Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Témata - Hekysek

Stran: [1]
1
Instalace, aktualizace a spouštění / Upgrade s 13.10 na 14.04
« kdy: 27 Květen 2014, 17:11:44 »
Ahojte
zase nová verzia ubuntu a tak som si to chcel vyskúšať tak aby som nemusel ťahať .iso dávať si to na usb a pod.
tak som to chcel urobiť priamo, návod na to mám ale ubuntu mi stále hlási že nová verzia nie je
ako na to?

2
Ahojte.
Prehrabával som sa tu na fóre a našiel som správu o tom že podpora 13.04 skončila a treba si naištalovať 13.10.
To som urobil pri inštalácii som zvolil aktualizáciu s tým že mi dáta ostanú.
Lenže po spustení som ich nenašiel tam kde majú byť.
Aj disk mi hlási že z 1Tb disku mám voľných 840Gb a to sa mi nechce veriť že tie dáta zmazalo a OS zaberá 160Gb

edit: po počiatočnom srdcovom kolapse som súbory našiel:)

3
Hry a zábava / Counter strike source-hra padá
« kdy: 26 Únor 2014, 14:10:20 »
Ahojte.
 Mám problém s hraním css urobím si server hrám asi tak 30 s a hra mi padne
s errorov čo píše terminál sa najčastejšie opakuje tento
Kód: [Vybrat]
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.a ešte toto:
Kód: [Vybrat]
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #50:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(16) : warning C7050: "R2.w" might be used before being initialized
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #53:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(14) : warning C7050: "R2.w" might be used before being initialized
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #66:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(15) : warning C7050: "R2.w" might be used before being initialized
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #123:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(18) : warning C7050: "R4.w" might be used before being initialized
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #139:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(17) : warning C7050: "R2.w" might be used before being initialized
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log Info log received from GLSL shader #149:
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     Vertex info
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     -----------
fixme:d3d_shader:print_glsl_info_log     0(16) : warning C7050: "R2.w" might be used before being initialized

4
tak rad by som vedel ako to urobím
podľa návodu čo som našiel sa to nastavuje
com > canonical > unity > panel v dconf len ide mi o to že tú poslednú položku panel tam nemám

5
ahojte
tak by ma zaujímalo kde sa dá nastaviť v priečinku zobrazenie súborov z ikon na zoznam na stálo?
verzia 13.04

6
Hry a zábava / Cod ghosts
« kdy: 08 Listopad 2013, 16:35:18 »
tak ako som predpokladal nejde mu pustiť táto hra cez wine sa nainštalovala ale po spustený sa objaví toto

7
Pracovní prostředí / Otevřít s... chybí wine (gnome shell)
« kdy: 20 Září 2013, 18:12:56 »
mám exe program a pravým klikom som si to otváral cez wine a zrazu tam tú možnosť nemám
chcel som si pridať wine aj do ponuky otvoriť ako a neviem ako

Stran: [1]