Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Instalace ubuntu-dotaz  (Přečteno 900 krát)

Lamalemon

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 1
Instalace ubuntu-dotaz
« kdy: 20 Ledna 2012, 01:35:56 »
Zdravim předem chci říct že v tomhle systému jsem nováček
Až donedávna jsem byl zarytý příznivec Microsoftu.
OK takže k mým dotazům
1. instaluji Ubuntu přes 5 hodin (jsem u instalace základního systému přesněji 1/3) je to normální?
2. proč ho vlastně instaluju? V čem je lepší než wokna? (žádnej flame nechci jen vaše názory jsem línej číst nějáký "představení)
3. na co bych si měl jako nováček dávat pozor?

Rover623

Re:Instalace ubuntu-dotaz
« Odpověď #1 kdy: 20 Ledna 2012, 04:33:04 »
1)Instalace trvá tak 20 minut, záleží na rychlosti síťového připojení pokud ho máš během instalace dostupné. Pokud to trvá takhle dlouho, tak máš něco blbě. Poškozené ISO, blbě vypálené CD

2) Kromě podpory HW ze strany výrobců je ten systém lepší ve všem. Žádné viry, rychlost, srozumitelnost, většina podporovaného HW funguje stylem "zapoj-funguj"

3) Především na to, že to není Windows. Je celkem vhodné prostudovat si základy na Wiki

strom159

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 55
Re:Instalace ubuntu-dotaz
« Odpověď #2 kdy: 21 Ledna 2012, 22:24:45 »
Mám teď trochu času, ale i tak se rovnou dostanu k 2.

Já požívám linux hlavně, kvůli tomu, že si to můžu instalovat kde chci. :-D
Abych řekl pravdu, tak rychlostně je lepší, hlavně se ti nezpomaluje jako windows, když ho už nějakou dobu máš.