Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Ubuntu na Asus Aspire one D250  (Přečteno 1881 krát)

the_zako

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 28
Ubuntu na Asus Aspire one D250
« kdy: 19 Prosince 2012, 13:51:55 »
Ahoj

Dlho som tu nebol...teraz chcem preinstalovat system a rozmyslam zeby som si dal nieco nove lebo mam furt staru 10.10 ktora na netbooku stíhala v pohode. Rozmýšlam žeby som si tam dal novšiu verziu ubuntu a problém je ten ze mám netbook v ktorom je 1gb ramka a procesor 1,60 GHz čo je už "na hrane" s minimalnymi požiadavkami na verziu 12.04. Myslíte že to ešte ten počítač utiahne v pohode? Či radšej pozhánať starú 10.10 a nainštalovať tú? Celkovo mi vyhovuje, no časom sa niektore veci poondili a chcel by som to celé od znova nahodiť.

Díki za rady  :)
Niesom začiatočník...som amatér

Rover623

Re:Ubuntu na Asus Aspire one D250
« Odpověď #1 kdy: 19 Prosince 2012, 14:09:39 »
Mám podobný netbook, 12.04 na tom funguje, ale chce to použít 32bit (je o dost svižnější) nebo Xubuntu

the_zako

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 28
Re:Ubuntu na Asus Aspire one D250
« Odpověď #2 kdy: 20 Prosince 2012, 00:02:25 »
Dik rover

Stiahol som obe. Skúšal som ich len tak na moment spustiť z USB lebo ešte nemám všetko zálohované. Asi to bude tým USB lebo obe idú veľmi pomaly, xubuntu trocha rýchlejšie...ale tá modra je iritujúca ;D Skúsim nainštalovať prvé ubuntu. Ak bude pomalé pôjdem do xubuntu skúsim ho trocha upraviť na obraz boží.
Niesom začiatočník...som amatér

Rover623

Re:Ubuntu na Asus Aspire one D250
« Odpověď #3 kdy: 20 Prosince 2012, 00:15:54 »
S USB to běží pomalu (ale hrozně), 32bit potom funguje celkem obstojně, čekám pouze na FF a správce aktualizací + na pomalé Centrum SW, ale to se mi spouští dlouho i na 8-jádru

the_zako

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 28
Re:Ubuntu na Asus Aspire one D250
« Odpověď #4 kdy: 20 Prosince 2012, 00:28:25 »