Fórum Ubuntu CZ/SK

Ubuntu pro osobní počítače => Software => Příkazový řádek a programování pro GNU/Linux => Téma založeno: pavolzetor 30 Června 2008, 21:19:00

Název: blender a C++
Přispěvatel: pavolzetor 30 Června 2008, 21:19:00
ked vytvorim objekt v blenderi tak potom si musim napisat nejaky program co mi to da do opengl prikazov?
Název: Re: blender a C++
Přispěvatel: Martin - ViPEr*CZ* 01 Července 2008, 06:45:01
ked vytvorim objekt v blenderi tak potom si musim napisat nejaky program co mi to da do opengl prikazov?
Nemusíte vůbec nic :D A pokud chcete mít vlastní program co otáčí objektem z blenderu například (pomocí OGL), tak budete nejspíš muset nějakej takovej napsat :D
Název: Re: blender a C++
Přispěvatel: pavolzetor 04 Července 2008, 13:27:58
mne ide o to aby som ho nemusel pisat prikazmi opengl ale aby so to vytvoril v blenderi a potom len nejak exportol a nacital cez C++
Název: Re: blender a C++
Přispěvatel: Martin - ViPEr*CZ* 04 Července 2008, 13:35:38
mne ide o to aby som ho nemusel pisat prikazmi opengl ale aby so to vytvoril v blenderi a potom len nejak exportol a nacital cez C++
No nevím v čem to exportuje blender... ale na 3ds jsou třeba knihovny... nebo si napište vlastní metodu ;)
Název: Re: blender a C++
Přispěvatel: pavolzetor 07 Července 2008, 17:31:42
asi si napisem  ;)