Fórum Ubuntu CZ/SK
Ubuntu pro osobní počítače => Software => Příkazový řádek a programování pro GNU/Linux => Téma založeno: Wr41th 08 Dubna 2009, 13:10:13
-
zdravim,
mel bych takovy dotaz nebo spis problem. Potreboval bych, abych mohl kompilovat opengl projekty v CODE::BLOCKS, pres konzoli to neni uplne pohodlne. Hledal sem ruzne navody na netu a nic mi nefungovalo.
A jeste jednu vec bych potreboval vyresit:
void onKeyboard(unsigned char key, int x, int y)
{
switch (key) {
case 27:
exit(0);
break;
case 'f':
glutFullScreen();
break;
case 'w':
glutReshapeWindow(400, 300);
glutPositionWindow(100, 100);
break;
default:
break;
}
}
mi haze
main.cpp: In function ‘void onKeyboard(unsigned char, int, int)’:
main.cpp:100: error: ‘exit’ was not declared in this scope
predpokladam, ze mi chybi nejaka knihovna, nevite jaka? nebo co s tim?
diky
-
Jedna z nich... více se mi hledat nechce (pro ten exit):
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
-
Neviem ci ti dobre poradim, pretoze ja tuto kniznicu sa prave ucim v pythone, ale
#include <GL/glut.h>
-
Jedna z nich... více se mi hledat nechce (pro ten exit):
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
jo diky, to je ono :)
a nevite nekdo jak nastavit code::blocks?
-
Bohužel... používám KDevelop spíše (nebo nový QT Creator).