Fórum Ubuntu CZ/SK
Ubuntu pro osobní počítače => Obecná podpora => Téma založeno: jeczny 18 Ledna 2017, 20:29:13
-
Ahoj,
měl jsem na Thunderbirdu normálně funkční nastavení via IMAP a synchronizoval jsem účet, který máme ve škole u Microsoftu (servery office365.com). Najednou se pošta přestala synchronizovat. Zkoušel jsem Thunderbird "úplně odstranit" přes Synaptic, a když jsem ho znovu nainstaloval, pošta je jednou synchronizovala a pak zase nic. Nevíte, co s tím, prosím?
Předem dík.
-
TB (stejně jako obdobné programy) si svoje nastavení ukládá do složky uživatelského profilu. Takže reinstalace TB bez odstranění této složky (odkud si TB načítá veškerá nastavení) - profil je pravděpodobně poškozen - je zbytečné.
------------------------
1. Uknči TB
2. Smázni složku profilu.
3. Spusť TB
4. Vše znovu nastav (účty atd...)
------------------------------
složka profilu je zde
~/.thunderbird
-
Zkusil jsem, nedaří se mi vůbec nastavit účet, hlásí mi to chybu v hesle nebo v účtu, když to tam tak nechám, hlásí to "Failed to connect to server moje@adresa.cz" Nechápu
-
Posílám ještě screenshoty, aby bylo vidět, co to dělá. Heslo mám samozřejmě v pořádku. Na mobilu (Android) to mám nastavené obdobně, SSL/TLS, přijímat všechny certifikáty.
Fakt nikdo nevíte?
-
Tímto vás tedy žádám o přimou pomoc
takto sa žiada pokial máš platený servis, toto je dobrovolné fórum, kde odmenou je dobrý pocit ;)
skúsil si pripojenie káblom ?
-
Tak teď jsem to teda zkusil, ale nic. Tu citaci mimochodem nechápu, já jsem vůbec asi trochu nechápavej
-
Příteli, to je vskutku výpovedná hodnota, pozri:
Tak teď jsem to teda zkusil, ale nic.
-
Záhada pokračuje. Už jsem chtěl zakročit podle informací zde: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1183650
nastartoval TB a on se začal synchronizovat. Tak nevím, jestli je problém někde na straně outlook.com.
Za konstruktivní pokusy o pomoc děkuji