Fórum Ubuntu CZ/SK

Ostatní => Archiv => Téma založeno: Phoenix 16 Února 2007, 16:06:54

Název: Doom II - 3d postavy
Přispěvatel: Phoenix 16 Února 2007, 16:06:54
Dobrý den, nainstaloval jsem si vše potřebné z http://wiki.ubuntu.cz/Doom a pořád vidím ve hře sprity místo postav. Výb uchy zdá se jsou 3d, ale předměy i monstra ne. Proto se vás ptám, jak to nastavit? Dělám něco špatně? Nikde jsem nenašel, že by to někomu nešlo...

mam originální doom2.wad a odkazuju na něj v parametrecj (/usr/games/doomsday -anifilter -texcomp -game jdoom -iwad /usr/share/games/doom/iwad/doom2/doom2.wad)

V nastavení sice je něco o 3D, ale ať to je zaplé či vyplé, furt nic. Balíčky jsem stáhnul snad všechny, taky sem sosnuk deng-jdoom-pwad-darkening ale nevím co s tím. když budu v parametru odkazovat na novej wad, tak se to nespustí. Němělo by se nahradit něco těma novejma modelama? Nesouvisí to nějak se souborem jdoom.pk3?
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 16 Února 2007, 21:51:06
deng-jdoom-rp-monsters  je balíček s 3d modely postav. pokud je nainstalován, tak už ho stačí jen zapnout v menu hry options - control panel. je tam milion rlznejch nasatvení, některý mají podstatný vliv na chování vzhled a spotřebovávaný výkon.  enable 3D models je v sekci graphics - objects
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Phoenix 17 Února 2007, 13:14:06
Balíček instalovaný mám, modely v control panelu taky zaplé (je to hned ta první volba), ale pořád vidím jen sprity :(
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Michal Breškovec 18 Února 2007, 00:50:25
Já mám taky všechno zapnuto a nainstalováno a 3D modely nikde. Jinak je to bomba.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 18 Dubna 2007, 15:23:50
Nemáte to niekto stiahnuté? Tie repozitáre na wiki nejak nejdú.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 18 Dubna 2007, 15:47:45
ty repozitáře mají občas problém,  musí se to zkoušet.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Michal Breškovec 18 Dubna 2007, 15:51:48
Mě šel akorát ten mirror na domácím ADSL, ale je to pekelně pomalé.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 18 Dubna 2007, 19:12:08
hmm... :(
tak budem skusat. ale vyzera to sakra dobre.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 18 Dubna 2007, 21:42:30
pařim to každou chvíli, už léta. ale bacha. na plnej plyn je to přibližně stejně náročný na hw jako doom3 :-)
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 19 Dubna 2007, 08:37:29
Na plny plyn to nepotrebujem :D
Proste sme si chceli s kamosmi ozivit spomienky a zahrat po sieti. A Doom bol na to super.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Michal Breškovec 19 Dubna 2007, 18:02:58
A chodí vám ty 3D modely? Já to prostě nemůžu rozchodit.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 19 Dubna 2007, 20:23:42
Keby sa to dalo stiahnut, tak ti rad poviem.... :(
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Michal Breškovec 19 Dubna 2007, 21:10:47
Našel jsem ty deby ještě v apt cache, ale má to kolem 500MB.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 20 Dubna 2007, 10:02:45
Ak by si bol ochotny to upnut, mozem ti poskytnut ftp priestor na mojom webe.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Michal Breškovec 20 Dubna 2007, 10:32:14
OK, pošli mi info na email a já to tam uploadnu.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 20 Dubna 2007, 16:31:50
500MB? to je blbost. modely a textury mají desítky mega. jedinej obrovskej soubor ve stovkách mega je tam nová muzika (ale ta je taky parádní .-)
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 30 Dubna 2007, 13:49:38
Sakra ani mne nejdu tie 3D objekty... :(
Zrejme nam este nieco chyba, pripadne treba spustit s nejakym parametrom, lebo som si dohodil aj projektily (podla popisu maju ostavat v stenach diery) a tiez ziadna zmena.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 30 Dubna 2007, 21:41:51
ty jo to je mi líto takovejch problémů.  já to nainstaloval tak nějak mimochodem, na žádnej problém sem nenarazil. hra dělá celkem podrobný log.  nechcete ho sem někdo pastnout?
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 30 Dubna 2007, 21:53:32
takhle to vypadat má. log je uložen v souboru Doomsday.out v /home/uživatel/.deng

Con_Init: Initializing the console.
SW_Init: Startup message window opened.
Executable: Version 1.9.0-beta4 Jul 28 2006 (DGL).
G_PreInit: Registering Bind Classes...
Parsing configuration files.
W_Init: Init WADfiles.
W_AddFile: /usr/share/games/doom/iwad/doom2/doom2.wad
  IWAD identification: 00f8ccf8
W_AddFile: /usr/share/games/doom/iwad/doom2/doom2.gwa
W_AddFile: Data/Doomsday.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/jDoom.wad
  IWAD identification: 0014f455
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdep_2.03.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdoom_detail_textures.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdrp-core-1.01.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdrp-decorations-1.01.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdrp-effects-1.01.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdrp-hud-1.01.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdrp-items-1.01.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdrp-monsters-1.01.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdrp-projectiles-1.01.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdtp-flats-base.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdtp-textures-base.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdtp-textures-doom1.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdtp-textures-finaldoom-plu.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/jdui_1.07.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/johnx_fluids.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/kurikai_doom_rain.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/sycrafts-doom-music-hq.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/sycrafts-doom2-music-hq.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/sycrafts-plutonia-music-hq.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/sycrafts-tnt-music-hq.zip
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Detail.wad
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/AmmoBox.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/AmmoClip.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/ArachnoShot.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Arachnotron.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/ArchVile.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Armor.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Backpack.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/BaronFireball.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/BaronOfHell.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Barrel.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/BerzerkPack.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/BFGShot.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/BigLamp.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/BigStonePillar.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/BigTree.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/BloodPools.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/BossCube.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/BrainStem.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Cacodemon.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/CacoFireball.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Candelabra.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Candle.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Cell.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/CellLarge.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/ColonGibs.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/ComputerMap.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/CyberDemon.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Demon.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/EvilEye.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/FireCan.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/FireStick.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/FloatingSkulls.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/FormerCommando.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/FormerHuman.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/FormerSergeant.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/GenericModels.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HangByFeet.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HangingLeg.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HangingLegs.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HangNoBrain.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HangNoGuts.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HangNoLeg.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HangtLookDn.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HangtLookUp.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HangtNoBrain.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HangTorso.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HangtSkull.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HeadCandles.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HeadOnAStick.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HeadsOnStick.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HealthPotion.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HeartPillar.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HellKnight.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HUD-BFG.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HUD-Chaingun.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HUD-Chainsaw.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HUD-Fists.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HUD-Pistol.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HUD-PlasmaRifle.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HUD-RocketLauncher.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HUD-Shotgun.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/HUD-SuperShotgun.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Imp.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/ImpaledTwitcher.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/ImpFireball.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Invisibility.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Invulnerability.pk3
W_AddFile: data/jdoom/auto/jdui-ep1-map.pk3
W_AddFile: data/jdoom/auto/jdui-ep2-map.pk3
W_AddFile: data/jdoom/auto/jdui-ep3-map.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Keen.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/KeyCards.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/LightGoggles.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/LightMaps.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/LostSoul.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/MancFireball.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Mancubus.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Medikit.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/MediumLamp.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/MegaSphere.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/MiscFX.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/PainElemental.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Particles.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/PlasmaShot.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Player.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/PRocket.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/RadiationSuit.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Revenant.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/RevRocket.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Rocket.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/RocketBox.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/ShellBox.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Shells.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/ShineMaps.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/SkullKeys.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/SkullPillar.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/SmallLamp.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/SoulSphere.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Spectre.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/SpiderMastermind.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/SpinalColumn.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/SpiritualArmor.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/SSSoldier.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Stalag.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Stalagtite.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Stimpack.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/StonePillar.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/TallTorch.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/TechPillar.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/Tree.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/W-BFG.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/W-Chaingun.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/W-Chainsaw.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/W-PlasmaRifle.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/W-RocketLauncher.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/W-Shotgun.pk3
W_AddFile: Data/jDoom/Auto/W-SuperShotgun.pk3
Reading definition file: Defs/Doomsday.ded
Reading definition file: Defs/jDoom/jDoom.ded
  138 sprite names
 1369 states
  140 things
 1413 models
  174 lights
  548 sound effects
  276 songs
  351 text strings
  156 particle generators
  612 detail textures
   22 animation groups
   51 surface decorations
  101 map infos
   12 finales
Sys_Init: Setting up machine state.
Sys_Init: Initializing keyboard, mouse and joystick.
I_InitJoystick: USB Game Device
Sys_InitTimer.
Sfx_Init: Initializing SDL_mixer...
S_Init: OK.
R_Init: Init the refresh daemon.
R_InitModels: Initializing MD2 models.
R_InitModels: Done in 0.47 seconds.
Net_InitGame: Initializing game data.
GL_Init: Initializing Doomsday Graphics Library.
DG_Init: OpenGL.
OpenGL: Texture compression (3 formats).
OpenGL information:
  Vendor: NVIDIA Corporation
  Renderer: GeForce 7900 GT/PCI/SSE2/3DNOW!
  Version: 2.0.2 NVIDIA 87.76
  Extensions:
      GL_ARB_color_buffer_float      GL_ARB_depth_texture          
      GL_ARB_draw_buffers            GL_ARB_fragment_program      
      GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader        
      GL_ARB_half_float_pixel        GL_ARB_imaging                
      GL_ARB_multisample             GL_ARB_multitexture          
      GL_ARB_occlusion_query         GL_ARB_pixel_buffer_object    
      GL_ARB_point_parameters        GL_ARB_point_sprite          
      GL_ARB_shadow                  GL_ARB_shader_objects        
      GL_ARB_shading_language_100    GL_ARB_texture_border_clamp  
      GL_ARB_texture_compression     GL_ARB_texture_cube_map      
      GL_ARB_texture_env_add         GL_ARB_texture_env_combine    
      GL_ARB_texture_env_dot3        GL_ARB_texture_float          
      GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_tw
      GL_ARB_texture_rectangle       GL_ARB_transpose_matrix      
      GL_ARB_vertex_buffer_object    GL_ARB_vertex_program        
      GL_ARB_vertex_shader           GL_ARB_window_pos            
      GL_ATI_draw_buffers            GL_ATI_texture_float          
      GL_ATI_texture_mirror_once     GL_S3_s3tc                    
      GL_EXT_texture_env_add         GL_EXT_abgr                  
      GL_EXT_bgra                    GL_EXT_blend_color            
      GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate    
      GL_EXT_blend_minmax            GL_EXT_blend_subtract        
      GL_EXT_compiled_vertex_array   GL_EXT_Cg_shader              
      GL_EXT_depth_bounds_test       GL_EXT_draw_range_elements    
      GL_EXT_fog_coord               GL_EXT_framebuffer_object    
      GL_EXT_multi_draw_arrays       GL_EXT_packed_depth_stencil  
      GL_EXT_packed_pixels           GL_EXT_pixel_buffer_object    
      GL_EXT_point_parameters        GL_EXT_rescale_normal        
      GL_EXT_secondary_color         GL_EXT_separate_specular_color
      GL_EXT_shadow_funcs            GL_EXT_stencil_two_side      
      GL_EXT_stencil_wrap            GL_EXT_texture3D              
      GL_EXT_texture_compression_s3t GL_EXT_texture_cube_map      
      GL_EXT_texture_edge_clamp      GL_EXT_texture_env_combine    
      GL_EXT_texture_env_dot3        GL_EXT_texture_filter_anisotro
      GL_EXT_texture_lod             GL_EXT_texture_lod_bias      
      GL_EXT_texture_mirror_clamp    GL_EXT_texture_object        
      GL_EXT_texture_sRGB            GL_EXT_timer_query            
      GL_EXT_vertex_array            GL_HP_occlusion_test          
      GL_IBM_rasterpos_clip          GL_IBM_texture_mirrored_repeat
      GL_KTX_buffer_region           GL_NV_blend_square            
      GL_NV_copy_depth_to_color      GL_NV_depth_clamp            
      GL_NV_fence                    GL_NV_float_buffer            
      GL_NV_fog_distance             GL_NV_fragment_program        
      GL_NV_fragment_program_option  GL_NV_fragment_program2      
      GL_NV_gpu_program_parameters   GL_NV_half_float              
      GL_NV_light_max_exponent       GL_NV_multisample_filter_hint
      GL_NV_occlusion_query          GL_NV_packed_depth_stencil    
      GL_NV_pixel_data_range         GL_NV_point_sprite            
      GL_NV_primitive_restart        GL_NV_register_combiners      
      GL_NV_register_combiners2      GL_NV_texgen_reflection      
      GL_NV_texture_compression_vtc  GL_NV_texture_env_combine4    
      GL_NV_texture_expand_normal    GL_NV_texture_rectangle      
      GL_NV_texture_shader           GL_NV_texture_shader2        
      GL_NV_texture_shader3          GL_NV_vertex_array_range      
      GL_NV_vertex_array_range2      GL_NV_vertex_program          
      GL_NV_vertex_program1_1        GL_NV_vertex_program2        
      GL_NV_vertex_program2_option   GL_NV_vertex_program3        
      GL_NVX_conditional_render      GL_SGIS_generate_mipmap      
      GL_SGIS_texture_lod            GL_SGIX_depth_texture        
      GL_SGIX_shadow                 GL_SUN_slice_accum            
  GLU Version: 1.3
  Texture units: 2
  Maximum texture size: 4096
  Maximum anisotropy: 16
  Using anisotropic texture filtering.
  Multitexturing enabled (full).
Con_StartupInit: Init startup screen.
P_Init: Init Playloop state.
HU_Init: Setting up heads up display.
ST_Init: Init status bar.
MN_Init: Init miscellaneous info.
----------------------------------------------------------------------
DOOM 2: Hell on Earth
----------------------------------------------------------------------
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 30 Dubna 2007, 22:03:42
No ja tam mam toto

Con_Init: Initializing the console.
SW_Init: Startup message window opened.
Executable: Version 1.9.svn-trunk-devel +R Oct 31 2006 (DGL).
G_PreInit: Registering Bind Classes...
Parsing configuration files.
W_Init: Init WADfiles.
W_AddFile: data/doomsday.pk3
W_AddFile: data/jdoom/jdoom.pk3
W_AddFile: /usr/share/games/doom/iwad/doom2/doom2.wad
  IWAD identification: 00f8ccf8
W_AddFile: /usr/share/games/doom/iwad/doom2/doom2.gwa
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta033.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta034.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta035.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta036.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta037.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta038.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta039.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta040.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta041.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta042.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta043.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta044.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta045.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta046.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta047.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta048.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta049.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta050.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta051.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta052.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta053.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta054.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta055.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta056.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta057.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta058.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta059.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta060.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta061.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta062.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta063.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta064.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta065.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta066.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta067.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta068.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta069.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta070.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta071.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta072.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta073.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta074.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta075.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta076.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta077.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta078.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta079.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta080.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta081.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta082.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta083.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta084.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta085.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta086.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta087.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta088.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta089.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta090.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta091.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta092.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta093.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta094.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta095.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fonta121.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fontb033.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fontb034.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fontb035.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fontb036.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fontb037.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fontb038.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fontb039.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fontb040.lmp
W_AddFile: data/jdoom/auto/.basedata/fontb041.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 30 Dubna 2007, 22:23:51
zcela zjevně to žádné modely nenahrává. máte je v /usr/share/games/deng/Data/jDoom/Auto ?
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 30 Dubna 2007, 22:46:55
Obsah toho priecinka je:

miko@miko-laptop:/usr/share/games/deng/Data/jDoom/Auto$ ls
abbspack_3.03.zip          jdtp-flats-base.zip
et_hud_face.zip            jdtp-textures-base.zip
jdep_2.03.zip              jdtp-textures-doom1.zip
jdoom_detail_textures.zip  jdtp-textures-finaldoom-plu.zip
jdrp-core-1.01.zip         jdui_1.07.zip
jdrp-decorations-1.01.zip  johnx_fluids.zip
jdrp-effects-1.01.zip      sycrafts-doom2-music-hq.zip
jdrp-hud-1.01.zip          sycrafts-doom-music-hq.zip
jdrp-items-1.01.zip        sycrafts-plutonia-music-hq.zip
jdrp-monsters-1.01.zip     sycrafts-tnt-music-hq.zip
jdrp-projectiles-1.01.zip
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 30 Dubna 2007, 23:05:42
hmm to je správně.  jen tak pro jistotu. 3d akcelerace funguje jak má? ten log končí tady? žádný hlášky o kartě a podporovaných fičurách?
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 30 Dubna 2007, 23:16:27
taky koukam na verzi. 1.9.svn-trunk-devel +R Oct 31 2006.  já mám něco staršího. a aspoň betu. svn je něco vývojovýho. yagisanovo stránka zrovna nejede, abych se kouknul co to je a co se měnilo.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 30 Dubna 2007, 23:31:23
Neviem to mi nahral cowin78, lebo ta stranka je stale nefunkcna. Ten vypis neni cely, asi som zle oznacil...

Tu je pokracovanie:

Kód: [Vybrat]
Reading definition file: defs/doomsday.ded
Reading definition file: defs/jdoom/jdoom.ded
  138 sprite names
  974 states
  140 things
    8 lights
  112 sound effects
   68 songs
  351 text strings
   27 particle generators
   22 animation groups
   51 surface decorations
   69 map infos
   12 finales
Sys_Init: Setting up machine state.
Sys_Init: Initializing keyboard, mouse and joystick.
I_InitJoystick: No joysticks found
Sys_InitTimer.
Sfx_Init: Initializing SDL_mixer...
S_Init: OK.
R_Init: Init the refresh daemon.
R_InitModels: Initializing MD2 models.
R_InitModels: Done in 0.00 seconds.
Net_InitGame: Initializing game data.
GL_Init: Initializing Doomsday Graphics Library.
DG_Init: OpenGL.
Checking OpenGL extension: GL_EXT_compiled_vertex_array
Checking OpenGL extension: GL_EXT_paletted_texture
Checking OpenGL extension: GL_EXT_shared_texture_palette
Checking OpenGL extension: GL_EXT_texture_filter_anisotropic
Checking OpenGL extension: GL_EXT_blend_subtract
Checking OpenGL extension: GL_ARB_texture_env_combine
Checking OpenGL extension: GL_NV_texture_env_combine4
Checking OpenGL extension: GL_EXT_texture_compression_s3tc
OpenGL: Texture compression (3 formats).
Checking OpenGL extension: GL_ARB_multitexture
Checking OpenGL extension: GL_SGIS_generate_mipmap
OpenGL information:
  Vendor: NVIDIA Corporation
  Renderer: GeForce4 440 Go 64M/AGP/SSE2/3DNOW!
  Version: 1.5.8 NVIDIA 96.31
  Extensions:
  GL_ARB_imaging                    GL_ARB_multitexture              
  GL_ARB_pixel_buffer_object        GL_ARB_point_parameters          
  GL_ARB_point_sprite               GL_ARB_shader_objects            
  GL_ARB_shading_language_100       GL_ARB_texture_compression      
  GL_ARB_texture_cube_map           GL_ARB_texture_env_add          
  GL_ARB_texture_env_combine        GL_ARB_texture_env_dot3          
  GL_ARB_texture_mirrored_repeat    GL_ARB_texture_rectangle        
  GL_ARB_transpose_matrix           GL_ARB_vertex_buffer_object      
  GL_ARB_vertex_program             GL_ARB_vertex_shader            
  GL_ARB_window_pos                 GL_S3_s3tc                      
  GL_EXT_texture_env_add            GL_EXT_abgr                      
  GL_EXT_bgra                       GL_EXT_blend_color              
  GL_EXT_blend_minmax               GL_EXT_blend_subtract            
  GL_EXT_clip_volume_hint           GL_EXT_compiled_vertex_array    
  GL_EXT_Cg_shader                  GL_EXT_draw_range_elements      
  GL_EXT_fog_coord                  GL_EXT_gpu_program_parameters    
  GL_EXT_multi_draw_arrays          GL_EXT_packed_pixels            
  GL_EXT_paletted_texture           GL_EXT_pixel_buffer_object      
  GL_EXT_point_parameters           GL_EXT_rescale_normal            
  GL_EXT_secondary_color            GL_EXT_separate_specular_color  
  GL_EXT_shared_texture_palette     GL_EXT_stencil_wrap              
  GL_EXT_texture_compression_s3tc   GL_EXT_texture_cube_map          
  GL_EXT_texture_edge_clamp         GL_EXT_texture_env_combine      
  GL_EXT_texture_env_dot3           GL_EXT_texture_filter_anisotropic
  GL_EXT_texture_lod                GL_EXT_texture_lod_bias          
  GL_EXT_texture_object             GL_EXT_vertex_array              
  GL_IBM_rasterpos_clip             GL_IBM_texture_mirrored_repeat  
  GL_KTX_buffer_region              GL_NV_blend_square              
  GL_NV_fence                       GL_NV_fog_distance              
  GL_NV_light_max_exponent          GL_NV_packed_depth_stencil      
  GL_NV_pixel_data_range            GL_NV_point_sprite              
  GL_NV_register_combiners          GL_NV_texgen_reflection          
  GL_NV_texture_env_combine4        GL_NV_texture_rectangle          
  GL_NV_vertex_array_range          GL_NV_vertex_array_range2        
  GL_NV_vertex_program              GL_NV_vertex_program1_1          
  GL_SGIS_generate_mipmap           GL_SGIS_multitexture            
  GL_SGIS_texture_lod               GL_SUN_slice_accum              
  GLU Version: 1.3
  Found Texture units: 2
  Utilised Texture units: 2
  Maximum texture size: 2048
  Maximum anisotropy: 2
  Using anisotropic texture filtering.
  Multitexturing enabled (full).
Con_StartupInit: Init startup screen.
P_Init: Init Playloop state.
HU_Init: Setting up heads up display.
ST_Init: Init status bar.
MN_Init: Init miscellaneous info.
----------------------------------------------------------------------
DOOM 2: Hell on Earth
----------------------------------------------------------------------
Game state parameters:
SetupLevel: MAP01
VerifyMapData: BEHAVIOR for "MAP01" could not be found.
Useable data will be generated automatically if needed.
DetermineMapDataFormat: (V2 GL Node Data)
(glBSP 2.20 | 2007-04-30 11:49:14.0000 | 0x4f8650ed)
P_LoadMapData: MAP01
Loading Sidedef Texture IDs...
Group lines
 Sector look up
 Build line and subsector tables
R_InitLinks: Initializing
P_CheckLevel: Checking MAP01 for errors...

Level 1: Entryway
Author: id Software
A akceleracia je v pohode. V hre mam v paneli zapnute 3D modely.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 30 Dubna 2007, 23:55:42
nevim. nevidí ty modely ani textury (done in 0.0 sec) na mym  opteronu + 2giga ram  to trvá 0.47 sec - 1413 models 612 detail textures
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 02 Května 2007, 12:17:29
Skusil som preinstalovat modely a nepomohlo. Co vlastne znamena to MD2?
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 02 Května 2007, 14:15:49
MD2 je formát souboru (datová struktura) pro popis 3d modelů a animací, kterou použilo poprvý ID soft pro QUAKE II. díky solidnímu a veřejnýmu návrhu se používají v řadě her a dají se vytvářet/exportovat z různých 3d modelovacích softů jako třeba blender.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 02 Května 2007, 14:16:29
ten od koho ste získal ty .deb balíčky, tomu to na stejný verzi ubuntu funguje?
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 02 Května 2007, 14:19:00
Citace: indianek
ten od koho ste získal ty .deb balíčky, tomu to na stejný verzi ubuntu funguje?
Tak to neviem, je to od corwin78, ale ja to teraz skusam na 7.04, tak neviem. Ale pri instalacii ziadne problemy neboli.

Nenajde sa este niekto kto ma komplet balicky a mohol by ich poskytnut ???
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 02 Května 2007, 14:35:11
yagisan teď jede - http://eyagi.bpa.nu/~jamie/ubuntu/
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Robert 02 Května 2007, 14:59:33
ale jak vyplývá z tohoto threadu - http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=51241&page=2&highlight=deng+repository tak to neběželo dlouho, snad zase bude a balíčky pro feistyho stejně ještě nejsou. mně to v 6.06 běží velice dobře. feistyho sem netestoval.  leda to zkusit zkompilovat ze zdrojáků.
Název: Doom 2 3d postavy
Přispěvatel: Miko10 02 Května 2007, 15:39:18
To deng_1.8.9+1.9.0.beta4+svn.4145-0ubuntu5_i386.deb, co tam je tak to mam instalnute, a nepomaha. Tak asi pockam kym budu balicky pre feistyho :(.