Fórum Ubuntu CZ/SK

Ubuntu pro osobní počítače => Software => Hry a zábava => Téma založeno: Gigabeatle 18 Prosince 2007, 16:16:12

Název: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Gigabeatle 18 Prosince 2007, 16:16:12
Tento navod se týká zprovoznění lineage c6 interlude pod wine.
Návod je převzat z http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=9115 (http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=9115)
Jenže je dost lidí kteří by ho tam nehledali, dost lidí, kteří hledají nejdříve tady a konec konců i dost lidí, kteří se návodům v angličtině vyhýbají.


1)
Stáhněte si wine (pokud nemáte) v ubuntu stačí jednoduše do konsole napsat
$ sudo apt-get install wine

zajistěte aby vám fungovala 3d akcelerace  http://wiki.ubuntu.cz/Ovlada%C4%8De_grafick%C3%BDch_karet (http://wiki.ubuntu.cz/Ovlada%C4%8De_grafick%C3%BDch_karet)

Stáhněte(nebo jinak sežeňte) anainstalujte si client lineage2 interlude
Stáhněte si tento no-gg system rapidshare.com/files/74317951/L2_system_C5.rar.html  (http://rapidshare.com/files/74317951/L2_system_C5.rar.html) a nahraďte jím váš originílní system

2)
Stáhněte si tyto 4 soubory a uložte je do  .....wine/windows/system32/

dpmodemx.dll   http://www.dlldump.com/download-dll-files_new.php/dllfiles/D/dpmodemx.dll/5.03.2600.2180/download.html (http://www.dlldump.com/download-dll-files_new.php/dllfiles/D/dpmodemx.dll/5.03.2600.2180/download.html)
dpnet.dll   http://www.dlldump.com/download-dll-files_new.php/dllfiles/D/dpnet.dll/5.03.2600.2180/download.html (http://www.dlldump.com/download-dll-files_new.php/dllfiles/D/dpnet.dll/5.03.2600.2180/download.html)
dpwsock.dll   http://www.dlldump.com/download-dll-files_new.php/dllfiles/D/dpwsock.dll/5.00.2134.10/download.html (http://www.dlldump.com/download-dll-files_new.php/dllfiles/D/dpwsock.dll/5.00.2134.10/download.html)
dpwsockx.dll   http://www.dlldump.com/download-dll-files_new.php/dllfiles/D/dpwsockx.dll/5.03.2600.2180/download.html (http://www.dlldump.com/download-dll-files_new.php/dllfiles/D/dpwsockx.dll/5.03.2600.2180/download.html)

3)
Zeditujte soubor /etc/security/limits.conf
$ sudo gedit /etc/security/limits.conf
aby jeho konec vypadal takto:

* hard nofile 16383
# End of file


4)
pusťte winecfg
$ winecfg

v záložce aplikace přidejte l2.exe z vašeho LineageII/system a nastavte verzi pro Win Vista.

5)
soubor hosts je potřeba vyplnit v linuxu a to v etc/hosts
$ sudo gedit /etc/hosts

po každé změně souboru hosts je potřeba restartovat síť
$ sudo /etc/init.d/networking restart

6)spustit l2

pokud vás bude neustále obťežovat hláška:
 You have triggered a bug in the DirectX 9.0 runtime. Please install DirectX 8.1b (or later) for a fix. See Release Notes for instructions on how to obtain it.
použijte program DXGL Wrapper  http://sourceforge.net/project/downloading.php?group_id=44365&use_mirror=switch&filename=d3d8-gl-0.09.exe&50504370 (http://sourceforge.net/project/downloading.php?group_id=44365&use_mirror=switch&filename=d3d8-gl-0.09.exe&50504370)
v něm použijte volby "Emulate Direct3D" a "Enabel Polygon filter"
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Kenji 18 Prosince 2007, 16:41:19
Pekny navod.
Nemuzes prosim ukazat, jak by mel vypadat editovany /etc/hosts ? Nevim, kam mam vlozit ty adresy serveru.
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Gigabeatle 18 Prosince 2007, 19:04:27
jednoduchy.. stejne jako ten windowsackej.....

127.0.0.1               localhost
10.107.11.65         l2authd.lineage2.com
10.107.11.65         l2testauthd.lineage2.com
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: ADIO45 18 Prosince 2007, 19:18:07
nebylo bych dobré dát do Wiki  ;)
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Gigabeatle 18 Prosince 2007, 19:50:48
asi bylo... ale je to 1. navod co sem kdy psal tak ho nejdriv oskousim tady...
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Kenji 28 Prosince 2007, 12:54:06
Zkoušel jsem rozběhat Lineage Interlude přesně podle návodu po tom, co jsem nainstaloval znova Linux na můj 320Gb disk.
Když spustím L2.exe přes wine v terminálu, tak mi vypíše tuto chybu:
fixme:reg:GetNativeSystemInfo (0x1ef1307) using GetSystemInfo()
fixme:toolhelp:CreateToolhelp32Snapshot Unimplemented: heap list snapshot
fixme:debugstr:CheckRemoteDebuggerPresent (0xffffffff)->(0x1f3de31): Stub!
Segmentation fault

Neví někdo co to znamená a co mám udělat?
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Kenji 28 Prosince 2007, 19:05:12
Tak ted mi to pise tohle:
Kód: [Vybrat]
fixme:reg:GetNativeSystemInfo (0x1ef1307) using GetSystemInfo()
fixme:toolhelp:CreateToolhelp32Snapshot Unimplemented: heap list snapshot
fixme:debugstr:CheckRemoteDebuggerPresent (0xffffffff)->(0x1f3de31): Stub!
err:seh:setup_exception nested exception on signal stack in thread 0009 eip 7bc64ce4 esp 7ffdbbf0 stack 0x231000-0x340000
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 000a, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 000b, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 000c, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 000e, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 000f, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0010, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0011, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 000d, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0013, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0014, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0015, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0016, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0012, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0018, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0019, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 001a, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 001b, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0017, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 001d, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 001e, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 001f, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0020, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 001c, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0021, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x7bc8fce4 "loader.c: loader_section" wait timed out in thread 0025, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:seh:raise_exception Unhandled exception code c000013a flags 0 addr 0x7bc337ef

Já bych normálně i zaplatil člověku, co by mi udělal nativní Lineage pro Linux :(
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Kamil Páral 29 Prosince 2007, 18:12:14
Já bych normálně i zaplatil člověku, co by mi udělal nativní Lineage pro Linux :(

Napiš NCSoftu. Ne že by s tím teď něco udělali, ale bez zájmu uživatelů se do ničeho nebudou hrnout ani v budoucnu...
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Kenji 29 Prosince 2007, 20:19:05
To neni spatny napad a myslim, ze by na tom softwarove firmy vydelali, kdyby delaly hry i pro Linux.
Napriklad ja bych si normalni hru pro windows nikdy nekoupil, vypalil bych si to od kamose, sehnal crack a bylo by to. Pokud by ale byla hra jako Lineage delana primo pro Linux, tak bych nevahal a bezel si ji hned koupit nebo objednat a myslim, ze nejsem zdaleka sam. Sel bych si ji koupit uz z vdecnosti k tomu, kdo ji udelal pro Linux a taky z principu.
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: JanalTom 31 Prosince 2007, 21:17:24
mam tam porad tu hnusnou hlasku

"You have triggered a bug in the DirectX 9.0 runtime. Please install DirectX 8.1b (or later) for a fix. See Release Notes for instructions on how to obtain it."

a mam nainstalovany a nastaveny wrapper dle tvych pokynu ...
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Fredy_K 01 Ledna 2008, 20:16:02
mam tam porad tu hnusnou hlasku

"You have triggered a bug in the DirectX 9.0 runtime. Please install DirectX 8.1b (or later) for a fix. See Release Notes for instructions on how to obtain it."

a mam nainstalovany a nastaveny wrapper dle tvych pokynu ...
aj mne dava tuto hlasku ale ked som vo winecfg/Graphics odskrkol Allow Pixel Shader tak sa to spustilo
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Kenji 02 Ledna 2008, 20:58:24
A mne ted pise, ze nemuze zjistit info o OS:
fixme:reg:GetNativeSystemInfo (0x1ef1307) using GetSystemInfo()
Segmentation fault

Pokud Lineage nerozjedu, tak budu nucen bud pouzivat windows anebo zkusit jinou distribuci linuxu :(
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Fredy_K 02 Ledna 2008, 22:03:20
ja sam neviem cim to je ... ale ked skusam tak to vzdy rozbehnem ale po vypnuti zas musim skusat aby som to rozbehol ... este som nenasiel chybu ktora by to riesila :( ... mal som pocit ze problem je s rozlisenim a tak som vzdy editoval Option.ini na 1024x768 a po par pokusom to znova slo ... je to dake divne ....
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Roman "Schmaker" Šmakal 03 Ledna 2008, 12:05:57
Nastavte konfiguračnímu souboru práva roota, budete mít jistotu, že se nepřepíše po ukončení hry (některé hry do něj zasahují při každém spuštění/vypnutí), možná by to mohlo být řešení
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: fester-182 09 Března 2008, 18:53:34
ide vam to bo mam zaujem si to installnut  vo widlach som si to obcas zahral ...
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Fredy_K 09 Března 2008, 21:59:34
ide vam to bo mam zaujem si to installnut  vo widlach som si to obcas zahral ...
ide to v pohode
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: fester-182 10 Března 2008, 15:20:43
ked spustim lineage naskoci mi update a pri "Patch has started DarkElf..ukx"  mi to zamrzne....
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Fredy_K 10 Března 2008, 16:24:07
Ak updatujes to mi hovori dve veci :

1. updatujes Interlude verziu na 1st Throne - The Kamael
2. asi chces hrat na oficialnom servery

takze na rozbehanie si kukni http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=10397
a staihni si verziu na Kamael ktoru nemusis updatovat az tak velmi ako Interlude >> Kamael

PS : Kamael som neskusal
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: fester-182 10 Března 2008, 18:02:45
no ja prave nechcem update ... ako tomu zabranim ?
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Fredy_K 10 Března 2008, 19:58:59
pusti v adresare system L2.exe
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: fester-182 10 Března 2008, 20:02:33
to mi hodi error
Kód: [Vybrat]
fester-182@fester-182-desktop:/media/sda5/linux/hry/Program Files/Lineage II/System/System$ wine l2.exe
fixme:mixer:ALSA_MixerInit No master control found on USB Device 0x46d:0x8ce, disabling mixer
fixme:reg:GetNativeSystemInfo (0x1ef9526) using GetSystemInfo()
fixme:toolhelp:CreateToolhelp32Snapshot Unimplemented: heap list snapshot
fixme:debugstr:CheckRemoteDebuggerPresent (0xffffffff)->(0x1f522d6): Stub!
fixme:process:GetProcessWorkingSetSize (0xffffffff,0x34f078,0x34f074): stub
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x34e918,0x00000000), stub!
The game may not be consistant because AGP is deactivated. Please activate AGP for consistancy
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Fredy_K 10 Března 2008, 21:15:55
The game may not be consistant because AGP is deactivated. -- tuto chybu ukazuje i mne lebo nemam na notebooku agp ... to je v pohode das ok a ides :)
1. dufam ze mas cistu instalaciu bez toho aby si spustil update
2. a ze ten navod co je na prvej strane si spravil
3. error je asi o niecom takom ze nemas nastavenu ALSU ale tvoj zvuk pouziva OSS ... winecfg sa to da nastavit
4. casto sa stava ze ti to nedovil pustit lebo ti hodi error ze nemas naistalovany DX9 ale DX8.1 to treba spusat kym to nepojde :P

zatial ma viac nenapada
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Kenji 06 Dubna 2008, 19:52:18
Rezence na náš L2 nový server:
http://l2forum.fansite.cz/index.php?topic=3631.0

Všichni jste zváni :)
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Anti Virus 15 Dubna 2008, 22:03:29
Rezence na náš L2 nový server:
http://l2forum.fansite.cz/index.php?topic=3631.0

Všichni jste zváni :)
Fůůj Aurisova reklama na Lunu xD
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Zdenek K. aka "djz88" 16 Dubna 2008, 22:59:46
Ja bych se jen chtel optat, zdali nekdo nehraje na serveru, ktery vyuziva BAKE ICE ochranu.... a jestli nemel problemy s rozbehnutim hry pres loader?


Jedna se o privatni L2servery...

Moje poznatky....
se spustenym loaderem se neprihlasim(podle vseho se zde vyuziva posilani BI tokenu na server- knihovna Li_ne_ageBK.d_l_l)
pokud loader vypnu a hru spustim(knihovnu Li_ne_ageBK.d_l_l natvrdo zkopiruju) prihlasim se...ale hra zamrzne (asi absence loadera)

Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Anti Virus 07 Června 2008, 10:46:30
A já se přidám, také mi to nefunguje. Pouštím přes wine, emulaci přes Vistu, AGP mám,  atd. atd.

2008.6.7 10:44:54
OS : Windows Vista 6.0 (Build: 6000)
CPU : GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 1729 MHz with 1002MB RAM
Video : Direct3D HAL (0)
PosCode : LS1:0:0:0 2/0

General protection fault!

History: TSFImpl::Disable <- NTSFIME::DisableIME <- NCIME::DisableIME <- NCIME::SetIME <- NTSFIME::SetIME <- NCIMEManager::SetIME <- NCEditBox::SetFocus <- NCAuthWnd::ShowWindow <- UIGameStateManager::ShowUI <- UIGameState::ShowUI <- UIGameState::OnEnter <- UILoginState::OnEnter <- UIGameStateManager::SetState <- NConsoleWnd::Initialize <- NConsoleWnd::Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Hapi 09 Června 2008, 14:29:58
Ja bych se jen chtel optat, zdali nekdo nehraje na serveru, ktery vyuziva BAKE ICE ochranu.... a jestli nemel problemy s rozbehnutim hry pres loader?


Jedna se o privatni L2servery...

Moje poznatky....
se spustenym loaderem se neprihlasim(podle vseho se zde vyuziva posilani BI tokenu na server- knihovna Li_ne_ageBK.d_l_l)
pokud loader vypnu a hru spustim(knihovnu Li_ne_ageBK.d_l_l natvrdo zkopiruju) prihlasim se...ale hra zamrzne (asi absence loadera)


take by me to zajimalo...
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Zdenek K. aka "djz88" 12 Června 2008, 15:28:33
Mno tak... sice uz me to moc nezajima... ale mozne reseni se nejspise naslo... na jednech "cheatorz" strankach je uverejnen navod jak obejit BI a pouzit walkera.... podle vseho jsou potreba 2 PC ( nezalezi zda-li jsou 2 fyzicke nebo 1 virtualni). Z toho vypliva, ze je moznost pripojit se na server "bez" BI (pomoci vyuziti proxy pripojeni...- server bere v potaz jeden thread.. ne ze dvou PC imho -)... docasne reseni, ale po pripojeni na server lze schodit druhy client....

EDIT : Stranky napisu v PM
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Nikolay Wyatt 10 Července 2008, 16:56:52
Jaki konsoly?
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Dejf94 17 Července 2008, 15:03:25
lol dalsa Lineage 2 lama...Interlude neni c6 ! To je prost ejen Interlude ...zadne C6 , chapes?
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Kamil Páral 25 Července 2008, 23:53:57
lol dalsa Lineage 2 lama...Interlude neni c6 ! To je prost ejen Interlude ...zadne C6 , chapes?
Kroť se, tady nejsme někde na živě fóru. O tento přístup tu nikdo nemá zájem. Raději dej odkaz, kde se lidé mohou podívat na chronologii jednotlivých ság a kapitol:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lineage_II
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Dejf94 26 Července 2008, 11:03:01
Ale interlude uz neni chronika.....takze zadne C , to je proste jen interlude...
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: Tobo 30 Ledna 2009, 20:36:49
Tak sa mi podľa návodu podarilo rozchodiť C4. Uplne super ! :) ... ale nieje to to čo windowse. Ide to viac trhano. :( Ale ide to :D
Screen (http://img519.imageshack.us/img519/9357/lineagemy6.png)
Název: Re: Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: maxXx 09 Srpna 2011, 19:41:25
Taky podle tohohle zkusím rozběhat C4. Jel jsem podle návody přímo na fóru mého serveru a skončil jsem u chyby

Citace
FL2GameData::WeaponItemDataLoad <- FL2GameData::Load() <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Zkusím teda podle tohohle návodu a uvidím mno...
Název: Re:Lineage2 C6 Interlude
Přispěvatel: PetrK86 03 Dubna 2013, 16:30:25
Unhandled exception: unimplemented function vcomp.dll.omp_in_parallel called in 32-bit code (0x7b83bc25).
Register dump:
 CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
 EIP:7b83bc25 ESP:0320e884 EBP:0320e8f8 EFLAGS:00200283(   - --  I S - - -C)
 EAX:7b82684d EBX:7b8b4ff4 ECX:7e392474 EDX:0320e8a4
 ESI:00000002 EDI:80000100
Stack dump:
0x0320e884:  0320e91c 00000008 00000103 80000100
0x0320e894:  00000001 00000000 7b83bc25 00000002
0x0320e8a4:  7e392474 7e392be8 00000000 00000000
0x0320e8b4:  80000000 00000000 00000000 00000000
0x0320e8c4:  00000000 00000000 00000000 0014c028
0x0320e8d4:  7ebcdff4 7eafff6d 7eb920a8 00000000
Backtrace:
=>0 0x7b83bc25 in kernel32 (+0x2bc25) (0x0320e8f8)
  1 0x7e392418 in vcomp (+0x12417) (0x0320e92c)
  2 0x7e391a45 in vcomp (+0x11a44) (0x0320e984)
  3 0x1500ece9 in core (+0xece8) (0x0320e984)
  4 0x02fe136a in nsplash (+0x1369) (0x7eb54fd0)
  5 0x4c8d5dec (0x8b55ff8b)
0x7b83bc25: movl   0xfffffff0(%ebp),%ecx
Modules:
Module   Address         Debug info   Name (105 modules)
PE     340000-  34f000   Deferred        ogg
PE     350000-  38f000   Deferred        vorbis
PE     390000-  395000   Deferred        d3d8thk
PE     3b0000-  3b8000   Deferred        dsetup
PE     400000-  5a9000   Deferred        d3d9
PE    2fe0000- 2ff5000   Export          nsplash
PE   10000000-1001c000   Deferred        vorbisfile
PE   10900000-10b2416c   Deferred        l2
PE   11000000-11084000   Deferred        window
PE   15000000-15345200   Export          core
PE   20000000-21968c00   Deferred        engine
ELF   79411000-7b800000   Deferred        fglrx_dri.so
ELF   7b800000-7ba45000   Dwarf           kernel32<elf>
  \-PE   7b810000-7ba45000   \               kernel32
ELF   7bc00000-7bcd9000   Deferred        ntdll<elf>
  \-PE   7bc10000-7bcd9000   \               ntdll
ELF   7bf00000-7bf04000   Deferred        <wine-loader>
ELF   7d401000-7d461000   Deferred        libatiadlxx.so
ELF   7d77d000-7d7a1000   Deferred        imm32<elf>
  \-PE   7d780000-7d7a1000   \               imm32
ELF   7d7a1000-7d88b000   Deferred        libgl.so.1
ELF   7d91d000-7d93b000   Deferred        libgcc_s.so.1
ELF   7d93b000-7d952000   Deferred        libatiuki.so.1
ELF   7d986000-7d9bc000   Deferred        uxtheme<elf>
  \-PE   7d990000-7d9bc000   \               uxtheme
ELF   7d9bc000-7d9c3000   Deferred        libxfixes.so.3
ELF   7d9c3000-7d9ce000   Deferred        libxcursor.so.1
ELF   7d9ce000-7d9de000   Deferred        libxi.so.6
ELF   7d9de000-7d9e2000   Deferred        libxcomposite.so.1
ELF   7d9e2000-7d9ed000   Deferred        libxrandr.so.2
ELF   7d9ed000-7d9f7000   Deferred        libxrender.so.1
ELF   7d9f7000-7d9fd000   Deferred        libxxf86vm.so.1
ELF   7d9fd000-7da01000   Deferred        libxinerama.so.1
ELF   7da01000-7da08000   Deferred        libxdmcp.so.6
ELF   7da08000-7da0c000   Deferred        libxau.so.6
ELF   7da0c000-7da2e000   Deferred        libxcb.so.1
ELF   7da2e000-7da34000   Deferred        libuuid.so.1
ELF   7da34000-7da4e000   Deferred        libice.so.6
ELF   7da4e000-7db84000   Deferred        libx11.so.6
ELF   7db84000-7db96000   Deferred        libxext.so.6
ELF   7db96000-7db9f000   Deferred        libsm.so.6
ELF   7dbbc000-7dc4f000   Deferred        winex11<elf>
  \-PE   7dbd0000-7dc4f000   \               winex11
ELF   7dc7e000-7dca6000   Deferred        libexpat.so.1
ELF   7dca6000-7dcde000   Deferred        libfontconfig.so.1
ELF   7dcde000-7dd78000   Deferred        libfreetype.so.6
ELF   7dd78000-7dde7000   Deferred        setupapi<elf>
  \-PE   7dd80000-7dde7000   \               setupapi
ELF   7dde7000-7def5000   Deferred        opengl32<elf>
  \-PE   7de00000-7def5000   \               opengl32
ELF   7def5000-7e02e000   Deferred        wined3d<elf>
  \-PE   7df00000-7e02e000   \               wined3d
ELF   7e02e000-7e0a4000   Deferred        ddraw<elf>
  \-PE   7e040000-7e0a4000   \               ddraw
ELF   7e0a4000-7e14a000   Deferred        msvcrt<elf>
  \-PE   7e0c0000-7e14a000   \               msvcrt
ELF   7e14a000-7e18a000   Deferred        winspool<elf>
  \-PE   7e150000-7e18a000   \               winspool
ELF   7e18a000-7e271000   Deferred        comdlg32<elf>
  \-PE   7e190000-7e271000   \               comdlg32
ELF   7e271000-7e298000   Deferred        mpr<elf>
  \-PE   7e280000-7e298000   \               mpr
ELF   7e298000-7e2b1000   Deferred        libz.so.1
ELF   7e2ce000-7e349000   Deferred        wininet<elf>
  \-PE   7e2e0000-7e349000   \               wininet
ELF   7e349000-7e37f000   Deferred        ws2_32<elf>
  \-PE   7e350000-7e37f000   \               ws2_32
ELF   7e37f000-7e397000   Dwarf           vcomp<elf>
  \-PE   7e380000-7e397000   \               vcomp
ELF   7e397000-7e49f000   Deferred        comctl32<elf>
  \-PE   7e3a0000-7e49f000   \               comctl32
ELF   7e49f000-7e517000   Deferred        shlwapi<elf>
  \-PE   7e4b0000-7e517000   \               shlwapi
ELF   7e517000-7e745000   Deferred        shell32<elf>
  \-PE   7e520000-7e745000   \               shell32
ELF   7e745000-7e76b000   Deferred        iphlpapi<elf>
  \-PE   7e750000-7e76b000   \               iphlpapi
ELF   7e76b000-7e796000   Deferred        msacm32<elf>
  \-PE   7e770000-7e796000   \               msacm32
ELF   7e796000-7e817000   Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE   7e7a0000-7e817000   \               rpcrt4
ELF   7e817000-7e952000   Deferred        ole32<elf>
  \-PE   7e830000-7e952000   \               ole32
ELF   7e952000-7e9c1000   Deferred        advapi32<elf>
  \-PE   7e960000-7e9c1000   \               advapi32
ELF   7e9c1000-7eadc000   Deferred        gdi32<elf>
  \-PE   7e9d0000-7eadc000   \               gdi32
ELF   7eadc000-7ec36000   Deferred        user32<elf>
  \-PE   7eaf0000-7ec36000   \               user32
ELF   7ec36000-7ecec000   Deferred        winmm<elf>
  \-PE   7ec40000-7ecec000   \               winmm
ELF   7ed10000-7ed2a000   Deferred        libnsl.so.1
ELF   7ed2a000-7ed33000   Deferred        libnss_compat.so.2
ELF   7ed36000-7ed50000   Deferred        version<elf>
  \-PE   7ed40000-7ed50000   \               version
ELF   7efae000-7efda000   Deferred        libm.so.6
ELF   7efda000-7efe3000   Deferred        librt.so.1
ELF   7eff3000-7f000000   Deferred        libnss_files.so.2
ELF   b7412000-b741e000   Deferred        libnss_nis.so.2
ELF   b741f000-b7424000   Deferred        libdl.so.2
ELF   b7424000-b75ce000   Deferred        libc.so.6
ELF   b75cf000-b75ea000   Deferred        libpthread.so.0
ELF   b7607000-b774b000   Dwarf           libwine.so.1
ELF   b774d000-b776f000   Deferred        ld-linux.so.2
ELF   b776f000-b7770000   Deferred        [vdso].so
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
0000000e services.exe
   0000000d    0
   00000030    0
   00000027    0
   00000010    0
   0000000f    0
00000024 winedevice.exe
   0000002e    0
   0000002b    0
   00000026    0
   00000025    0
0000002c plugplay.exe
   00000032    0
   0000002f    0
   0000002d    0
00000035 explorer.exe
   00000036    0
00000015 L2.exe
   0000003c   -2
   0000003b    0
   0000003a    0
   00000039    2
   00000047    2
   00000031    2
   00000045    2
   00000046    2
   00000037    2
   00000038    2
   00000012    2
   00000013    2
   00000023    2
   00000022    2
   00000021    2
   00000020    2
   0000001f    2
   0000001e    2
   0000001d    2
   0000001c    0
   0000001b    0
   0000001a    0
   00000019    0
   00000018    0
   00000016    0
   00000017    0
   00000014    0
   0000000c    0
0000003d winedbg.exe
   0000003f    0
   0000003e    0
00000060 (D) C:\Program Files\NCsoft\Lineage II\system\L2.exe
   00000050   -2 <==
   0000004f    0
   0000004e    0
   0000004d    2
   0000004c    2
   0000004b    2
   0000004a    2
   00000049    2
   00000048    2
   00000043    2
   0000002a    2
   00000029    2
   00000009    2
   0000000b    2
   00000034    2
   00000067    2
   00000066    2
   00000065    2
   00000064    2
   00000063    0
   00000061    0
   00000044    0
   00000042    0
   0000005e    0
   0000005f    0
   00000056    0
   0000005c    0
   00000062    0
System information:
    Wine build: wine-1.5.26
    Platform: i386
    Host system: Linux
    Host version: 3.5.0-25-generic