Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: instalace bug #398614 (vyřešeno)  (Přečteno 697 krát)

Majared

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 22
instalace bug #398614 (vyřešeno)
« kdy: 01 Července 2010, 20:18:00 »
Zdravím všechny znalce linuxu a prosím o radu. Jsem mírný začátečník a nevím si rady s instalací Ubuntu 10.04 na notebook Toshiba nb305. Zkoušel jsem hledat, ale nenašel nic k tomuto tématu. A teď k věci. Když nabootuju z ext. CD tak mi nedá vůbec na výběr jestli chci spustit instalaci nebo jen spustit systém bez instalace???, zvláštní je, že když ze stejného CD nabootuju ve stolním PC tak mi na výběr dá??? No ale to není zas až takovej problém. Problém je, že po nastartování systému z CD na notebook se mi v liště objeví report bug a když na to kliknu tak mě hodí na stránky http://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/ubiquity/+bug/398614 a protože nejsem žádnej velkej angličtinář tak nevím co s tím mám dělat? No nic řeknu si a spustím instalaci, která bez potíží i když strašně dlouho trvá, ale proběhne, vše se tváří OK, než vypnu notesa, pak už po zapnutí nenastartuju pouze bliká na černé obrazovce podtržítko a nic. No a tak jsem zkusil vyhodit z notesu disk, protože jsem měl podezření na něj a hodil ho do stolního PC a tam se systém nainstaluje bez problémů. Tak nevím co to je za chybu, jen napíše X server exited with return code 1, ale to stejně nevím co znamená. Nechápu, ale že Ubuntu 9.10 nainstaluju na zmíněný notes naprosto korektně a bez potíží. Můžete mi někdo poradit jak tam nacpat 10.04????
« Poslední změna: 02 Července 2010, 00:37:45 od Majared »

Majared

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 22
Re: instalace bug #398614
« Odpověď #1 kdy: 02 Července 2010, 00:35:42 »