Fórum Ubuntu CZ/SK

Ubuntu pro osobní počítače => Pracovní prostředí => Téma založeno: Bonzo 15 Května 2010, 00:27:40

Název: Tilda [vyřešeno]
Přispěvatel: Bonzo 15 Května 2010, 00:27:40
Zdravím..mám nastavenou tildu tak, aby se mi spouštěla hned při startu systému..bohužel nefunguje tak jak by měla, překrývá ostatní okna..přitom průhlednost je nastavena na 50..jakmile ji vypnu a zapnu všechno je v pořádku..přikládám obrázky na lepší pochopení

(http://img405.imageshack.us/img405/2849/snmekobrazovkyl.th.png) (http://img405.imageshack.us/i/snmekobrazovkyl.png/)



(http://img193.imageshack.us/img193/8448/snmekobrazovky1x.th.png) (http://img193.imageshack.us/i/snmekobrazovky1x.png/)



dík za rady
Název: Re: Tilda
Přispěvatel: starenka 15 Května 2010, 03:06:10
tilda je mrtvej projekt, nechces zkusit guake?
Název: Re: Tilda
Přispěvatel: Bonzo 15 Května 2010, 11:18:03
Vyzkoušel jsem..nelíbí se mi ale poloha nahoře obrazovky..v nastavení jsem nenašel žádnou možnost to změnit
Název: Re: Tilda
Přispěvatel: starenka 15 Května 2010, 13:06:06
hmm, to asi nepujde. btw a tilda neni taky nahore?
Název: Re: Tilda
Přispěvatel: Bonzo 15 Května 2010, 13:08:15
U tildy můžu nastavit přesné souřadnice X,Y
Název: Re: Tilda
Přispěvatel: Šuohob 15 Května 2010, 13:28:13
tilda ma mnohem vetsi moznost nastaveni nez guake.
Název: Re: Tilda
Přispěvatel: starenka 15 Května 2010, 13:32:36
Muzes to ovlivnit, ale bojim se, ze to budes muset delat pri kazdym updatu baliku. Koukal jsem na zdrojak a staci si nastavit y offset. Tak jestli se nebojis tak:

Kód: [Vybrat]

def get_final_window_rect(self):
        """Gets the final size of the main window of guake. The height
        is the window_height property, width is window_width and the
        horizontal alignment is given by window_alignment.
        """
        screen = self.window.get_screen()
        height = self.client.get_int(KEY('/general/window_height'))
        width = 100
        halignment = self.client.get_int(KEY('/general/window_halignment'))

        # get the rectangle just from the first/default monitor in the
        # future we might create a field to select which monitor you
        # wanna use
        window_rect = screen.get_monitor_geometry(0)
        total_width = window_rect.width
        window_rect.height = window_rect.height * height / 100
        window_rect.width = window_rect.width * width / 100

        if width < total_width:
            if halignment == ALIGN_CENTER:
                window_rect.x = (total_width - window_rect.width) / 2
            elif halignment == ALIGN_LEFT:
                window_rect.x = 0
            elif halignment == ALIGN_RIGHT:
                window_rect.x = total_width - window_rect.width
        window_rect.y = 0
        return window_rect

Tenhle postup plati pro guake 0.4.1-3 (ta je v debian squeeze prave ted). Nevylucuju, ze obdobnej postup jde v ruznejch verzich, ale z pochopitelnejch duvodu ti to nemuzu garantovat. Hodne stesti.
Název: Re: Tilda
Přispěvatel: Bonzo 15 Května 2010, 13:46:35
Muzes to ovlivnit, ale bojim se, ze to budes muset delat pri kazdym updatu baliku. Koukal jsem na zdrojak a staci si nastavit y offset. Tak jestli se nebojis tak:

  • jako root/pod sudo otevri soubor /usr/lib/guake/guake.py
  • najdi si window_rect.y = 0 melo by to bejt v metode get_final_window (tady je pod)
Kód: [Vybrat]

def get_final_window_rect(self):
        """Gets the final size of the main window of guake. The height
        is the window_height property, width is window_width and the
        horizontal alignment is given by window_alignment.
        """
        screen = self.window.get_screen()
        height = self.client.get_int(KEY('/general/window_height'))
        width = 100
        halignment = self.client.get_int(KEY('/general/window_halignment'))

        # get the rectangle just from the first/default monitor in the
        # future we might create a field to select which monitor you
        # wanna use
        window_rect = screen.get_monitor_geometry(0)
        total_width = window_rect.width
        window_rect.height = window_rect.height * height / 100
        window_rect.width = window_rect.width * width / 100

        if width < total_width:
            if halignment == ALIGN_CENTER:
                window_rect.x = (total_width - window_rect.width) / 2
            elif halignment == ALIGN_LEFT:
                window_rect.x = 0
            elif halignment == ALIGN_RIGHT:
                window_rect.x = total_width - window_rect.width
        window_rect.y = 0
        return window_rect
    [/li]
    [li]nastav si to na offset jakej chces (pocitej taky s vejskou terminalu)[/li]
  • uloz a spoust guake

Tenhle postup plati pro guake 0.4.1-3 (ta je v debian squeeze prave ted). Nevylucuju, ze obdobnej postup jde v ruznejch verzich, ale z pochopitelnejch duvodu ti to nemuzu garantovat. Hodne stesti.


Dík za snahu...zkusil jsem a funguje to..ale stejně bych radši zůstal u tildy :D

Citace
tilda ma mnohem vetsi moznost nastaveni nez guake.

taky si myslím..  ;)    bohužel mě trápí tenhle malý problém
Název: Re: Tilda
Přispěvatel: starenka 15 Května 2010, 13:48:57
ok, me je to jedno. pouzivam yakuake. tildu jsem kdysi zkousel a nesedi mi. proti gustu zadnej disputat ;)
Název: Re: Tilda
Přispěvatel: Bonzo 15 Května 2010, 13:50:01
I tak K+  ;)
Název: Re: Tilda
Přispěvatel: Bonzo 15 Května 2010, 15:22:36
Tak nakonec vyřešeno pomocí tohoto (https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/tilda/+bug/518447)