som skúšal.

TU je info s TERMINALU

Citace
err:ole:CoInitializeEx Attempt to change threading model of this apartment from multi-threaded to apartment threaded
fixme:heap:RtlCompactHeap (0xc40000, 0x0) stub
fixme:dinput:SysMouseAImpl_Acquire Clipping cursor to (0,0)-(646,505)
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x77cd28,0x00000000), stub!
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_CreateQuery (0x1b12a8) Unhandled query type 4
fixme:d3d9:IDirect3DDevice9Impl_CreateQuery (0x1b1948) call to IWineD3DDevice_CreateQuery failed
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_EvictManagedResources (0x1b12a8) : stub
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_EvictManagedResources (0x1b12a8) : stub
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_EvictManagedResources (0x1b12a8) : stub
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_EvictManagedResources (0x1b12a8) : stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:dbghelp:MiniDumpWriteDump NIY MiniDumpFilterMemory
fixme:dbghelp:MiniDumpWriteDump NIY MiniDumpScanMemory
fixme:dbghelp:dump_system_info fill in CPU vendorID and feature set
« Poslední změna: 15 Května 2008, 20:32:40 od dzigy »
Servus... 8-)

dzigy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 50
    • Pavilon Sk DC++
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #1 kdy: 15 Května 2008, 22:05:57 »
UZ to IDEEEEEEEEEEE huraaaaaaaaaaaa  8)  ;D  :D  :P super a vobec to neseka jak vo Viste alebo v Xp krása hra a bolo to tak jednoduche :D
Servus... 8-)

dzigy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 50
    • Pavilon Sk DC++
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #2 kdy: 15 Května 2008, 23:25:19 »
Stačí použiť spúšťač v termináli samozrejme s adresára kde máte hru nainštalovanú

Kód: [Vybrat]
~/.wine/drive_c/Program Files/Stalker/bin/wine XR_3DA.exe -dsound
a keď nepôjde, tak skúste ako ja dať DirectX 9.0c  a potom použiť ten spúšťač v termináli

Kód: [Vybrat]
~/.wine/drive_c/Program Files/Stalker/bin/wine XR_3DA.exe -dsound
« Poslední změna: 15 Května 2008, 23:27:21 od dzigy »
Servus... 8-)

qUAKER

  • Host
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #3 kdy: 16 Května 2008, 07:51:51 »
jo, stalker jede naprosto skvěle :) už dřív jsem ho pod Wine hrál

dzigy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 50
    • Pavilon Sk DC++
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #4 kdy: 16 Května 2008, 16:29:59 »
jj je to pekné nič neseká hral som to stou istou zostavou na Windovse a sekalo to a tu absolutne nič neseká mam radosť.
Servus... 8-)

qUAKER

  • Host
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #5 kdy: 16 Května 2008, 16:53:56 »
a ta hra je taky skvělá ;)

dohrál jsem to 2x a potřetí jsem se to snažil nedohrát :)

nettezzaumana

  • Host
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #6 kdy: 16 Května 2008, 19:37:48 »
uff. to chci.
ja mel ve stalkeru v xp rozosrate textury a sekal se ..

to hrozne chci .. :/ me se ve winu nikdy nepodarilo nic rozchodit .. hek .. to strasne moc chci.

norther

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #7 kdy: 22 Května 2008, 20:06:25 »
Zdravim, skusal som nainstalovat stalkera na ubuntu HH na konci instalacie mi vyhlasilo nejaku chybu uz ani neviem aku:) a hra nesla spustit ;D. Tak som ju vymazal a rozhodol som sa ju nakopirovat z windowsovej particie. Ide o to, ze potom som hru z windowsackej particie skopiroval do wine virtual C:/ drive. Ked ju spustim cez
Kód: [Vybrat]
/.wine/drive_c/ProgramFiles/THQ/stalker/bin/XR_3DA.exe -dsound  tak mi to vyhodi v terminaly toto:
Kód: [Vybrat]
err:ole:CoInitializeEx Attempt to change threading model of this apartment from multi-threaded to apartment threaded
err:ole:CoGetClassObject class {25e609e4-b259-11cf-bfc7-444553540000} not registered
err:ole:CoGetClassObject no class object {25e609e4-b259-11cf-bfc7-444553540000} could be created for context 0x1
err:dinput:DirectInput8Create CoCreateInstance failed with hr = -2147221164; Try running wineprefixcreate to fix it.
fixme:dbghelp:MiniDumpWriteDump NIY MiniDumpFilterMemory
fixme:dbghelp:MiniDumpWriteDump NIY MiniDumpScanMemory
fixme:dbghelp:dump_system_info fill in CPU vendorID and feature set
wine: Unhandled page fault on read access to 0x00000000 at address 0x4ab953 (thread 0009), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on read access to 0x00000000 in 32-bit code (0x004ab953).
Register dump:
 CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
 EIP:004ab953 ESP:0077dc14 EBP:014b3e64 EFLAGS:00010202(   - 00      - -RI1)
 EAX:00000000 EBX:014b3e03 ECX:014b3e60 EDX:00005453
 ESI:00000001 EDI:014b3e60
Stack dump:
0x0077dc14:  004ac875 014b3e74 6f1d2b61 11cfd5a0
0x0077dc24:  4544c7bf 00005453 004cb2ec 00000005
0x0077dc34:  00000040 7c3428cf 0077dca8 0077dc6c
0x0077dc44:  001228ab 00000001 00297091 00000bce
0x0077dc54:  0041cadb 00000001 00000003 00c62bc0
0x0077dc64:  014b3e60 014b3e60 0077fe2c 004ae84c
Backtrace:
=>1 0x004ab953 in xr_3da (+0xab953) (0x014b3e64)
  2 0x004cd150 ??_7CInput@@6BpureAppDeactivate@@@() in xr_3da (0x004cd158)
  3 0x004d4ca8 in xr_3da (+0xd4ca8) (0x004abb70)
  4 0x8df98b57 (0x5608ec83)
0x004ab953: movl 0x0(%eax),%ecx
Modules:
Module Address Debug info Name (126 modules)
PE   230000-  240000 Deferred        openal32
PE   240000-  267000 Deferred        xrcdb
PE   270000-  350000 Deferred        xrcore
PE   350000-  393000 Deferred        bugtrap
PE   3a0000-  3c1000 Deferred        eax
PE   3d0000-  3d7000 Deferred        xrcpu_pipe
PE   400000-  57cf40 Export          xr_3da
PE   780000-  7c7000 Deferred        xrlua
PE   7d0000-  a37000 Deferred        d3dx9_31
PE 10000000-10039000 Deferred        xrsound
ELF 7b800000-7b92d000 Deferred        kernel32<elf>
  \-PE 7b820000-7b92d000 \               kernel32
ELF 7bc00000-7bca4000 Deferred        ntdll<elf>
  \-PE 7bc10000-7bca4000 \               ntdll
ELF 7bf00000-7bf03000 Deferred        <wine-loader>
PE 7c340000-7c396000 Deferred        msvcr71
PE 7c3a0000-7c41b000 Deferred        msvcp71
ELF 7ddda000-7ddde000 Deferred        libgpg-error.so.0
ELF 7ddde000-7de2b000 Deferred        libgcrypt.so.11
ELF 7de2b000-7de3b000 Deferred        libtasn1.so.3
ELF 7de3b000-7de6d000 Deferred        libcrypt.so.1
ELF 7de6d000-7dee3000 Deferred        libgnutls.so.13
ELF 7dee3000-7df06000 Deferred        libk5crypto.so.3
ELF 7df06000-7df93000 Deferred        libkrb5.so.3
ELF 7df93000-7dfbc000 Deferred        libgssapi_krb5.so.2
ELF 7dfbc000-7dfef000 Deferred        libcups.so.2
ELF 7e046000-7e079000 Deferred        uxtheme<elf>
  \-PE 7e050000-7e079000 \               uxtheme
ELF 7e079000-7e08d000 Deferred        midimap<elf>
  \-PE 7e080000-7e08d000 \               midimap
ELF 7e08d000-7e0a4000 Deferred        msacm32<elf>
  \-PE 7e090000-7e0a4000 \               msacm32
ELF 7e0a4000-7e167000 Deferred        libasound.so.2
ELF 7e169000-7e16c000 Deferred        libkeyutils.so.1
ELF 7e175000-7e1aa000 Deferred        winealsa<elf>
  \-PE 7e180000-7e1aa000 \               winealsa
ELF 7e1aa000-7e1b3000 Deferred        libxcursor.so.1
ELF 7e1b3000-7e1b8000 Deferred        libxfixes.so.3
ELF 7e1b8000-7e1bb000 Deferred        libxcomposite.so.1
ELF 7e1bb000-7e1c1000 Deferred        libxrandr.so.2
ELF 7e1c1000-7e1c9000 Deferred        libxrender.so.1
ELF 7e1c9000-7e1cc000 Deferred        libxinerama.so.1
ELF 7e1cc000-7e1ec000 Deferred        imm32<elf>
  \-PE 7e1d0000-7e1ec000 \               imm32
ELF 7e1ec000-7e1f1000 Deferred        libxdmcp.so.6
ELF 7e1f1000-7e209000 Deferred        libxcb.so.1
ELF 7e209000-7e20b000 Deferred        libxcb-xlib.so.0
ELF 7e20b000-7e2f2000 Deferred        libx11.so.6
ELF 7e2f2000-7e300000 Deferred        libxext.so.6
ELF 7e300000-7e318000 Deferred        libice.so.6
ELF 7e318000-7e320000 Deferred        libsm.so.6
ELF 7e321000-7e329000 Deferred        libkrb5support.so.0
ELF 7e329000-7e32c000 Deferred        libcom_err.so.2
ELF 7e32e000-7e3c4000 Deferred        winex11<elf>
  \-PE 7e340000-7e3c4000 \               winex11
ELF 7e3fb000-7e41c000 Deferred        libexpat.so.1
ELF 7e41c000-7e446000 Deferred        libfontconfig.so.1
ELF 7e446000-7e449000 Deferred        libxau.so.6
ELF 7e454000-7e469000 Deferred        libz.so.1
ELF 7e469000-7e4d9000 Deferred        libfreetype.so.6
ELF 7e4da000-7e4df000 Deferred        libxxf86vm.so.1
ELF 7e4e7000-7e550000 Deferred        msvcrt<elf>
  \-PE 7e500000-7e550000 \               msvcrt
ELF 7e550000-7e587000 Deferred        dinput<elf>
  \-PE 7e560000-7e587000 \               dinput
ELF 7e587000-7e59f000 Deferred        dinput8<elf>
  \-PE 7e590000-7e59f000 \               dinput8
ELF 7e59f000-7e5e9000 Deferred        dsound<elf>
  \-PE 7e5b0000-7e5e9000 \               dsound
ELF 7e5e9000-7e5fe000 Deferred        psapi<elf>
  \-PE 7e5f0000-7e5fe000 \               psapi
ELF 7e5fe000-7e648000 Deferred        dbghelp<elf>
  \-PE 7e610000-7e648000 \               dbghelp
ELF 7e648000-7e6ea000 Deferred        oleaut32<elf>
  \-PE 7e660000-7e6ea000 \               oleaut32
ELF 7e6ea000-7e70b000 Deferred        mpr<elf>
  \-PE 7e6f0000-7e70b000 \               mpr
ELF 7e70b000-7e759000 Deferred        wininet<elf>
  \-PE 7e710000-7e759000 \               wininet
ELF 7e759000-7e785000 Deferred        ws2_32<elf>
  \-PE 7e760000-7e785000 \               ws2_32
ELF 7e785000-7e7bb000 Deferred        winspool<elf>
  \-PE 7e790000-7e7bb000 \               winspool
ELF 7e7bb000-7e814000 Deferred        shlwapi<elf>
  \-PE 7e7d0000-7e814000 \               shlwapi
ELF 7e814000-7e923000 Deferred        shell32<elf>
  \-PE 7e820000-7e923000 \               shell32
ELF 7e923000-7e9ce000 Deferred        comdlg32<elf>
  \-PE 7e930000-7e9ce000 \               comdlg32
ELF 7e9ce000-7e9e1000 Deferred        libresolv.so.2
ELF 7e9ef000-7ea0d000 Deferred        iphlpapi<elf>
  \-PE 7ea00000-7ea0d000 \               iphlpapi
ELF 7ea0d000-7ea6e000 Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE 7ea20000-7ea6e000 \               rpcrt4
ELF 7ea6e000-7eb12000 Deferred        ole32<elf>
  \-PE 7ea80000-7eb12000 \               ole32
ELF 7eb12000-7eb38000 Deferred        msacm32<elf>
  \-PE 7eb20000-7eb38000 \               msacm32
ELF 7eb38000-7eb73000 Deferred        avifil32<elf>
  \-PE 7eb40000-7eb73000 \               avifil32
ELF 7eb73000-7ec32000 Deferred        comctl32<elf>
  \-PE 7eb80000-7ec32000 \               comctl32
ELF 7ec32000-7ec46000 Deferred        lz32<elf>
  \-PE 7ec40000-7ec46000 \               lz32
ELF 7ec46000-7ec5f000 Deferred        version<elf>
  \-PE 7ec50000-7ec5f000 \               version
ELF 7ec5f000-7ecb1000 Deferred        advapi32<elf>
  \-PE 7ec70000-7ecb1000 \               advapi32
ELF 7ecb1000-7ed4c000 Deferred        gdi32<elf>
  \-PE 7ecc0000-7ed4c000 \               gdi32
ELF 7ed4c000-7ee93000 Deferred        user32<elf>
  \-PE 7ed70000-7ee93000 \               user32
ELF 7ee93000-7ef25000 Deferred        winmm<elf>
  \-PE 7eea0000-7ef25000 \               winmm
ELF 7ef25000-7ef4d000 Deferred        msvfw32<elf>
  \-PE 7ef30000-7ef4d000 \               msvfw32
ELF 7efaa000-7efb5000 Deferred        libnss_files.so.2
ELF 7efb5000-7efcd000 Deferred        libnsl.so.1
ELF 7efcd000-7eff2000 Deferred        libm.so.6
ELF 7eff6000-7f000000 Deferred        libnss_nis.so.2
ELF b7c83000-b7c8c000 Deferred        libnss_compat.so.2
ELF b7c8d000-b7c91000 Deferred        libdl.so.2
ELF b7c91000-b7de0000 Deferred        libc.so.6
ELF b7de1000-b7df9000 Deferred        libpthread.so.0
ELF b7e07000-b7f3d000 Deferred        libwine.so.1
ELF b7f3f000-b7f5b000 Deferred        ld-linux.so.2
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
00000008 (D) C:\ProgramFiles\THQ\stalker\bin\XR_3DA.exe
00000009    0 <==
0000000c
0000000e    0
0000000d    0
0000000f
00000010    0
Backtrace:
=>1 0x004ab953 in xr_3da (+0xab953) (0x014b3e64)
  2 0x004cd150 ??_7CInput@@6BpureAppDeactivate@@@() in xr_3da (0x004cd158)
  3 0x004d4ca8 in xr_3da (+0xd4ca8) (0x004abb70)
  4 0x8df98b57 (0x5608ec83)
fixme:dbghelp:MiniDumpWriteDump NIY MiniDumpFilterMemory
fixme:dbghelp:MiniDumpWriteDump NIY MiniDumpScanMemory
fixme:dbghelp:dump_system_info fill in CPU vendorID and feature set
hmmm, neviem co s tym:) chcem sa opytat,ci moze byt chyba v tom, ze som hru neinstaloval ale len nakopcil? a ako sa da tomu pomoct aby to islo:)
Dalej by ma zaujimalo, ako uplne odstranim hru nainstalovanu cez wine, konkretne tohto stalkera. Dakujem

qUAKER

  • Host
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #8 kdy: 22 Května 2008, 20:51:33 »
kdyz to jen nakopirujes, nebude to fungovat.. chybi tomu pak registry

dzigy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 50
    • Pavilon Sk DC++
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #9 kdy: 26 Května 2008, 20:37:24 »
Direct X 9 vo winecfg nastaviť knižnice a bude to fachať ak nebudeš vediet napíšem presný návod ak bude za potreby  ;)
Servus... 8-)

Tichus

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 107
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #10 kdy: 27 Května 2008, 08:25:33 »
ten navod by se hodil.
                               dik

dzigy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 50
    • Pavilon Sk DC++
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #11 kdy: 27 Května 2008, 13:16:58 »
jasne pohoda, návod je tu, je to môj návod. Polopatistický  ;D

http://www.pavilon.sk/forum/viewtopic.php?f=13&t=16&sid=81f974810b50a5ee5355399ef7004ca2

Ak chcete môžete si sem skopírovať a uložiť, ako chceťe
Servus... 8-)

norther

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #12 kdy: 28 Května 2008, 13:54:28 »
Diky za podrobný návod:) Akurát nemôžem nájst v tom user.reg riadok s názvom [Software\\Wine\\DllOverrides]. Inštalácia directX prebehla bez problémov tak ako aj inštalácia Stalkera, ale problém je pri sputení. Skončí to takouto chybou
Kód: [Vybrat]
err:ole:CoInitializeEx Attempt to change threading model of this apartment from multi-threaded to apartment threaded
fixme:heap:RtlCompactHeap (0xc60000, 0x0) stub
err:ole:CoUninitialize Mismatched CoUninitialize
err:ole:CoInitializeEx Attempt to change threading model of this apartment from apartment threaded to multi-threaded
fixme:dinput:SysMouseAImpl_Acquire Clipping cursor to (0,0)-(646,505)
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x77ccf0,0x00000000), stub!
err:d3d:WineD3D_ChoosePixelFormat Can't find a suitable iPixelFormat
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_CreateQuery (0x1b33f0) Unhandled query type 4
fixme:d3d9:IDirect3DDevice9Impl_CreateQuery (0x1b4b08) call to IWineD3DDevice_CreateQuery failed
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_EvictManagedResources (0x1b33f0) : stub
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_EvictManagedResources (0x1b33f0) : stub
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_EvictManagedResources (0x1b33f0) : stub
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_EvictManagedResources (0x1b33f0) : stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909200449 (as fourcc: AL16) WINED3DFORMAT!
err:d3d:CheckTextureCapability Unhandled format=unrecognized
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909200449 (as fourcc: AL16) WINED3DFORMAT!
fixme:d3d:getFormatDescEntry Can't find format unrecognized(909200449) in the format lookup table
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909201952 (as fourcc:  R16) WINED3DFORMAT!
err:d3d:CheckTextureCapability Unhandled format=unrecognized
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909201952 (as fourcc:  R16) WINED3DFORMAT!
fixme:d3d:getFormatDescEntry Can't find format unrecognized(909201952) in the format lookup table
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909200449 (as fourcc: AL16) WINED3DFORMAT!
err:d3d:CheckTextureCapability Unhandled format=unrecognized
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909200449 (as fourcc: AL16) WINED3DFORMAT!
fixme:d3d:getFormatDescEntry Can't find format unrecognized(909200449) in the format lookup table
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909201952 (as fourcc:  R16) WINED3DFORMAT!
err:d3d:CheckTextureCapability Unhandled format=unrecognized
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909201952 (as fourcc:  R16) WINED3DFORMAT!
fixme:d3d:getFormatDescEntry Can't find format unrecognized(909201952) in the format lookup table
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909200449 (as fourcc: AL16) WINED3DFORMAT!
err:d3d:CheckTextureCapability Unhandled format=unrecognized
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909200449 (as fourcc: AL16) WINED3DFORMAT!
fixme:d3d:getFormatDescEntry Can't find format unrecognized(909200449) in the format lookup table
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909201952 (as fourcc:  R16) WINED3DFORMAT!
err:d3d:CheckTextureCapability Unhandled format=unrecognized
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909201952 (as fourcc:  R16) WINED3DFORMAT!
fixme:d3d:getFormatDescEntry Can't find format unrecognized(909201952) in the format lookup table
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909200449 (as fourcc: AL16) WINED3DFORMAT!
err:d3d:CheckTextureCapability Unhandled format=unrecognized
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909200449 (as fourcc: AL16) WINED3DFORMAT!
fixme:d3d:getFormatDescEntry Can't find format unrecognized(909200449) in the format lookup table
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909201952 (as fourcc:  R16) WINED3DFORMAT!
err:d3d:CheckTextureCapability Unhandled format=unrecognized
fixme:d3d:debug_d3dformat Unrecognized 909201952 (as fourcc:  R16) WINED3DFORMAT!
fixme:d3d:getFormatDescEntry Can't find format unrecognized(909201952) in the format lookup table
*********************************WARN_ONCE*********************************
File r300_mem.c function r300_mem_alloc line 225
Ran out of GART memory (for 1048576)!
Please consider adjusting GARTSize option.
***************************************************************************
Error: Could not get dma buffer... exiting
Problém bude asi v tom, že needitoval ten user.reg, ale ten riadok som tam proste nenasiel.

qUAKER

  • Host
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #13 kdy: 28 Května 2008, 14:00:47 »
wine regedit to spustí editor registru pro Wine a pokud klíč neexistuje, vytvoř ho :)

norther

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #14 kdy: 28 Května 2008, 14:17:18 »
Ďakujem za bleskovú reakciu, mohol by som poprosiť o podrobnejšie vysvetlenie? Ako na to?

fester-182

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 426
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #15 kdy: 28 Května 2008, 21:43:45 »
no stalker sa aj mne pacil multiplayer po LAN nemal chybu :) ale pod ubuntu som este neskusal ale urcite skusim  ;)
Ked ta tlaci topanka, tak ju nevyzuvaj, skus ju rozchodit. ;)

dzigy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 50
    • Pavilon Sk DC++
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #16 kdy: 29 Května 2008, 16:24:05 »
vojdi do user.reg  a vloz tam toto cele

Kód: [Vybrat]
[Software\\Wine\\DllOverrides] 1212052042
"comctl32"="native,builtin"
"d3d8"="builtin"
"d3d9"="builtin"
"d3dim"="native"
"d3drm"="native"
"d3dx8"="native"
"d3dx9_24"="native"
"d3dx9_25"="native"
"d3dx9_26"="native"
"d3dx9_27"="native"
"d3dx9_28"="native"
"d3dx9_29"="native"
"d3dx9_30"="native"
"d3dx9_31"="native"
"d3dx9_32"="native"
"d3dx9_33"="native"
"d3dx9_34"="native"
"d3dx9_35"="native"
"d3dx9_36"="native"
"d3dxof"="native"
"dciman32"="native"
"ddrawex"="native"
"devenum"="native"
"dinput"="builtin"
"dinput8"="builtin"
"dmband"="native"
"dmcompos"="native"
"dmime"="native"
"dmloader"="native"
"dmscript"="native"
"dmstyle"="native"
"dmsynth"="native"
"dmusic"="native"
"dmusic32"="native"
"dnsapi"="native"
"dplay"="native"
"dplayx"="native"
"dpnaddr"="native"
"dpnet"="native"
"dpnhpast"="native"
"dpnlobby"="native"
"dsound"="builtin"
"dswave"="native"
"dxdiagn"="native"
"mscoree"="native"
"msdmo"="native"
"msxml3"="native,builtin"
"ole32"="native,builtin"
"qcap"="native"
"quartz"="native"
"riched20"="native,builtin"
"riched32"="native,builtin"
"rpcrt4"="native,builtin"
"shfolder"="native,builtin"
"streamci"="native"
"uxtheme"="native,builtin"

Musíš si sosnuť dve knihovny tie čo sú v mojom návode skopírovať ich tam kde to máš popísane v návode,  potom po vložení a skopírovaní tých 2 súborov inštaluješ DIRECTX a až potom nainštaluj gamesu.
Servus... 8-)

Tichus

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 107
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #17 kdy: 01 Června 2008, 09:23:59 »
dik za supr navod!!! a jeste se zeptam jake dalsi win. hry se nechaj lehce rozbehat v Ubuntu HH?

dzigy

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 50
    • Pavilon Sk DC++
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #18 kdy: 06 Června 2008, 17:33:17 »
Age of Empires 2, NFS Undergorund, super stratégia Command and Conquer 3, a tento víkend idem skúsiť NFS Carbon...
Servus... 8-)

Tichus

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 107
Re: S.T.A.L.K.E.R
« Odpověď #19 kdy: 07 Června 2008, 08:14:33 »
dak potom dej info
                         dik

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.