Fórum Ubuntu CZ/SK
Ubuntu pro osobní počítače => Software => Hry a zábava => Téma založeno: Michal Kundrát 17 Října 2009, 10:52:16
-
Lidi, netušíte někdo jak rozjet Atlantis 2 pod wine? Instalace OK, ale po spuštění mi terminál vypíše jen tohle:
$ wine atlantis2.exe
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32f6c4,0x00000000), stub!
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_Release (0x151c50) Device released with resources still bound, acceptable but unexpected
fixme:d3d:dumpResources Leftover resource 0x14b170 with type 1,WINED3DRTYPE_SURFACE
fixme:ddraw:DirectDrawEnumerateExA flags 0x00000007 not handled
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32edbc,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32f1e4,0x00000000), stub!
fixme:dinput:SysMouseAImpl_Acquire Clipping cursor to (0,0)-(1024,768)
fixme:x11drv:X11DRV_desktop_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_CreateSwapChain The app requests more than one back buffer, this can't be supported properly. Please configure the application to use double buffering(=1 back buffer) if possible
fixme:d3d:WineD3D_ChoosePixelFormat Add OpenGL context recreation support to SetDepthStencilSurface
Nějak nechápu co to po mě chce, ve Wine mám DX9 (návod z ABCLinuxu.cz)
Napadá mě jen že by to chtělo ubrat barvy (z 32 na 16, koneckonců nebyla by to jediná hra co to po mě chtěla), ale to nevim jak udělat (pokud to jde) - jde ubrat barvy třeba jen nějak ve wine (v nejlepšim případě jen pro určitou aplikaci), nebo bych musel ubrat barvy kompletně?
-
1. directx neinstaluj tim složitým způsobem, stačí použít winetricks.
k problému) zkus použít fbo:
vytvoř si string s názvem OffscreenRenderingMode v HKEY_CURRENT_USER/Software/Wine/Direct3D(jestli klíč neexistuje, vytvoř jej) a do něj vlož hodnotu "fbo"
-
Nicmoc se nezměnilo :(
$ wine atlantis2.exe
fixme:advapi:SetEntriesInAclA 1 0x33f73c (nil) 0x33f774
fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
fixme:advapi:SetEntriesInAclA 1 0x33f728 (nil) 0x33f770
fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
fixme:advapi:SetEntriesInAclA 1 0x33f748 (nil) 0x33f790
fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32f6c4,0x00000000), stub!
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_Release (0x151c50) Device released with resources still bound, acceptable but unexpected
fixme:d3d:dumpResources Leftover resource 0x14b170 with type 1,WINED3DRTYPE_SURFACE
fixme:ddraw:DirectDrawEnumerateExA flags 0x00000007 not handled
fixme:system:SetProcessDPIAware stub!
fixme:dwmapi:DwmIsCompositionEnabled 0x33ef18
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32edbc,0x00000000), stub!
fixme:iphlpapi:NotifyAddrChange (Handle 0xe5e8d8, overlapped 0xe5e8e0): stub
fixme:iphlpapi:GetAdaptersAddresses no support for IPv6 addresses
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32f1e4,0x00000000), stub!
fixme:dinput:SysMouseAImpl_Acquire Clipping cursor to (0,0)-(1024,768)
fixme:x11drv:X11DRV_desktop_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_CreateSwapChain The app requests more than one back buffer, this can't be supported properly. Please configure the application to use double buffering(=1 back buffer) if possible
fixme:d3d:WineD3D_ChoosePixelFormat Add OpenGL context recreation support to SetDepthStencilSurface