dodej ještě server, který používáš...podobný problém mám s volným.
Možná by bylo dobré také napsat jakou chybovou hlášku to vyhodí, zda to udělá i jiný poštovní klient apod.Pre príjem používam (pop) - v pohode
Jaké máte připojení? ADSL?Áno ADSL
Zkuste změnit hodnotu MTU na modemu, občas to zlobí (ISP udělá nějakou změnu a ani se neobtěžuje to ohlásit) např. na 1492 nebo 1400 ... podle toho, co tam máte.
Zkoušel jste jiného klienta? já mám thunderbird a no problem...Zatiaľ nie, no mám taký dojem že mi nepomôže ani to. Príloha mi totiž nejde pripojiť ani priamo keď sa pokúšam odoslať prílohu ako prihlásený z T-Com-u.
tak dotaz providerovi? to nevypadá na chybu linuxu...Providera som kontaktoval prakticky okamžite. Odoslal 2 testovacie e-maily.
nemáte špatně nastavený firewall?hmm, to ma nenapadlo, skúsim ho vypnúť...
Musíte se připojit na modem (s oblibou to bývá http://10.0.0.138/ ) a tam se proklikatU mňa je to 192.168.1.1
Tušil bych to pod "Internet Access PPPoE / PPPoA"Naozaj som to komplet preklikal...
super, bere to správnej konec!
super, bere to správnej konec!
Uff ... tak tomu nechápu? :)
super, bere to správnej konec!myslel jsem jako že řešení je na dohled díky Merlinovi ::)
super, bere to správnej konec!myslel jsem jako že řešení je na dohled díky Merlinovi ::)
http://www.draytek.co.uk/support/kb_vigor_mtu.html
Přes http rozhranní to asi změnit nejde, ale telnetem podle všeho ano (fíha, to musí být kvalitka tenhle modem :))
wan ppp_mss ?
tu si poznamenat a pak ji změnitwan ppp_mss 1500
Připojit se telnetem na ten modem, zjistit si stávající hodnotu MTUKód: [Vybrat]wan ppp_mss ?
tu si poznamenat a pak ji změnitKód: [Vybrat]wan ppp_mss 1500
If you have set the Administrator Password for your router, enter it here, If you have not set the Administrator Password just press [ Enter ], and a warning message will be displayed.http://www.google.cz/search?hl=cs&q=vigor+telnet+password&btnG=Hledat&lr=
ďakujem Vám za snahu, no zrejme sa opäť obrátim na providera. Modem je akciový, možno aj heslo je zmenené. Štandardne by malo byť "admin", no prihlásiť s mi dá jedine ako "user" a pod týmto účtom hodnotu MTU nezmením....CitaceIf you have set the Administrator Password for your router, enter it here, If you have not set the Administrator Password just press [ Enter ], and a warning message will be displayed.http://www.google.cz/search?hl=cs&q=vigor+telnet+password&btnG=Hledat&lr=
nevím, modem nemám a všude tvrdí, že je to admin heslo nastavené na modemu ...
ďakujem Vám za snahu, no zrejme sa opäť obrátim na providera. Modem je akciový, možno aj heslo je zmenené. Štandardne by malo byť "admin", no prihlásiť s mi dá jedine ako "user" a pod týmto účtom hodnotu MTU nezmením....CitaceIf you have set the Administrator Password for your router, enter it here, If you have not set the Administrator Password just press [ Enter ], and a warning message will be displayed.http://www.google.cz/search?hl=cs&q=vigor+telnet+password&btnG=Hledat&lr=
nevím, modem nemám a všude tvrdí, že je to admin heslo nastavené na modemu ...
Zkuste jinou hodnotu, třeba 1400, nebo 1480, chce to experimentovat
Tak jak to vypadá?Zdravím Vás.
sudo iptables -A OUTPUT -p tcp --dport 25 -m limit --limit 10000/s --limit-burst 10000