Fórum Ubuntu CZ/SK

Ubuntu pro osobní počítače => Software => Hry a zábava => Téma založeno: Hekysek 26 Února 2014, 14:10:20

Název: Counter strike source-hra padá
Přispěvatel: Hekysek 26 Února 2014, 14:10:20
Ahojte.
 Mám problém s hraním css urobím si server hrám asi tak 30 s a hra mi padne
s errorov čo píše terminál sa najčastejšie opakuje tento
Kód: [Vybrat]
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.a ešte toto:
Kód: [Vybrat]
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #50:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(16) : warning C7050: "R2.w" might be used before being initialized
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #53:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(14) : warning C7050: "R2.w" might be used before being initialized
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #66:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(15) : warning C7050: "R2.w" might be used before being initialized
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #123:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(18) : warning C7050: "R4.w" might be used before being initialized
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #139:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(17) : warning C7050: "R2.w" might be used before being initialized
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #149:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(16) : warning C7050: "R2.w" might be used before being initialized
Název: Re:Counter strike source-hra padá
Přispěvatel: Rover623 26 Února 2014, 14:21:04
Verze Wine
Název: Re:Counter strike source-hra padá
Přispěvatel: Hekysek 26 Února 2014, 14:23:47
vždy niečo podstatné zabudnem 1.6.1 je verzia wine
Název: Re:Counter strike source-hra padá
Přispěvatel: Martin Šácha 26 Února 2014, 15:01:06
Na Steamu je nativní linuxová verze, wine netřeba. Klíč pro ověření hry v krabici určitě máš.
Název: Re:Counter strike source-hra padá
Přispěvatel: Hekysek 26 Února 2014, 15:03:24
dajme tomu že som tú krabicu stratil takže to nemám na steame ako overiť
Název: Re:Counter strike source-hra padá
Přispěvatel: Martin Šácha 26 Února 2014, 15:07:08
Za 2 minuty jsi se nemohl stihnout ani podívat pod postel.
Aktualizuj na Wine 1.7 a uvidíš.
Název: Re:Counter strike source-hra padá
Přispěvatel: Hekysek 26 Února 2014, 17:42:16
tak wine aktualizovaný
ubuntu 13.10
a nepomohlo stále to padá tak po minúte hrania
a to mi robili aj iné hry ktoré podľa wine appdb majú to najlepšie hodnotenie
Název: Re:Counter strike source-hra padá
Přispěvatel: Rover623 26 Února 2014, 19:21:06
Instalace přes PlayOnLinux?
Grafika od Ati?
Název: Re:Counter strike source-hra padá
Přispěvatel: Hekysek 26 Února 2014, 20:52:32
inštalácia cez wine a grafika nvidia
Název: Re:Counter strike source-hra padá
Přispěvatel: Rover623 26 Února 2014, 21:33:33
Instalace se dělá přes PlayOnLinux, jinak to blbne. Na grafiku musí být nesvobodný ovladač
Název: Re:Counter strike source-hra padá
Přispěvatel: Hekysek 27 Února 2014, 16:14:52
tak všetko urobené a stále to padá
niekde som ale čítal že to môže robiť nejaké pulseaudio a že to treba vypnúť