Fórum Ubuntu CZ/SK

Ubuntu pro osobní počítače => Software => Hry a zábava => Téma založeno: RRRadek Neužil 23 Července 2011, 16:44:36

Název: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 23 Července 2011, 16:44:36
Včera vyšla nová hra v Ubuntu Software BEEP a podle videa http://vimeo.com/15971101 (http://vimeo.com/15971101) se mi hra líbila.
Stáhl jsem si pod windows demo hry od tud http://www.bigfatalien.com/BEEP/try.html (http://www.bigfatalien.com/BEEP/try.html) pač neexistuje demo verze pro linux a hra šlapala nádherně, neváhal jsem a restartoval a v Ubuntu Software Centru jsem hru zakoupil abych podpořil vývojáře a Ubuntu obecně, jenže hra po spuštění je úplně černá a jde vidět jen text  :-\ :'( . Zkusil jsem hned nainstalovat hru na jiné ubuntu s Nvidia grafikou a tam šlape normálně tak mi to nedalo a zkusil jsem u kamaráda co má taky intel a má stejný problém co já. ???
Co teď mám dělat? Pokud hra nefunguje pod linux s intel grafikami neměli by na to v Ubuntu software centru před koupí varovat?

Jinak hra je opravdu fakt moc hezká.  ;) Zatím hraju demo pod windows.  :-\
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 24 Července 2011, 11:27:43
Nyní se u hry v software centru objevily další informace. Runs at 60hz with a custom OpenGL-based engine.
Nevím co nastavit, doinstalovat, udělat aby to pod Ubuntu chodilo.  :-\
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: Tomáš Břinčil 24 Července 2011, 11:38:54
Proč nenapíšeš vývojářům?
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: Rover623 24 Července 2011, 11:42:31
Jinak podle toho popisu běží ta hra v 60Hz na vlastním OpenGL, jádro problému bude asi to vlastní OpenGL, možná se to tříská s tím co používá Intel ovladač
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 24 Července 2011, 12:30:52
Hmm tak teď jsem si hrál na stolím počítači s Nvidii a po cca šesti kolech jsem hru normálně ukončil a po znovu spuštění jsem zjistil že si neukládá pozici kde jsem skončil  :o :-\ takže stále od znova...
Něco se pokusím sepsat a poslat. Jenže nevím komu jestli vývojářům hry nebo Canonicalu? To tu hru nikdo ani neotestuje než jí hodí do frcu  ???
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 24 Července 2011, 12:44:42
Tak už jsem se dočetl že o tom ukládání vědí a měla by přijít oprava v aktualizacích.
Nyní by byla jediná možnost hrát to pod rootem aby se daly načítat uložené pozice.
Ale o Intel grafikách jsem zatím nic nenašel.  :-\
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 24 Července 2011, 16:36:17
http://www.direct2drive.co.uk/11045/product/Buy-BEEP-Download (http://www.direct2drive.co.uk/11045/product/Buy-BEEP-Download)

Video Card: OpenGL 2.0 drivers on GeForce 8 series or Radeon HD series (or better)

Jakou verzi OpenGL poporuje tvůj Intel??? Myslím, že 2.0 je až od GMA 4500 ale jestli se na ni dá spolehnout, nevím.
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 24 Července 2011, 16:52:06
Hm, podle mě si to na Intelu pod linuxem nezahraješ, co tak píšou v jejich FAQu. Vývojáře jsi sice podpořil, ale lepší by pro tebe byla koupě té Win verze. To bys je podpořil taky.
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 24 Července 2011, 17:39:13
já se snažím podpořit vývojáře aby vyvíjeli pro linux a né pro windows  :)
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: jAster_BA 24 Července 2011, 18:52:58
Čo sa dá robiť keď to nespĺňa HW nároky...teraz im tam napíš aby prepísali kvôli tebe engine :D
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 24 Července 2011, 20:16:19
Už jsem napsal vývojářům tak uvidíme.
Ta hra je na mém HW funkční ale jen pod windows. :-[ Snad to opraví v aktualizacích, zatím si jdu stáhnout hru z torrentu a zahraju si jí pod wine. Znovu platit za ní nebudu.  ;)
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: jAster_BA 25 Července 2011, 15:51:16
Už jsem napsal vývojářům tak uvidíme.
Ta hra je na mém HW funkční ale jen pod windows. :-[ Snad to opraví v aktualizacích, zatím si jdu stáhnout hru z torrentu a zahraju si jí pod wine. Znovu platit za ní nebudu.  ;)
A pod Windowsom to nepotrebuje OpenGL 2.0?
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: Tomáš Břinčil 25 Července 2011, 16:09:58
Pod windowz budou ovladače ne?
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: jAster_BA 25 Července 2011, 17:15:37
Pod windowz budou ovladače ne?
AFAIK je to HW záležitosť.
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 25 Července 2011, 18:39:33
Pod windowz budou ovladače ne?
Řekl bych, že pod windows bude OpenGL stejný, ale bude tam DirectX  ;).
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 25 Července 2011, 18:48:55
Už jsem napsal vývojářům tak uvidíme.
Ta hra je na mém HW funkční ale jen pod windows. :-[ Snad to opraví v aktualizacích, zatím si jdu stáhnout hru z torrentu a zahraju si jí pod wine. Znovu platit za ní nebudu.  ;)
Myslím si, že pod linuxem (Mesa) si prostě nezahraješ:/.

http://cs.wikipedia.org/wiki/OpenGL

Citace
Kromě implementací vestavěných v grafickém hardware (na grafické kartě) existují také softwarové implementace, které umožňují používat OpenGL i na hardwaru, který ho sám o sobě nepodporuje (ale obvykle nabízejí nižší výkon). Příkladem takové implementace je open source knihovna Mesa 3D, která ovšem z licenčních důvodů nemůže být označena jako implementace OpenGL, ale pouze jako implementace API, které je „velmi blízké“ OpenGL.

Intel & OpenGL...

http://cs.wikipedia.org/wiki/Intel_GMA (http://cs.wikipedia.org/wiki/Intel_GMA)
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 25 Července 2011, 19:09:54
To znamená že na vůbec žádných intel grafikách to nepojede?
Ještě dodám výpis OpenGL z mého počítače.
Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~$ glxinfo | grep OpenGL
OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) 965GM GEM 20100330 DEVELOPMENT
OpenGL version string: 2.1 Mesa 7.10.2
OpenGL shading language version string: 1.20
OpenGL extensions:
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: jAster_BA 25 Července 2011, 20:59:10
To znamená že na vůbec žádných intel grafikách to nepojede?
Ještě dodám výpis OpenGL z mého počítače.
Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~$ glxinfo | grep OpenGL
OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) 965GM GEM 20100330 DEVELOPMENT
OpenGL version string: 2.1 Mesa 7.10.2
OpenGL shading language version string: 1.20
OpenGL extensions:
Pozri sa do tabulky. A ešte by sa bolo dobré pozrieť čo to vypisuje pri spustení z terminálu.
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 25 Července 2011, 22:19:54
Přes Mesu to asi nepůjde, jinak by ti to šlo...Píšou o tom něco na stránkách té hry.
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 25 Července 2011, 23:13:36
A mohu tam nahodit něco jiného než Mesu?
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 26 Července 2011, 00:19:03
A mohu tam nahodit něco jiného než Mesu?
Ne, myslel jsem že máš software renderer, ale podle toho výpisu by to mělo být akcelerováno hw, takže ok.

Kód: [Vybrat]
Intel(R) 965GM GEM
pokud je to tahle karta - GMA X3100, tak by to teoreticky běžet mělo, protože umí OpenGL 2.1 - odpovídá to i co říká glxinfo..
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 26 Července 2011, 00:27:26
Mimochodem, to demo jsi hrál jen pod windows, že? Nicméně v požadavcích na demo je jenom že :

1. First of all, make sure you have updated your drivers and that your graphics card does support OpenGL 2.0.

Což máš, jenomže v těch požadavcích na ostrou hru výše už to upravily od osmičkové řady nvidie a nebo radeonů HD výš..Takže majitelé sedmičkových nvidií, nebo X-kových radeonů mají asi smůlu, i když tyto řady taky umí OpenGL 2.0....
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 26 Července 2011, 00:29:39
Ještě mě napadá nainstalovat Driconf a "něco" v něm poladit, nebo jinou verzi ovladačů..
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 26 Července 2011, 10:56:44
Bylo mi na OMG porazeno abych to otestoval na ovladačích Mesa 7.11-devel.
Nevíte jakým způsobem bych je měl nainstalovat? Nějak nemám s tímto zkušenosti.  :-\
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 26 Července 2011, 13:05:45
Tak přidal jsem si repozitáře
Kód: [Vybrat]
deb http://ppa.launchpad.net/oibaf/graphics-drivers/ubuntu natty main
deb-src http://ppa.launchpad.net/oibaf/graphics-drivers/ubuntu natty main

Aktualizoval a teď jedu na ovladačích
Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~$ glxinfo | grep OpenGL
Mesa: Initializing x86-64 optimizations
OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) 965GM
OpenGL version string: 2.1 Mesa 7.12-devel (git-b189d16 natty-oibaf-ppa+pp-branch)
OpenGL shading language version string: 1.20
OpenGL extensions:

Ale bohůžel žádná změna  :-\ Furt je tma...
(http://www.volny.cz/barevnej2/beep.png)
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 26 Července 2011, 15:27:35
A spouštíš to z konzole, abys měl nějaký výstup co se děje? Případně, pokud běžíš na Nattym (Unity= jenom 3D?), tak zkus změnit sezení na gnome classic bez efektů...mě tak skromně napadlo.
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 26 Července 2011, 15:41:03
Stáhni si LightSmark (http://dee.cz/lightsmark/), jestli se ti rozjede. Uvnitř je skript pro doinstalování nějakých závislostí, aby to fungovalo na linuxu - OpenGL. Zároveň, pokud máš wine, lze otestovat i windows verzi Light Smarku - DirectX.
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 26 Července 2011, 16:29:01
Tak zkusil jsem to spustit v klasickém gnome bez efektů a stejný výsledek. Přikládám co to při spuštění přes terminál píše.
Dočetl jsem se že ani lidem s grafikou v sandy bridge to nejde. Problém je někde v těch ovladačích. Podle všech by to mělo fungovat ale nikomu to s intel nefunguje.

LightSmark jsem stáhnul a pustil sh a koukal jsem že si to doinstalovalo tyto balíčky freeglut3 libfreeimage3 libglut3 poté jsem pustil test a vypadá to docela hezky a FPS se mi pohybuje něco kolem 10 až 30, ale jinak je to plynulé.

Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~$ /opt/beep/RUNBEEP.sh
./lib/linux32:
Bonk Engine: Initializing Profile System
Bonk Engine: Initializing Debug System
Bonk Engine: Initializing Input System
Bonk Engine: Initializing Window System
CreateNewWindow: Set icon.
CreateNewWindow: Using vSync, 1
CreateNewWindow: Window size, 1280x800
Bonk Engine: Initializing Camera System
Bonk Engine: Initializing Render System
Bonk Engine: Initializing Physics System
Bonk Engine: Initializing Audio System
BonkAudio: FMOD initialization completed.
Bonk Engine: Initializing Level System
Bonk Engine: Initializing UI System
BonkLoader: Loading audio...
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/BaseMenus.xml
BonkLoader: Loaded 7 textures...
BonkUI: Loading UIButtons.
BonkUI: Loading UIMeshes.
BonkUI: Loading UISliders.
Bonk Engine: Initializing Timer System
Bonk Engine: Creating Engine State Machine
Bonk Engine: CORE INITIALIZATION COMPLETE
----------------------------------------------------------
BonkLevel: Loading New Level...
BonkEngine: Unloading engine data, preparing to load new level.
RESETING ALL COLLECTIBLES
------------------------------------------LOADING LEVEL: Startup
BonkLoader: Loading audio...
Loaded music file: DEFAULT_ENV : Art/Audio/Music/Cutscene.ogg
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/Startup.xml
BonkLoader: Loaded 11 textures...
BonkLoader: Loaded GLSL Shaders...
BonkLoader: Loading camera...
BonkLevel: Loading level settings...
BonkLevel: Loading parallax meshes...
BonkLevel: Loading rigid bodies...
Loading Rigidbody: LevelEdge
Loading Rigidbody: LevelEdge1
BonkLevel: Loading Skeletons...
BonkLevel: Loading meshes...
BonkLoader: Loading curves...
BonkLoader: Loading actors...
Loading Actor:BonkSlideshow
Loading Rigidbody: Actor_Slideshow:MainBody
BonkLevel: Loading distance joints...
BonkLevel: Loading revolute joints...
BonkLevel: Loading prismatic joints...
BonkLevel: Loading FXEmitters...
BonkLevel: Loading PhysEmitters...
BonkLevel: Loading Uniform FXFields...
BonkLevel: Loading Water Bodies...
BonkLevel: Loading BonkTrigger...
BonkLevel: Loading BonkSoundTrigger...
BonkLevel: Loading BonkPlaceableSound...
BonkLoader: Loading level controllers...
Loaded Shader: default.blur into slot: 16
Loaded Shader: default.copyColor into slot: 7
Loaded Shader: default.light into slot: 13
Loaded Shader: default.postProcessing into slot: 10
Loaded Shader: default.simpleTexture into slot: 1
Loaded Shader: default.uber into slot: 4
Loaded Shader: default.warp into slot: 19
BonkContactManager: Skipping initialization of contact sounds.
BonkLevel: Loading New Level...
BonkEngine: Unloading engine data, preparing to load new level.
RESETING ALL COLLECTIBLES
------------------------------------------LOADING LEVEL: MainMenu
BonkLoader: Loading audio...
Loaded music file: DEFAULT_ENV : Art/Audio/Music/MainMenu.ogg
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/MainMenu.xml
BonkLoader: Loaded 112 textures...
BonkLoader: Loaded GLSL Shaders...
BonkLoader: Loading camera...
BonkLevel: Loading level settings...
BonkLevel: Loading parallax meshes...
BonkLevel: Loading rigid bodies...
Loading Rigidbody: Ground5
Loading Rigidbody: Ground7
Loading Rigidbody: Ground10
Loading Rigidbody: PlayerLanding_Body
Loading Rigidbody: PeginatorLanding_Body
Loading Rigidbody: Ground11
Loading Rigidbody: LogoTopBody
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body1
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body1
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body2
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body1
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body2
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body3
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body3
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body2
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body3
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body5
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body6
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body7
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body5
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body8
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body9
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body6
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body10
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body7
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body11
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body12
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body8
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body13
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body9
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body14
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body10
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body15
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body11
Loading Rigidbody: BlockerBody
Loading Rigidbody: PlatformBody
BonkLevel: Loading Skeletons...
BonkLevel: Loading meshes...
BonkLoader: Loading curves...
BonkLoader: Loading actors...
Loading Actor:Player
Loading Rigidbody: PLAY:ShieldBody
Loading Rigidbody: PLAY:playerBody
Loading Rigidbody: PLAY:playerFrontWheel
Loading Rigidbody: PLAY:playerRearWheel
Loading Actor:PatrolBot
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:WheelBody
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:GunBody
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:MainBody
Loading Actor:Peginator
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelA_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelB_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelC_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleA_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleB_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleC_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:Peginator_Body
Loading Actor:DoomClaw
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:LeftLegB_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:LeftLegA_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:RightLegB_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:RightLegA_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:MainBody
BonkLevel: Loading distance joints...
BonkLevel: Loading revolute joints...
BonkLevel: Loading prismatic joints...
BonkLevel: Loading FXEmitters...
BonkLevel: Loading PhysEmitters...
BonkLevel: Loading Uniform FXFields...
BonkLevel: Loading Water Bodies...
BonkLevel: Loading BonkTrigger...
BonkLevel: Loading BonkSoundTrigger...
BonkLevel: Loading BonkPlaceableSound...
BonkLoader: Loading level controllers...
Loaded Shader: default.blur into slot: 16
Loaded Shader: default.copyColor into slot: 7
Loaded Shader: default.light into slot: 13
Loaded Shader: default.lines into slot: 22
Loaded Shader: default.postProcessing into slot: 10
Loaded Shader: default.simpleTexture into slot: 1
Loaded Shader: default.uber into slot: 4
Loaded Shader: default.warp into slot: 19
Loaded Shader: horizFire.simpleTexture into slot: 25
BonkPlayer: Initialization complete.
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 26 Července 2011, 17:01:30
Právě vyšla demo verze pro Linux, tak kdyby někdo chtěl zkusit tak stahujte od tuď http://www.bigfatalien.com/BEEP/BEEP_Linux_Demo.tar.gz (http://www.bigfatalien.com/BEEP/BEEP_Linux_Demo.tar.gz) Jinak mě to stejně blbne i v demu.
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 26 Července 2011, 17:28:34
Tak zkusil jsem to spustit v klasickém gnome bez efektů a stejný výsledek. Přikládám co to při spuštění přes terminál píše.
Dočetl jsem se že ani lidem s grafikou v sandy bridge to nejde. Problém je někde v těch ovladačích. Podle všech by to mělo fungovat ale nikomu to s intel nefunguje.

LightSmark jsem stáhnul a pustil sh a koukal jsem že si to doinstalovalo tyto balíčky freeglut3 libfreeimage3 libglut3 poté jsem pustil test a vypadá to docela hezky a FPS se mi pohybuje něco kolem 10 až 30, ale jinak je to plynulé.

Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~$ /opt/beep/RUNBEEP.sh
./lib/linux32:
Bonk Engine: Initializing Profile System
Bonk Engine: Initializing Debug System
Bonk Engine: Initializing Input System
Bonk Engine: Initializing Window System
CreateNewWindow: Set icon.
CreateNewWindow: Using vSync, 1
CreateNewWindow: Window size, 1280x800
Bonk Engine: Initializing Camera System
Bonk Engine: Initializing Render System
Bonk Engine: Initializing Physics System
Bonk Engine: Initializing Audio System
BonkAudio: FMOD initialization completed.
Bonk Engine: Initializing Level System
Bonk Engine: Initializing UI System
BonkLoader: Loading audio...
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/BaseMenus.xml
BonkLoader: Loaded 7 textures...
BonkUI: Loading UIButtons.
BonkUI: Loading UIMeshes.
BonkUI: Loading UISliders.
Bonk Engine: Initializing Timer System
Bonk Engine: Creating Engine State Machine
Bonk Engine: CORE INITIALIZATION COMPLETE
----------------------------------------------------------
BonkLevel: Loading New Level...
BonkEngine: Unloading engine data, preparing to load new level.
RESETING ALL COLLECTIBLES
------------------------------------------LOADING LEVEL: Startup
BonkLoader: Loading audio...
Loaded music file: DEFAULT_ENV : Art/Audio/Music/Cutscene.ogg
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/Startup.xml
BonkLoader: Loaded 11 textures...
BonkLoader: Loaded GLSL Shaders...
BonkLoader: Loading camera...
BonkLevel: Loading level settings...
BonkLevel: Loading parallax meshes...
BonkLevel: Loading rigid bodies...
Loading Rigidbody: LevelEdge
Loading Rigidbody: LevelEdge1
BonkLevel: Loading Skeletons...
BonkLevel: Loading meshes...
BonkLoader: Loading curves...
BonkLoader: Loading actors...
Loading Actor:BonkSlideshow
Loading Rigidbody: Actor_Slideshow:MainBody
BonkLevel: Loading distance joints...
BonkLevel: Loading revolute joints...
BonkLevel: Loading prismatic joints...
BonkLevel: Loading FXEmitters...
BonkLevel: Loading PhysEmitters...
BonkLevel: Loading Uniform FXFields...
BonkLevel: Loading Water Bodies...
BonkLevel: Loading BonkTrigger...
BonkLevel: Loading BonkSoundTrigger...
BonkLevel: Loading BonkPlaceableSound...
BonkLoader: Loading level controllers...
Loaded Shader: default.blur into slot: 16
Loaded Shader: default.copyColor into slot: 7
Loaded Shader: default.light into slot: 13
Loaded Shader: default.postProcessing into slot: 10
Loaded Shader: default.simpleTexture into slot: 1
Loaded Shader: default.uber into slot: 4
Loaded Shader: default.warp into slot: 19
BonkContactManager: Skipping initialization of contact sounds.
BonkLevel: Loading New Level...
BonkEngine: Unloading engine data, preparing to load new level.
RESETING ALL COLLECTIBLES
------------------------------------------LOADING LEVEL: MainMenu
BonkLoader: Loading audio...
Loaded music file: DEFAULT_ENV : Art/Audio/Music/MainMenu.ogg
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/MainMenu.xml
BonkLoader: Loaded 112 textures...
BonkLoader: Loaded GLSL Shaders...
BonkLoader: Loading camera...
BonkLevel: Loading level settings...
BonkLevel: Loading parallax meshes...
BonkLevel: Loading rigid bodies...
Loading Rigidbody: Ground5
Loading Rigidbody: Ground7
Loading Rigidbody: Ground10
Loading Rigidbody: PlayerLanding_Body
Loading Rigidbody: PeginatorLanding_Body
Loading Rigidbody: Ground11
Loading Rigidbody: LogoTopBody
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body1
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body1
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body2
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body1
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body2
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body3
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body3
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body2
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body3
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body5
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body6
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body7
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body5
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body8
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body9
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body6
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body10
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body7
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body11
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body12
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body8
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body13
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body9
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body14
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body10
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body15
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body11
Loading Rigidbody: BlockerBody
Loading Rigidbody: PlatformBody
BonkLevel: Loading Skeletons...
BonkLevel: Loading meshes...
BonkLoader: Loading curves...
BonkLoader: Loading actors...
Loading Actor:Player
Loading Rigidbody: PLAY:ShieldBody
Loading Rigidbody: PLAY:playerBody
Loading Rigidbody: PLAY:playerFrontWheel
Loading Rigidbody: PLAY:playerRearWheel
Loading Actor:PatrolBot
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:WheelBody
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:GunBody
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:MainBody
Loading Actor:Peginator
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelA_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelB_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelC_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleA_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleB_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleC_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:Peginator_Body
Loading Actor:DoomClaw
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:LeftLegB_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:LeftLegA_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:RightLegB_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:RightLegA_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:MainBody
BonkLevel: Loading distance joints...
BonkLevel: Loading revolute joints...
BonkLevel: Loading prismatic joints...
BonkLevel: Loading FXEmitters...
BonkLevel: Loading PhysEmitters...
BonkLevel: Loading Uniform FXFields...
BonkLevel: Loading Water Bodies...
BonkLevel: Loading BonkTrigger...
BonkLevel: Loading BonkSoundTrigger...
BonkLevel: Loading BonkPlaceableSound...
BonkLoader: Loading level controllers...
Loaded Shader: default.blur into slot: 16
Loaded Shader: default.copyColor into slot: 7
Loaded Shader: default.light into slot: 13
Loaded Shader: default.lines into slot: 22
Loaded Shader: default.postProcessing into slot: 10
Loaded Shader: default.simpleTexture into slot: 1
Loaded Shader: default.uber into slot: 4
Loaded Shader: default.warp into slot: 19
Loaded Shader: horizFire.simpleTexture into slot: 25
BonkPlayer: Initialization complete.


Kód: [Vybrat]
CreateNewWindow: Using vSync, 1
Zajímalo by mě, jestli je vertikální synchro zapnutá v ovladačích, nebo v nastavení té hry. A jak by se chovalo 3D s tímto parametrem, pokud by při vypnutým Vsync bylo fps míň, než 60.. Pokud ti ale běží lightsmark, "mělo" by to fungovat.

Zkus jim poslat ten výpis konzole, není tam asi nic vyloženě závadnýho. Pak to glxfinfo, třeba něco vymyslí.
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 26 Července 2011, 17:33:56
Už jsem jim posílal ale dělají mrtvé brouky. Začíná si o tom psát na netu čím dál víc lidí tak snad s tím něco udělají.  :-\
A nemluvím o tom že zatím stále neopravily pro ubuntu software centrum ukládání pozice hry což znamená že si to sice na své Nvidii zahraji ale pokaždé musím od znova. O tom jsem jim také psal a také žádná reakce. Nějak to nezvládly klucí...
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: Tadeáš Pařík 26 Července 2011, 22:22:28
Teď jsem zkusil to demo na 11.04 s ATI Mobility Radeon HD 5000 Series a funguje normálně. Ale originálku kupovat nebudu, zas tak mě to neoslovilo.
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 27 Července 2011, 10:02:33
Tak vývojáři šly do sebe a poslali mi odpověď s řešením.
Do terminálu napsat
Kód: [Vybrat]
gksudo gedit /opt/beep/Art/Settings.xmlJít na třetí řádek a na konci změnit 1 na 0 tak aby řádek po úpravě vypadal takto...
Kód: [Vybrat]
<Setting type="render" name="doPostProcessing" value="0" />Nyní už grafika funguje jak má. Nyní stačí čekat na opravu ukládání na což mi odpověděli toto.
Citace
Through a series of mistakes, we managed to ship the wrong version of the game which incorrectly saves the game data into the installation directory instead of the home/.beep folder. Due to permissions, it's simply not saving anything at all.
I have pushed the fix to the USC today but it make take a while before it goes live.  Sorry for the trouble
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 27 Července 2011, 10:18:46
Dopsal jsem řešení přímo ke hře do ubuntu software centra. Snad to někdo použije.  ;)
Název: Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 27 Července 2011, 12:34:50
Tak to je skvělý, vzhledem k velkému procentu notebooků s intelem si myslím, že to lidi ocení.
Název: Re:BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 13 Října 2011, 13:58:43
Tak si dovolím zase s příchodem Ubuntu 11.10 otevřít tuto diskuzi.
Problém je že na Ubuntu 11.10 nejde spustit viz...
Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~$ /opt/beep/RUNBEEP.sh
./lib/linux32:
./BEEP.bin32: error while loading shared libraries: libGL.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory

Uh oh!
It looks like BEEP has crashed! Please send the console output to support@bigfatalien.com
Sorry.

Na stránkách výrobce hry mi bylo řečeno toto...
Citace
This sounds like a driver issue. Please read through the support page and see if any of those solutions apply to you: http://www.bigfatalien.com/?page_id=14 (http://www.bigfatalien.com/?page_id=14)

Žádné řešení jsem na odkazovaných stránkách nenašel. :-\
Mám tušení že už se libGL.so.1 nepoužívá a už je jyný název tak se musí asi nalinkovat na něj ale nevím jak přesně se to dělá. :-[
Název: Re:BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 14 Října 2011, 13:38:29
Koukám že mi to dělá více věcí. Třeba Wine mi nespustí také kůli libGL.so.1 žádnou hru...
Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~/.wine/drive_c/Program Files/Rovio/Angry Birds Rio$ wine ./AngryBirdsRio.exe
err:module:load_builtin_dll failed to load .so lib for builtin L"OPENGL32.dll": libGL.so.1: sdílený objektový soubor nelze otevřít: Adresář nebo soubor neexistuje
err:module:import_dll Loading library OPENGL32.dll (which is needed by L"C:\\Program Files\\Rovio\\Angry Birds Rio\\AngryBirdsRio.exe") failed (error c000007a).
err:module:LdrInitializeThunk Main exe initialization for L"C:\\Program Files\\Rovio\\Angry Birds Rio\\AngryBirdsRio.exe" failed, status c0000135
Název: Re:BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: sabraq 14 Října 2011, 13:58:49
Koukám že mi to dělá více věcí. Třeba Wine mi nespustí také kůli libGL.so.1 žádnou hru...
Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~/.wine/drive_c/Program Files/Rovio/Angry Birds Rio$ wine ./AngryBirdsRio.exe
err:module:load_builtin_dll failed to load .so lib for builtin L"OPENGL32.dll": libGL.so.1: sdílený objektový soubor nelze otevřít: Adresář nebo soubor neexistuje
err:module:import_dll Loading library OPENGL32.dll (which is needed by L"C:\\Program Files\\Rovio\\Angry Birds Rio\\AngryBirdsRio.exe") failed (error c000007a).
err:module:LdrInitializeThunk Main exe initialization for L"C:\\Program Files\\Rovio\\Angry Birds Rio\\AngryBirdsRio.exe" failed, status c0000135

A jaký máš ovladač GPU? Já mám libGL.so.1 jako symlink na libGL.so.280.13 v /usr/lib/ a v /usr/lib32/ ...
Název: Re:BEEP nová hra na Ubuntu Software
Přispěvatel: RRRadek Neužil 14 Října 2011, 14:21:41
Právě jsem dělal nějaké pokusy a už my nenaběhlo ani Unity 3D a 2D. ;D Vzhledem k tomu že před povýšením jsem si udělal kompletní zálohu osobních souborů tak mi nic nebrání v čisté instalaci.
Přeci jenom jsem už jsem za tu delší dobu nainstaloval tolik beta a alfa ovladačů že už ani nevím který tam nakonec byl a to nemluvím o všemožně nainstalovaných pokusných programů.
Pustil jsem čistou instalaci a pokud to poté nepůjde tak se ozvu. Zatím dík. ;)