Fórum Ubuntu CZ/SK
Ubuntu pro osobní počítače => Pracovní prostředí => Téma založeno: Tomass 27 Února 2018, 20:16:21
-
Zdravíčko, po přihlášení do systému mi nenaběhne Unity, ani horní panel ani postranní ''dock'' a klávesa Super také nic nedělá. Když například otevřu složku na ploše, tak kvůli chybějícímu panelu nemám možnost pracovat s okny a nic. Zajímavé je, že když se prihlásím na sezení pro hosta, tak tam je vše v pořádku.
Už se to párkrát stalo, ale stačilo jen restartovat PC a pak to naběhlo, teď už to nepomáhá. Neumíte prosím někdo poradit? Díky
-
Poškozený uživatelský profil. Můžeš vytvořit nový (admin) a data si přestěhovat. Pak ho odstranit.
Jestli si na to netroufáš >> klasický reinstall.
Pokud bys měl zálohu, obnova by to vyřešila - přemýšlej o tom http://www.teejeetech.in/p/timeshift.html
Ušetříš si spoustu starostí a času - který lze trávit příjemněji než nekonečnými reinstalacemi kvůli každé hlouposti...
-
Poškozený uživatelský profil. Můžeš vytvořit nový (admin) a data si přestěhovat. Pak ho odstranit.
Jestli si na to netroufáš >> klasický reinstall.
Pokud bys měl zálohu, obnova by to vyřešila - přemýšlej o tom http://www.teejeetech.in/p/timeshift.html
Ušetříš si spoustu starostí a času - který lze trávit příjemněji než nekonečnými reinstalacemi kvůli každé hlouposti...
Zálohu nemám :(. Jak ta data lze přestěhovat? To budu muset popřesouvat všechny soubory ručně do nového profilu, nebo to lze udělat nejak jednoduše včetně různých nastavení atd.
-
Já bych ty data ještě rozlišil na:
1. Data nastavení aplikací (profily jednotl. aplikací, prohlížečů, mailových klientů atd).
2. Čistě uživatelská data (dokumenty, obrázky, videa, hudba atd...)
3. Systémová nastavení profilu.
----------------------------------------------------------------------
U první a druhé skupiny se jedná o pouhé (ruční) zkopírování, maximálně je třeba pořešit vlastnictví (chown).
Přesunout třetí skupinu je daleko obtížnější, navíc tam vězí příčina problému. Takže to bych nedělal...
-
Já bych ty data ještě rozlišil na:
1. Data nastavení aplikací (profily jednotl. aplikací, prohlížečů, mailových klientů atd).
2. Čistě uživatelská data (dokumenty, obrázky, videa, hudba atd...)
3. Systémová nastavení profilu.
----------------------------------------------------------------------
U první a druhé skupiny se jedná o pouhé (ruční) zkopírování, maximálně je třeba pořešit vlastnictví (chown).
Přesunout třetí skupinu je daleko obtížnější, navíc tam vězí příčina problému. Takže to bych nedělal...
Tak jak to tak vidím, tak asi nejjednodušší bude reinstalace celého systému....
-
Tak jak to tak vidím, tak asi nejjednodušší bude reinstalace celého systému....
No když ti nevadí že přijdeš o data a všechny nainstalované aplikace...
---------------------
Nauč se zálohovat, protože přeinstalovávat pořád dokola při každém problému je fakt otravné, to musíš uznat...
http://www.teejeetech.in/p/timeshift.html
-
To uznávám a začnu s tím. Jak lze přesunout nastavení aplikací?
-
To uznávám a začnu s tím. Jak lze přesunout nastavení aplikací?
Zkopírováním složek do kterých si aplikace ukládají svoje nastavení.
Jsou to zpravidla všechny složky z domovské složky začínající tečkou.
-
Nic, přeinstaloval jsem systém. Aspoň jsem si vyčistil PC od zbytečných souborů atd.
-
U mne obdobný projev po posledním update. Dva jiné účty funkční, ale účet vytvořený prvotně při instalace nezobrazí menu ani launch.