Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: černá obrazovka při nabíhání Ubuntu [vyřešeno]  (Přečteno 3578 krát)

linuxkarloz

• Návštěvník
černá obrazovka při nabíhání Ubuntu [vyřešeno]
« kdy: 29 Ledna 2008, 23:08:52 »
Ahoj

prošel jsem si forum ale i tak jsem problem nevyřešil , jsem začátečník takže třeba je to jen nějaká maličkost ale při nabíháni ubuntu mám asi 2 minuty jen černou obrazovku a pak až naběhne obrazovka s přihlašovacim polem.

nevi někdo jak se toho zbavit? děkuji za všechny rady

(PS sem začátečník kdyby byly potřeba nějaké výpisy z terminálu mužete mi napsat i přikaz jak je najdu :D :D děkuji)
« Poslední změna: 27 Února 2008, 01:54:17 od Anna Taliánová »
Ubuntu 7.10 "Gutsy Gibbon"
Notebook TOSHIBA Satellite Pro L100 PSLA4E
ATI Technologies Inc RC410 [Radeon Xpress 200M]

3m9d

• Stálý člen
  • **
Re: černá obrazovka při nabíhání
« Odpověď #1 kdy: 29 Ledna 2008, 23:52:27 »
Zadejte hledat "pomalý boot" ;)
Jinak jednou mi pomohlo změnit rozlišení v /etc/usplash.conf ( gksudo gedit /etc/usplash.conf)
Pokud nepomůže tak v /boot/grub/menu.lst smažet u Ubuntu "quiet splash" a tak se dozvíte, kde je chyba (když to budete sledovat a zaregistrujete, na čem to dlouho "stálo") Pak projděte výsledky toho vyhledávání, nebo pošlete problém sem ;)
* Ve Windows jde všechno - do někdy, v Linuxu jde všechno od někdy. * Omlouvám se jestli vám proti vaší vůli vykám... Jsem tak zvyklý. * Kdo nemůže žít bez opravování překlepů, ať to dělá na wiki! :)

LS

• Závislák
    • http://linux.euweb.cz
« Odpověď #2 kdy: 30 Ledna 2008, 09:05:17 »
Hlavne nam napiste presny soupis vasi hardwarove konfigurace. Velmi pravdepodobne se jedna o problem kompatibility retezce Graficka karta -> Rozliseni splah obrazovky -> Monitor.

existpierre

• Host
« Odpověď #3 kdy: 30 Ledna 2008, 09:12:26 »