Fórum Ubuntu CZ/SK

Ostatní => Archiv => Téma založeno: afk_cz 16 Srpna 2007, 10:57:15

Název: UT2003 - problemy se zvukem
Přispěvatel: afk_cz 16 Srpna 2007, 10:57:15
zdravim vsechny ubuntaky, mam problem se zvukem v Unreal Tournament 2003. hru nainstaluju pres linux_installer.sh z CD3 a po spusteni jde grafika dobre (vramci moznosti) , ale zvuk je trhany, zkresleny, ... proste neda se to poslouchat. Mam laptop HP 530 a zvukovka tam je samozrejme integrovana, konkretne (vypis v sysinfo):
"Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition Audio Controller (rev 01)
Subsystem: Hewlett-Packard Company unknown device 30d5"
pokud si napriklad pustim pres wine HOMM3, tak jede zvuk ok, v systemu jede take vse OK (videa, prehravani DVD, mp3, ...). v UT2003 jsem zkousel v options prepinat mezi HW Audio 3D, Software rezimem a Safe modem, ale vsechno zni uplne stejne neposlouchatelne.  neni nekde problem s HW akceleraci zvuku ? jak zjistim, ze je zvuk HW akcelerovany ?
System mam Ubuntu 7.04 -kernel 2.6.20-16 (instalovano z ubuntu ultimate 1.4)
muzete prosim nekdo pomoct ? diky predem.
Název: Re: UT2003 - problemy se zvukem
Přispěvatel: Pavel Tihlařík 02 Listopadu 2007, 11:57:52
Ahoj,
Někde sem tady na fóru četl, že podobný problém je způsobvený tím, že hra nemůže vytvořit nějakou skrytou složu v /home/Váš_účet
 řešení: spusťte hru v terminálu, pak ji ukončete pokud v terminálu je psané něco o neprovedeném vytvoření složky, pak ji vytvořte vy. Pak by měl zvuk jet v pořádku.
S přáním hezkého a požehnaného zbytkou dne,
Pavel Tihlařík
Název: Re: UT2003 - problemy se zvukem
Přispěvatel: afk_cz 04 Listopadu 2007, 19:53:28
diky za tip, bohuzel zadna zminka o adresari. spustil jsem z terminalu hru pod svym profilem a dostavam toto:
fcntl: Operation not permitted
fcntl: Operation not permitted
Xlib:  extension "XiG-SUNDRY-NONSTANDARD" missing on display ":0.0".


pokud spustim hru z terminalu jako superuser, dostavam toto:
fcntl: Invalid argument
fcntl: Invalid argument
Xlib:  extension "XiG-SUNDRY-NONSTANDARD" missing on display ":0.0".


v obou pripadech zvuk trha uplne stejne. zkousel jsem i nizka rozliseni (320x240), hru v okne a fulscreen, vsechno stejne.
pri hre v okne jsem sledoval vytizeni CPU a obe jadra v podstate nedelaji skoro nic...