Fórum Ubuntu CZ/SK
Ubuntu pro osobní počítače => Software => Hry a zábava => Téma založeno: snizek 07 Srpna 2012, 14:26:07
-
Zdravím,
funguje někomu tato hra pod Ubuntu 12.04 s wine 1.4? Zatím jsem rozjel jen přihlašovací dialog ale hra se načítá asi 5 - 10 minut a pak se to sekne na Splashscreenu těsně před hrou. Nemá někdo nějaký nápad?
Díky,
David
-
Teď jsem zjistil že to do Terminálu hází nějaké chyby s Pixel shaderem. Tady je kus výpisu, je to opravdu dlouhý - :D
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
fixme:win:GetWindowPlacement not supported on other process window 0x6004e
fixme:d3d:query_init Unhandled query type 0xc.
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
fixme:win:GetWindowPlacement not supported on other process window 0x6004e
fixme:d3d:query_init Unhandled query type 0xc.
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
fixme:win:GetWindowPlacement not supported on other process window 0x6004e
fixme:d3d:query_init Unhandled query type 0xc.
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
-
PlayOnLinux (http://www.playonlinux.com/en/)
-
Děkuju za radu, ale nepomohlo to. Píše to to samý. Nějaký jiný nápad?
-
Zkus si přes winetricks změnit offscreen rendering mode a direct renderer. Více najdeš v useful registry keys ve winhq.org/wiki
-
Tak jsem to změnil a teď mi v terminálu lítá tato chyba:
fixme:win:GetWindowPlacement not supported on other process window 0x50060
fixme:d3d:query_init Unhandled query type 0xc.
-
Dobrý, vyřešil jsem to v PlayOnLinux. Děkuji všem za rady, už to funguje!
-
Chvilku mi to fungovalo a dnes jsem zapnul počítač a v Debugu jsem zjistil následující chyby.
| Variable USERNAME set to '***'
| Variable PASSWORD set to '***| Variable PLATFORM set to 'gamepad.swtor.com:443'
| Variable ENVIRONMENT set to 'swtor'
| Variable LANG set to 'en-us'
| Variable TORSETS set to 'main,en-us'
| Executing batch file 'swtor_dual.icb':
|> set shardaddress @${server}:${port}:${instance}
| Variable SHARDADDRESS set to '@::'
|> server install HeroEngine
| Successfully installed server application: HeroEngine
|> server start HeroEngine://test1@null::IpcConsole:1 dual=true username=${username} password=${password} shardaddress=${shardaddress} environment=${environment} platform=${platform} lang=${lang} tors| Successfully started server: HeroEngine://test1@null::IpcConsole:1
|> autotick
| Beginning auto-tick. Use <Ctrl-shift-x> to break.
fixme:dbghelp:EnumerateLoadedModulesW64 If this happens, bump the number in mod
Po tomhle už se to nehne. Neví někdo co s tím?